Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SavagePielk
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SavagePielk

    Custom streetfighter tank (origineel Kawasaki ZX9R)

    Een goede eerste stap in je Streetfighter project is snel gezet met deze benzinetank. Oorspronkelijk van een 2002-2003 ZX9R, maar gemodificeerd. In de voorzijde zijn twee gaten aangebracht om tellers in te verwerken, en aan de onderkant is een nieuwe bodemplaat gelast. Hiermee wordt je...
  2. SavagePielk

    Honda NTV 650 1998 € 650,- woon-werk wintermotor

    Wegens aanschaf van een andere motor bied ik mijn Honda NTV650 uit 1998 aan. Deze motor heeft me de afgelopen twee jaar erg veel plezier opgeleverd, door de mix van laag in onderhoud en hoog in funfactor. De NTV is je ideale woon-werk motor. Door de cardan heb je nooit last van een te smeren...
  3. SavagePielk

    Gezocht: zwarte tank Kawasaki ZX-6R 2003

    voor een kennis zoek ik een zwarte tank voor de 2003 Kawasaki ZX-6R. Heb je er een liggen in ongedeukte en qua lakwerk redelijke staat, pm of mail me dan, bedankt!
  4. SavagePielk

    HID 8000K Xenon kit H4

    Ik heb nog een H4 xenon kit liggen, kleur 8000k, 2 lampen (dimlicht xenon). Wilde hem op mijn NTV bouwen, maar hij blijft maar liggen. Kleine ballast, dus makkelijk weg te werken. Nieuw, nooit gemonteerd geweest, alles erbij. Ligt in Leiden. Mocht je daar behoefte aan hebben, dan bouw ik hem...
  5. SavagePielk

    Nieuwe Titanium Laser HotCam met E-keur

    Nieuwe Titanium Laser HotCam, met E-keur en verwijderbare dB-killer. Aansluitmaat op de linkpijp 60mm. Nooit gemonteerd geweest, helemaal goed! Ideaal voor je eigenbouw project of om je huidige demper te vervangen. Nieuwprijs ruim de 400 euro Mag weg voor 200 euro Verzenden is...
  6. SavagePielk

    Honda NT650V Deauville met schade importeren, wat vervangen?

    Wie heeft er ervaring met het invoeren van schademotoren? Ik wil een NT650V Deauville met schade importeren, deze staat nu in Nederland maar is voorzien van Italiaanse papieren. Wat is er kapot: voorvork, topkuip, topkuipsteun, beide zijkuipen. Volgens mij zou ik af kunnen met het vervangen...
  7. SavagePielk

    Suzuki GS500E, 1991, 78.800km, 25 kW

    Een vriend van me, geen MF'er, wil zijn Suzuki GS 500 E verkopen. Het gaat om een mooie rode GS500 uit 1991, met 78.800km op de teller. De motor is voorzien van een volledige TCP kuip en is 25 kW op kenteken. Hieronder de door hem opgegeven specs: Noemenswaardigheden: - Uitstekende...
  8. SavagePielk

    Honda NTV650 Revere gebruiksmotor

    Aangeboden is een 1990 NTV 650 Revere met 115.000km op de klok. De motor loopt netjes, start en rijdt goed, maar is niet meer moeders mooiste. Geen punt, want rijden doet hij als de beste en hij kan nog makkelijk het dubbele aan kilometers rijden. Alles werkt naar behoren. Dankzij de RVS...
  9. SavagePielk

    Ervaringen met Mo-Tique?

    Ik zag de laatste tijd steeds reclames bovenaan M-F staan voor Mo-Tique (www.mo-tique.nl) en heb daar eens rondgekeken, maar hoeveel ervaring is er hiermee? Het concept sprak mij wel aan; je onderdelen online bestellen en bij je dealer ophalen. Zijn er mensen die hier ook al daadwerkelijk...
  10. SavagePielk

    Nieuwe G&G uitlaat voor Suzuki Bandit 600, 650, 1200!

    Mooie nieuwe G&G uitlaat voor de Suzuki Bandit 600 1996-2004, Suzuki Bandit 650 2005-2006 en Suzuki Bandit 1200 1996-2005. Uitgevoerd in zwart RVS, met E-keur en verwijderbare dB-killer. Compleet met alle bevestigingsmaterialen, papieren, etc. Kost normaal 355 euro nu helemaal compleet en...
  11. SavagePielk

    Nieuwe aluminium Bos demper voor 54mm linkpijp

    Nieuwe aluminium Bos demper, universeel te gebruiken op alle linkpijpen met een buitendiameter van 54mm. Kan ter vervanging dienen van vele Bos dempers met slip-on linkpijp verbinding, of mooi voor je streetfighterproject e.d. Nieuwprijs: 309 euro Mag weg voor 200 euro incl. verzendkosten...
  12. SavagePielk

    Nieuwe Titanium Laser DuoTech met E-keur

    Nieuwe Titanium Laser DuoTech, met E-keur en verwijderbare dB-killer. Aansluitmaat op de linkpijp 60mm. Nooit gemonteerd geweest, helemaal goed! Ideaal voor je eigenbouw project of om je huidige demper te vervangen. Nieuwprijs ruim de 400 euro Mag weg voor 200 euro Verzenden is...
  13. SavagePielk

    Nieuwe titanium Bos demper, GSX-R 600, 750, 1000, SV, DL, TL

    Nieuwe Titanium demper van Bos voor de Suzuki GSX-R600 en GSX-R750 van 2000-2005 en de GSX-R1000 van 2001-2004. Past ook als vervangende rechter demper op de TL1000S, TL1000R, SV1000 en DL1000 V-Strom Nooit gemonteerd geweest, wel kleine transportkrasjes. Prijsje; 200 euro excl. verzenden
  14. SavagePielk

    nieuwe Double Wall uitlaat voor Dragstar 1100 (+Classic)

    Gloednieuwe Double Wall uitlaat voor de Yamaha Dragstar XVS1100 Custom en XVS1100A Classic. Nieuw in de verpakking. Voorzien van volle hitteschilden van voor tot achter, om hitte binnen te houden en verkleuring te voorkomen. Artikelnummer 562-071 (www.highwayhawk.com) Kost normaal 563 euro...
  15. SavagePielk

    G&G uitlaat voor de Kawasaki Z750 2007-2009; 275 euro

    Nieuwe G&G uitlaat voor de Kawasaki Z750 2007-2009. Uitgevoerd in Zwart RVS met een zwarte, spitse endcap. Met E-keur en verwijderbare dB-killer. Klinkt erg mooi en ziet er goed uit. Hele lichte beschadiging aan de endcap, maar niet opvallend of storend, maar wel zo eerlijk om te vermelden...
  16. SavagePielk

    Rode Givi topkoffer, nieuw!

    Nieuwe, rode topkoffer van Givi, compleet met alle boekjes, twee originele sleutels en een topplaat. Nieuwwaarde was 238 euro Mag nu weg voor 175 euro of een acceptabel bod
  17. SavagePielk

    Custom Suzuki LS 650 Savage, 950 euro

    Wegens tijd- en geldgebrek verkoop ik mijn Suzuki Savage. Korte informatie: bouwjaar 1986 kilometerstand 388xx 1 cilinder 652 cc licht aangepast compleet nagekeken prijs: 850 euro Deze Savage is helemaal aangepakt. Bij 32000 km zijn er een nieuwe distributiekettingkit (ketting...
  18. SavagePielk

    Honda NTV 650 voor loop of sloop

    ik heb mijn oude Honda NTV 650 Revere nog in de garage staan, waar ik dankzij mijn studie niet aan toe kom op te knappen. Honda NTV650 Revere bouwjaar 1990 155.000km op de teller Een typisch geval loop-of-sloop. De motor is geheel compleet en draaiend te zien. De voorvork ligt er...
  19. SavagePielk

    Motortrailer te huur!

    .
  20. SavagePielk

    Ervaring met Bike-Hospital?

    Wie hebben er ervaring met Bike Hospital en hoe was die ervaring? Ik heb mijn motor vier weken geleden bij ze neergezet voor een run en afstellen, maar ik kreeg na twee weken bericht om hem op te halen. Er was praktisch niets gedaan, behalve de klusjes die ik zelf ook makkelijk kan. De...
  21. SavagePielk

    radiateur Honda NTV 650

    een vriend van me is vandaag bij een hit-and-run zijn radiateur verloren, finaal gescheurd. Heeft er iemand nog iets van liggen? Zou heel fijn zijn, zaterdag/zondag willen we vertrekken richting Zuid-Europa en zonder radiateur schiet dat niet op. ALvast bedankt!
  22. SavagePielk

    Twee Suzuki Savage's te koop

    Aangezien ik ga stoppen met mijn Suzuki Savage hobby, bied ik hierbij mijn twee Suzuki Savage's te koop aan. De eerste: Bouwjaar 1986 19.000 miles kleur metallic rood Deze Savage is in nette staat. Hier en daar een plekje, maar niets ernstigs. Net verse olie, oliefilter, bougie, accu...
  23. SavagePielk

    Suzuki Savage's te koop

    Ik heb drie Savage's te koop bj. 1992 20.000km (geen mijlen) 5-bak vraagprijs 2200 euro bj 1986 30.000km vraagprijs 800 euro bj. 1986 15.800 mijl vraagprijs 1250 euro bel 06-16317968 06-14801213 of mail mpielkenrood apenstaartje hotmail dot com
  24. SavagePielk

    Quad Yamaha Breeze! Met kenteken

    Aangezien er te weinig op gereden wordt en hij zo langzamerhand in de weg begint te staan, mag deze mooie Yamaha Breeze de deur uit. bouwjaar 1996 125cc, 140kg er is maximaal 1500km met deze quad gereden! start en rijdt goed Het is een heerlijke quad, lekker handelbaar en goed sturend...
  25. SavagePielk

    Honda XL 500 S 1981, loop/sloop, 300 euro?

    te koop: Honda XL 500 S uit 1981, kilometerstand ongeveer 30700km. je lacht je dood; geen wegenbelasting en 27 euro verzekering per jaar! Het blok loopt gewoon, maar er is volgens mij wel wat mee mis. Frame, voor- en achtervork zijn recht, wielen zijn goed. Ketting, tandwielen in orde...
Terug
Bovenaan Onderaan