Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Furiousz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Furiousz

    Te koop: Garmin Zumo 500

    Te koop: Een complete Garmin Zumo 500, inclusief houder, montagemateriaal, voedingskabel, 12v lader, 220v lader, enz. (originele verpakking is ook aanwezig). Op dit moment is de NT2016.1 kaart geïnstalleerd, desgewenst kan ik de Onroute motorkaart er ook op zetten. De Zumo is in prima...
  2. Furiousz

    Te koop: Nexx XD1 Voyager black helm

    Te koop: Een NEXX XD1 Voyager black helm in de maat XXL (63-64). Ik heb de helm 1 zomer gebruikt, maar ik geef toch de voorkeur aan mijn Shoei systeemhelm. De helm is onbeschadigd en is incl. alle toebehoren (zoals de zonneklep en gopro mounts) en originele verpakking. Vraagprijs: 150,-...
  3. Furiousz

    Te koop: REV`IT jas XL €60

    Te koop: Een gebruikte REV`IT jas in de maat XL, incl. winter en regenvoering. Type weet ik zo niet meer. Fijne jas voor elk seizoen. Vraagprijs: €65,- ~[/URL]
  4. Furiousz

    Tanktas €12,50

    Te koop: Een tanktas met magneten :) , prijs: €12,50 ~[/URL]
  5. Furiousz

    Scala Rider Q2 teamset bluetooth intercom

    Te Koop: Een Scala Rider Q2 teamset bluetooth intercom. Ik heb deze set gebruikt om met mijn vriendin te kunnen communiceren als zij zelf ook aan het rijden was of als ze achterop zat, maar door omstandigheden gaat dat allebei nu niet meer. Daarom dus deze set te koop. De set bestaat uit...
  6. Furiousz

    Te koop: Shoei XR1000 Whisper Strip

    Te koop: Een gebruikte Shoei XR1000 Whisper Strip. Deze heeft 5 jaar in mijn helm gezeten die nu aan vervanging toe is. De whisper strip is op wat slijtage na nog helemaal in orde. Prijs: €15,-
  7. Furiousz

    Shoei cx1-v irridium vizier met pinlock voor XR1000

    Te koop: Een gebruikt cx1-v irridium vizier incl. pinlock. Dit vizier past op: Shoei XR-1000, X-Spirit, Multitec en Raid2 Het vizier is gebruikt en zoals op de foto te zien zit er een krasje op. Pinlock staat niet op de foto, maar zit er wel bij. Prijs: €20,- Ik heb eventueel...
  8. Furiousz

    Te Koop: Joe Rocket - Manta XL tanktas

    Te koop: Joe Rocket - Manta XL tanktas. Ideale tanktas met 3 vakken, regenhoes, telefoonvakje, kabeldoorgang. De tanktas mag weg i.v.m. aanschaf ander type motor. Voor meer specificaties zie onderstaande website...
  9. Furiousz

    Te koop: Oxford Sports Liftetime luggage zadeltassen

    Te koop: Een paar nette Oxford Sports zadeltassen. De tassen zijn uitritsbaar waardoor het volume wordt vergroot. De tassen zijn door mij weinig gebruikt en mogen nu weg i.v.m. aanschaf andere motor. Vraagprijs: €75,-
  10. Furiousz

    Gezocht: Laser Duo-tech legal insert, db killer

    Gezocht voor mijn Laser Duo-tech demper: een legal insert db killer. Heb je wat liggen dan hoor ik het graag!!!
  11. Furiousz

    Te koop: Berik combipak titanium, maat 56

    Te koop: Mooi lederen Berik combipak met diverse titanium protectoren, maat 56. Het pak is goed onderhouden. Letters Berik zijn er door de helm af gesleten rond de nek (zie foto). Ik ben 1.96m en +/- 97kg en het pak zit bij mij perfect. Mag weg i.v.m. aanschaf ander type motor. Nieuwprijs was...
  12. Furiousz

    12v aansluiting Powerlet (sigaretten aansteker)

    Te koop: 12v aansluiting (sigaretten aansteker) van Powerlet, incl. zekering. Prijs: 15 euro
  13. Furiousz

    Te koop: ContourHD accesoires

    Aangezien mijn ContourHD camera kapot is verkoop ik de accesoires die ik nog heb liggen. 4x accu (1x origineel, 1x namaak, 2x nokia bl-5c) 1x flat surface mount (excl plakker), voor bijvoorbeeld op de helm 1x handlebar (of valbeugel) mount 1x goggle strap mount Prijs: t.e.a.b.
  14. Furiousz

    Te koop: Origineel ruitje Suzuki GSX-R600 K4

    Te koop: Een gebruikt origineel ruitje voor een Suzuki GSX-R600 K4. Prijs: t.e.a.b.
  15. Furiousz

    Te koop: Givi topkoffer adapter plaat

    Te koop: Een nieuwe Givi topkoffer adapter plaat. Type weet ik niet Monolock. Incl. diverse bevestigingsmaterialen. Prijs: t.e.a.b.
  16. Furiousz

    Te koop: origineel ruitje Suzuki Dl650 V-strom k4

    Te koop: Een gebruikt origineel ruitje voor een Suzuki Dl650 V-strom k4, past waarschijnlijk ook op andere bouwjaren. Prijs: t.e.a.b.
  17. Furiousz

    Nexx Queen X60 dames jethelm, z.g.a.n

    Te koop: Een z.g.a.n. Nexx X60 Queen jet helm, maat XS 54, met licht getint vizier. De helm is een paar keer gedragen door mijn vriendin, maar gaat nu weg i.v.m. beëindiging van hobby. De helm is absoluut onbeschadigd en is incl. hoes. Vraagprijs: €45,- Luxe dames jethelm met...
  18. Furiousz

    Te koop: Motorola T5622 intercom systeem

    Te koop: Een Motorola T5622 intercom set voor op de motor. De set is geheel compleet met: 2x Motorola T5622 portofoon (incl. handleiding) 2x ptt knop (push to talk) 2x headset met microfoon Acculader De set is een aantal keer gebruikt en mag nu weg i.v.m. de aanschaf van een ander...
  19. Furiousz

    Te koop: ICON Super Duty camo broek (mt32)

    Te koop: Een zelden gedragen ICON Super Duty camo broek, maat 32 (binnenbeen lengte: 77cm). De taille is verstelbaar. Vraagprijs €65,-
  20. Furiousz

    Te koop: Spidi X40 broek 3XL Z.G.A.N!

    Te koop: Een zo goed als nieuwe Spidi X40 broek, in de maat 3XL (ik ben 1,96m en 93kg). Maximaal 10 keer gedragen. De broek is waterdicht en heeft een ademende en uitneembare voering. De broekspijpen hebben een rits aan de zijkant, van onder tot boven, dus erg makkelijk aan te trekken...
  21. Furiousz

    Te koop: Wrap folie mat wit

    Te koop: 2.70 x 1.53m mat witte wrap folie, +/- 4 m2. De folie is erg makkelijk te verwerken. Door het verwarmen van de folie (met fohn of verfbrander) kan de folie uitgerekt en gemodelleerd worden. Eventuele kreukels zijn gemakkelijk uit de folie te föhnen. Tevens is deze folie uitgerust...
  22. Furiousz

    Gezocht: Superbike stuur 22mm

    Gezocht: Een 22mm superbike stuur. Het liefst een zwarte, maar een blauwe of goudkleurige mag eventueel ook. Heb je wat liggen dan hoor ik het graag :)
  23. Furiousz

    Te koop: Suzuki V-strom Migsel GPS adapter

    Te koop: Migsel GPS adapter voor de Suzuki DL650 én DL1000 Voor de productinformatie, zie hier: Suzuki - Suzuki VStrom - GPS mount - VStrom - Migsel Bike Parts Nieuwprijs: € 96,- Vraagprijs: € 60,- Kan uiteraard worden verstuurd, kosten koper.
  24. Furiousz

    Te koop: 2 nieuwe tool-tube`s

    Te koop: 2 ongebruikte tool-tubes. Ik had deze ooit gekocht om ze op mijn v-strom te monteren, maar dit is er nooit van gekomen. Ze schijnen ideaal te zijn om bv. MSR (of een ander merk natuurlijk) flessen in te stoppen. Voor meer info en montagemogelijkheden: Totally Tubular Tool Tube...
  25. Furiousz

    Te koop: Kya Tyre Down z.g.a.n

    Te koop: Een zo goed als nieuwe Kya tyre down. 2x gebruikt om de motor op de aanhanger vast te zetten. Ideaal i.c.m. een steadystand. Mag nu weg i.v.m. verkoop van de aanhanger. Meer product info vind je HIER op de site van de fabrikant. En HIER in het nederlands bij de webwinkel waar ik...
Terug
Bovenaan Onderaan