Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ArieCBR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ArieCBR

    Textiele broek, merk Motocat, maat 40

    Een textiele broek van het merk Motocat in maat 40. Ook deze broek is weinig gedragen dus nog in hele nette staat. Mag weg tegen een aannemelijk bod en is af te halen in Oudleusen, Zwolle of Sneek.
  2. ArieCBR

    Textiele jas, merk Richa, maat S

    Ik heb hier nog een mooie textiele jas van het merk Richa. De jas is weinig gedragen dus nog in hele goede staat. De voering is uitneembaar. Mag weg tegen elk aannemelijk bod. Af te halen in Oudleusen, Zwolle of Sneek.
  3. ArieCBR

    Te koop: Uitlaatbochten en luchtbuizen/kapjes/expansievat Honda CBR 600rr 2003-2004

    Ik heb hier nog uitlaatbochten, luchtbuizen en kapjes voor een honda cbr600rr 2003-2004 liggen. Mag weg tegen een leuk bod. Af te halen in Oudleusen, Zwolle of Sneek.
  4. ArieCBR

    Diverse setjes motorlaarzen

    Bij deze aangeboden diverse setjes motorlaarzen. Allemaal gebruikt, maar mogelijk kan ik er nog iemand blij mee maken. Hoef er echt de hoofdprijs niet voor. Af te halen in Oudleusen, Zwolle of Sneek. Foto 1 en 2: Merk Joma, maat 37 Foto 3 en 4: Merk Evolution, maat 42 Foto 5 en 6: Merk...
  5. ArieCBR

    Zwarte leren broek, merk Richa, dames maat 38

    Deze broek is in hele nette staat en mag weg tegen een leuk bod. Af te halen in Oudleusen, Zwolle of Sneek.
  6. ArieCBR

    2x zwart/blauwe leren jas, merk Revenger, maat 40 en maat 50

    Beide jassen zijn nog in hele nette staat. Mogen weg tegen een leuk bod. Af te halen in Oudleusen, Zwolle of Sneek.
  7. ArieCBR

    2x zwart leren broek van MQP, heren maat 46 en maat 48

    Twee leren broeken van het merk MQP, allebei in nog zeer nette staat. Mogen weg tegen een leuk bod. De eerste twee foto's zijn van maat 46 en de laatste twee foto's van maat 48. Af te halen in Oudleusen, Zwolle of Sneek.
  8. ArieCBR

    Te koop: 3 blokdeksels incl. nieuwe pakkingen en dynamo Suzuki GSXR 600 K7

    Ik heb hier nog drie blokdeksels liggen inclusief twee nieuwe pakkingen. De koppelingsdeksel (foto 2 en 3) is verstevigd aan de onderzijde. Daar is een extra laag op gelast. De dynamodeksel op foto 5 en 6 lijkt heel erg geschaafd, maar dat zijn voornamelijk lijmresten van de cover die erop...
  9. ArieCBR

    Te koop: Koppeling Suzuki GSXR 600 K7

    Ik heb hier nog een volledige koppeling voor een Suzuki GSXR 600 K7 liggen. Mag weg tegen een aannemelijk bod. Af te halen in Oudleusen, Zwolle of Sneek.
  10. ArieCBR

    Garageopruiming, diverse (race)spullen/onderdelen te koop

    Na het opruimen van de garage heb ik nog een aantal spullen te koop. Ik hoef er de hoofdprijs niet voor dus doe een leuk bod en dan komen we er vast wel uit. De spullen zijn af te halen in Ommen, Zwolle of Sneek. Overzicht van de onderdelen: - 2x achterbok (2x rode nog beschikbaar) en een setje...
  11. ArieCBR

    50 liter Motul 7100 10W40 Motorolie (100% synthetische olie)

    Ik heb hier nog een vat met circa 50 liter 10W40 motorolie staan. Deze is over na het stopzetten van onze hobby. Mag weg tegen een reëel bod.
  12. ArieCBR

    Te koop: Diverse bokjes en 20L jerrycan

    Ik heb nog een voorbok, een drietal achterbokjes en een jerrycan die weg mogen. Spullen zijn af te halen in Oudleusen of Zwolle. Prijs zwarte achterbok: €40 Prijs (middelste) rode achterbok: €20 Prijs (rechtse) rode achterok: €40 Prijs voorbok: €30 Prijs jerrycan: €15
  13. ArieCBR

    3 regenpakken (2x maat S en 1x maat XS)

    Ik heb hier nog 3 regenpakken liggen. Alle drie zijn ze slechts 1 keer gebruikt dus nagenoeg nieuw. De maten S zijn dezelfde regenpakken, fel geel van het merk Revit. De maat XS is van het merk Rainorop. De pakken zijn af te halen in Zwolle, Oudleusen of Groningen en mogen tegen een...
  14. ArieCBR

    3x regenpak (2x maat S en 1x maat XS)

    Ik heb hier nog 3 regenpakken liggen. Alle drie zijn ze slechts 1 keer gebruikt dus nagenoeg nieuw. De maten S zijn dezelfde regenpakken, fel geel van het merk Revit. De maat XS is van het merk Rainorop. De pakken zijn af te halen in Zwolle, Oudleusen of Groningen en mogen tegen een...
  15. ArieCBR

    SBS remblokken (809rs) voor diverse Honda modellen

    Ik heb hier nog een nieuw setje remblokken liggen voor diverse Honda modellen. Op de achterkant van de verpakking staan de volgende modellen: * CBR 600RR 05- * CBR 1000RR 04- De remblokken zijn af te halen in Zwolle, Oudleusen of Groningen. Vraagprijs: €60,-
  16. ArieCBR

    SBS remblokken (734rs) voor diverse Honda modellen

    Ik heb hier nog een nieuw setje sbs remblokken liggen voor diverse Honda modellen. Ik heb ze aangeschaft voor een cbr 600rr uit 2004 maar ze passen ook op andere modellen. Op de achterkant van de verpakking staan de volgende modellen: * CBR 600F 99- * CBR 900RR * CBR 1000RR 98- * VTR...
  17. ArieCBR

    Licht gebruikt setje Bridgestone R10 (type 3)

    Ik heb hier een setje Bridgestone R10's liggen, type 3. De banden zijn slechts een halve dag gebruikt. Dot: 2012 Prijs: 75 euro De banden zijn af te halen in Zwolle, Oudleusen of Groningen. Versturen doe ik liever niet. Achterband: Voorband:
  18. ArieCBR

    Nieuwe regenband Racetec K2 (180/55)

    Ik heb nog een nieuwe Racetec K2 regenband liggen, maat 180/55. Vanwege de dotcode (2010) mag deze weg tegen een aannemelijk bod. De band is wel altijd goed bewaard en het rubber is nog goed zacht, dus nog goed te gebruiken. Af te halen in Oudleusen, Zwolle of Groningen.
  19. ArieCBR

    50 Liter Motul olie 7100 10W40

    Ik heb hier nog een vat van ongeveer 50 liter Motul Olie staan. Het gaat om de 10W40 100% synthetisch. Gekocht omdat we met z'n drieën reden, maar uiteindelijk liep het allemaal wat anders dan gepland. Het vat is af te halen in Oudleusen (Overijssel) €500
  20. ArieCBR

    Diverse onderdelen Honda CBR 600rr (pc37)

    Dag, ik heb hier nog een aantal onderdelen liggen voor de Honda CBR 600r. De meeste onderdelen passen op de bouwjaren 2003 t/m 2006, maar enkele onderdelen passen uitsluitend op het 2003/2004 model. De onderdelen zijn af te halen in Oudleusen (Overijssel) en kan ook eventueel verzonden worden...
  21. ArieCBR

    Diverse onderdelen Honda CBR 600rr (2003 t/m 2006)

    Dag, ik heb hier nog een aantal onderdelen liggen voor de Honda CBR 600r. De meeste onderdelen passen op de bouwjaren 2003 t/m 2006, maar enkele onderdelen passen uitsluitend op het 2003/2004 model. De onderdelen zijn af te halen in Oudleusen (Overijssel). Eventueel kan het ook verzonden worden...
  22. ArieCBR

    Booster tanktas

    Dag, ik heb hier nog een vrijwel nieuwe tanktas van het merk Booster. Ik heb deze slechts twee vakanties gebruikt, dus de tas is nog in hele goede staat. De tas bestaat uit twee delen. Het bovenste deel kan van het onderste deel afgeritst worden, dus je kunt de tas in twee formaten meenemen...
  23. ArieCBR

    Blokdeksel Suzuki GSXR 600/750 K6/K7

    Ik heb hier nog een blokdeksel liggen met lichte beschadigingen. Dit is uitsluitend oppervlakkig dus deksel is prima bruikbaar. T.E.A.B. Af te halen in Zwolle of Groningen.
  24. ArieCBR

    Nieuwe Nissin rembokken achterzijde (Honda/Suzuki)

    Een nieuw setje remblokken voor de achterzijde. Het gaat om de Nissin 2P-244 die past op diverse Honda en Suzuki modellen, zie foto hieronder. € 25,- Af te halen in Zwolle of Groningen.
  25. ArieCBR

    Nieuwe Nissin remblokken voor diverse Honda en Suzuki's

    Ik heb hier nog een nieuw setje Nissin remblokken liggen die geschikt zijn voor diverse Honda en Suzuki modellen. Ik krijg de foto's helaas niet omgekeerd.. Misschien even het beeldscherm op de kop houden als je de tekst van de foto wilt lezen ;) € 50,- Af te halen in Zwolle of Groningen.
Terug
Bovenaan Onderaan