Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ES3
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Subframe koplampbevestiging RSV Mille gezocht

    Ik zoek een subframe voor de koplampbevestiging van een RSV Mille. Hoeft niet eens perfect te zijn, maar niet te krom of zo. Tevens topkuipje Tuono en een koplamp van bouwjaar 2001 t/m 2003 gezocht. everkaik at orange punt nl
  2. E

    Koplamp RSV Mille 2001-2003 gezocht

    Ik zoek een koplamp van bouwjaar 2001 t/m 2003. Hoeft niet eens perfect te zijn, maar niet met (te) grote scheuren of zo. Tevens topkuipje Tuono en een subframe voor de koplampbevestiging gezocht. everkaik at orange punt nl
  3. E

    Circuitmille 1999

    Ik ben aan het onderzoeken of er interesse is in een kant-en-klare circuitmille uit 1999? Die kan ik van iemand overnemen en aanbieden voor €4000,- Het betreft dus model 1999 met 27569 km. Verder heeft hij een OZ achterwiel en een gemodificeerde achterschokbreker (met rekening). Er zit een...
  4. E

    Triumph Speed Triple 1050 met veel extra's

    Omdat ik geld nodig heb en (bijna) niet meer ermee rij, bied ik te koop aan: zwarte Triumph Speed Triple 1050 bj 2005. Slechts 5477 km gereden, werkelijk als nieuw!! Nog garantie tot mei 2007. Inclusief al deze opties: *Benelli TNT spiegels (t.w.v. € 82,-) *Zwarte radiatorkappen (t.w.v. €...
  5. E

    Te koop: zwarte Triumph Speed Triple 1050 bj 2005

    Door omstandigheden te koop: zwarte Triumph Speed Triple 1050. 5477 km gereden, in nieuwstaat. Vraagprijs €10750,- Inclusief de volgende extra's: * Benelli TNT spiegels * Zwarte radiatorkappen * Zwart Rizoma rem-olie reservoir * Zwart stuur * Voor en achter Hyperpro vering/demping * Voor en...
  6. E

    tk: zwarte Triumph Speed Triple 1050

    Door omstandigheden te koop: zwarte Triumph Speed Triple 1050. 5477 km gereden, in nieuwstaat. Vraagprijs €10750,- Inclusief de volgende extra's: * Benelli TNT spiegels * Zwarte radiatorkappen * Zwart Rizoma rem-olie reservoir * Zwart stuur * Voor en achter Hyperpro vering/demping * Voor en...
  7. E

    Foto's KNMV-Cup race Assen 1 oktober 2005

    Ik heb weer wat geoefend met een nieuw objectief en met tips van wat professionele fotografen. Zitten er foto's van bekenden bij? Die startfoto's zijn trouwens van de race boven 600cc groep A 14.33 uur.
  8. E

    Foto's ZAC Assen 18 augustus 2005

    Hallo ZACcers Ik heb een aantal foto's gemaakt in de Nationale bocht, aangezien ik vanwege lichamelijk belemmeringen niet meer zelf mee kan doen. Ik heb nu een objectief gekocht (zoom 170-500) om foto's te kunnen maken tijdens dit soort evenementen. Als je een mailtje stuurt, zal ik kijken of...
Terug
Bovenaan Onderaan