Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vinnie165
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Vinnie165

    Transalp 600 1993 achtervelg

    Gezocht, een transalp 600 achtervelg in goede toestand.
  2. Vinnie165

    gixxer 1000 K2 : blauw witte zijkuipen en kopkuip

    Graag reactie op geert.adam1@telenet.be
  3. Vinnie165

    Waar komt dit vandaan?

    Hallo iedereen, ik heb hier een gsxr1000 K2 op de bank staan. Motor loopt gewoon goed maar lekte langs het carterdeksel en koppelingsdeksel na schuiver. Ik neem vandaag het deksel er af en vind dit stukje aluminium. Het is zwart gecoat aan de binnenkant en afgerond aan de buitenzijde. De motor...
  4. Vinnie165

    Distributiekettingspanner CB400four 1975

    De 400 four maakt een ratelend geluid afkomstig van de nokkenasketting. Stationair en tijdens het rijden.. Ik zou de nokkenaskettingspanner een beetje willen bijstellen. Wat is de juiste methode om deze te stellen? Zie foto in bijlage.. Eerst de 178 moer losdraaien en dan de 223? Ik heb me...
  5. Vinnie165

    Gilera 125 GR1 vork olie hoeveelheid

    Kan iemand mij vertellen hoeveel vorkolie er in de vork moet van een Gilera 125 GR1. Ik vind er niets van terug op het internet.
  6. Vinnie165

    NX 650 , XR650L Kleppen stellen

    Hallo, ik ben de kleppen aan het stellen van de dominator. Volgens het WPHB kan ik de 2 inlaten + 1 linkse uitlaatklep stellen op het dode punt. Echter de rechter uitlaat klep moet ik anders stellen omwille van de autodecompressieklep. Dit beschrijft het WPHB. "Special care must be...
  7. Vinnie165

    NX 650 cilinderkop deksel inclusief nokkenas

    hallo, ik ben op zoek naar cilinderkop deksel van een nx 650 inclusief nokkenas. kan ook SLR650 , FX650, XL650R Graag reactie op geert.adam1@telenet.be
  8. Vinnie165

    LSL Clip ons op speed triple 2005

    Hallo, ik denk er aan om deze clip ons ( tourmach LSL clipons ) op de speed triple te plaatsen. Ik heb de speed al 3 jaar en heb nooit geen problemen gehad met rijden. Maar door rugproblemen denk ik er over om de handlebar te vervangen door clip ons. Iemand ervaringen met de clip ons op...
  9. Vinnie165

    Mapping speed triple 2006

    Hallo ik heb een speed triple 2006 met hoge dubbele arrow demper. De dealer heeft de map uitgelezen en terug opgezet maar ik denk dat ik een verkeerde map er in heb staan. Volgens de dealer is er met de nieuwe software van triumph ( 5 jaar ) geen map voor de hoge arrows. Ik heb er nu 20272...
  10. Vinnie165

    Probleem Z250A bj 1979

    Hallo iedereen. Ik heb net een kawasaki Z250 projectje klaar. Hij heeft gelopen en heb er mee gereden maar straks wou ik hem starten en merkte ik dat hij alleen maar loopt als ik de startknop in houdt. Waarde van de bobijnen zijn goed. Breng ik een rechtstreekse spanningsdraad van de accu...
  11. Vinnie165

    CB125 Twin 1984

    Hallo, ik heb hier een cb125 staan die niet wil lopen/ vonken. De bougies vonken niet. De "motor" heeft heel lange tijd stil gestaan en ik weet niets van de historiek. Het is een 6 v motor maar ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat ze er 12 V hebben op gezet. Ik heb er nu een...
  12. Vinnie165

    Laadspanning Triumph Speed Triple 2006

    Dit weekend merkte ik dat als de motor heet was de ventilator synchroon meedraaide op het gas geven bij stilstaan. ( enkel als hij voldoende warm is ) Ik heb de laadspanning even nagemeten en ik heb 12,6 V met contact aan. 14,5 V bij stationair draaien en 14 V bij 5000 tr/min Vreemd dat...
  13. Vinnie165

    Neutraal schakelaar CB750 K7 Four

    Hallo, als ik de neutraalschakelaar wil vervangen moet de olie dan afgelaten worden ? Het lampje blijft branden, soms gaat het wel eens uit tijdens het rijden/schakelen.
  14. Vinnie165

    laadprobleem cb 750 four K7

    Mijn caferacerprojectje loopt bijna ten einde maar ik heb een probleem met de laadspanning. Ik krijg niet meer dan 12,5 v op de batterij. Wanneer ik het contact op zet zakt hij naar 12 V Opgelet ! de lichten werken continu ( schakelaars zijn verwijderd ) Wanneer ik de motor start...
  15. Vinnie165

    Elektronische unit ervaringen

    http://motogadget.com/en/electrics/electronic-control-box-m-unit/m-unit/m-unit-digit-tastersteuerung-u-sicherung.html Voor mijn volgend project wou ik eens met dit systeem werken.. Dit is enkel voor het verlichtingsgedeelte en zekeringen. Maar ik vroeg me af of hoe het dan zit met de...
  16. Vinnie165

    Andere spanningsregelaar op een cb 750 four K7

    Ik wil een andere spanningsregelaar op de cb750 four K7. Ik heb er nu eentje van een CB900 boldor type en wil deze graag aansluiten. Alleen heeft de "nieuwe spanningsregelaar" 2 zwarte aansluitdraden en de oude spanningsregelaar heeft maar 1 zwarte draad. Zie fotos. Wat moet waar ?
  17. Vinnie165

    Nieuwe pakkingen insmeren of niet ?

    Ik ben aan de top revisie bezig van mijn CB750 K7 blok. Nu vroeg ik me af of jullie de pakkingen insmeren met vet of vloeibare pakking ? Voetpakking ? cilinderkop pakking ? De ene zegt van wel de andere van niet.. Zijn athena pakkingen die ik ga gebruiken.
  18. Vinnie165

    Universele gashendel

    Ik wil op mijn CB 750 K7 caferacer project een gashendel plaatsen wat kleiner is dan de originele wegens plaat gebrek op de clip-on. De rempomp kan niet verder naar links waar door ik een smallere gashendel moet plaatsen. Poignée d'accélérateur rapide 2 câbles push/pull, Wats Motor - Café...
  19. Vinnie165

    motor gaat hoger in toeren bij afremmen

    Ik heb hier een cx 500 die hoger gaat in toeren bij het afremmen. Ik rij bv 20 km/h en bij het afremmen gaat deze hoger in toeren. Als de motor in de vering duikt merk je het heel goed. Bij het rijden merk je het niet.. Precies of je gas geeft.... Gaskabels knellen nergens , dit zijn ook...
  20. Vinnie165

    CB 750 K7 remklauw voor

    Ik zoek een voor remklauw van een CB750 K7 inclusief remsteun. Mailen mag naar geert.adam1@telenet.be
  21. Vinnie165

    Probleem met ketting cb 750 K7

    Het volgende probleem stelt zich nu :-( Ik heb deze motor gekocht om te restaureren en ben nu aan het blok begonnen. Nadat ik de vuiligheid rond het tandwiel had uitgehaald kwam ik dit tegen. De ketting heeft zitten inslijten in het blok. Gelukkig niet te diep denk ik. Hoe kan dit ...
  22. Vinnie165

    Achterrem cb750 four K7

    Hallo, ik ben mijn cb750 terug aan het monteren maar ik heb een probleempje met de achterrem. Het metalen staafje waar de achterrem aan hangt komt tegen de achterbrug. Nu weet ik niet meer hoe dat deze zat. In het WPHB staat het ook nergens niet duidelijk. De veer zit er nog niet...
  23. Vinnie165

    Dubbele Striping Tape

    Hallo, Weten jullie waar ik van deze dubbele striping tape kan vinden om zo een patroon te spuiten ?
  24. Vinnie165

    voorvork inkorten cb750 four

    Ik zou graag mijn voorvork inkorten voor een caferacer project. Ik zou deze een 3 cm willen laten zakken en heb hiervoor busjes laten draaien van 3 cm. Ik heb hier en daar gezien dat dit mogelijk is met de busjes maar ik vroeg me af waar ik deze best plaats. of maakt dat niet uit. ik...
  25. Vinnie165

    Voorvork kering vervangen upsd

    Ik ben de keerring aan het vervangen van de vorkpoot ( kawa versys 650 ) Nu vroeg ik me af of ik de poot gewoon kan vullen zonder de hele vering uit elkaar te halen. In het werkplaatshandboek staat dat je met een speciale tool het bovenste gedeelte (instelbaar ) kan demonteren. Ik ben...
Terug
Bovenaan Onderaan