Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SjanMaruk
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Spidi Combi motorpak (maat 48)

    doe een leuk bod, sjanmaruk@hotmail.com
  2. S

    textiel jas zgan (L)

    doe een leuk bod. sjanmaruk@hotmail.com
  3. S

    Yamaha WR/YZ velgen met noppenband

    http://link.marktplaats.nl/519171707
  4. S

    Alpinestar dames combi motorpak

    Alpinestar dames combi motorpak met afritsbare jas/broek. - weinig gedragen, gaat weg omdat het te klein geworden is. - maat 40 valt klein als 34/36 (broek en jas) - geen slijtage plekken vaste prijs: 300 euro Voor intresse of vragen even bellen: 06 149 89 175 / sjanmaruk@hotmail.com
  5. S

    Alpinestar Stella dames motorpak (40)

    Alpinestar dames combi motorpak met afritsbare jas/broek. - weinig gedragen, gaat weg omdat het te klein geworden is. - maat 40 valt klein als 34/36 (broek en jas) - geen slijtage plekken Vraagprijs: 350 euro Voor intresse of vragen even bellen: 06 149 89 175
  6. S

    Yamaha TRX 850

    TRX 850 in perfecte staat! - bouwjaar eind 1999 - Tandwielen en ketting set zit er echt pas nieuw op. - KM stand is rond de 27000 km..tussen 27 en 28 000 - Accu is ook perfect en de achterband (bt020) is pas nieuw prijs: 2900 euro bij intresse mailen met...
  7. S

    CBR f2 Stuntbike

    Tekoop cbr f2600.. kant en klaar zo te rocken!! reden verkoop..... ff wat geld nodig :lol: ff in het kort: - 54 Vortex tandwiel achter -1 voor. - 16 mm r1 handrempomp voor achterrem - dubbel lus remklauw met stalen remleiding - brandstofpomp dus geen stotter maar eeuwige balance...
  8. S

    Wheely's leren voor 600 euro!

    witte nx 250 leuke beginners motor, wheelybar en eenu groot tandwiel (weet niet hoeveel tands maar iig groot) en nieuwe kettingset hier en daar wat stunt schaafwonden en linker achtersteppie beugel moet ff vast gelast worden ow en hier kan je hem ook zien: prijs Inc nieuw...
  9. S

    Speciale Honda CBR (met race kuip) !!moet gezien worden!!

    speciale honda cbr 600. honda cbr 600cc 4 cilinder complete 2004 race kuip (echt heel speciaal rijd geen 2e van) kleine spiegels leofinci uitlaat (mooi geluid) K&N filter speciale koplamp speciale achter wave rem schijf en stalen rem leiding. remblokken nog prima banden nog...
  10. S

    Regio Den Helder!

    Iemand die hier uit Den Helder en omstreken komt... *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* iike iig: zx9r een GELE!
  11. S

    Te koop: schitterende Kawa zx9r uit 96

    TeKoop! Kawasaki ZX9R - Bouwjaar 1996 - Km stand: 34 500 - Kleine Knippers - !! Alarm met start onderbreker !! - Nieuw Achterband, nog geen 600 km mee gereden. - Micron demper...( zwaar mooi geluid ) - Donkere kuipruit - Vorig jaar nieuwe tandwielen + ketting -...
  12. S

    >>>!!!Auto en Motor!!<<< Voor 7000 euries!!!!

    Opel Vectra uit 1998 en een kawa ZX9R uit 1996 voor vragen mail of bel 06 149 89 175 ps vrouwtje niet inbegrepen
  13. S

    ervaring R1 naar CBR...laat het horen

    here´s the deal: ben weer van plan een racer te kopen nadat ik me r1 (99) weg gedaan had en een intruder gekocht had gekocht..... ik zit nu dus te denken aan de cbr fire blade 900r (94 geloof ik) heb er dus nog niet op gereden dus mijn vraag naar ervaringen kan een hoop schelen zo weet ik...
  14. S

    intruder 800

    denk dat ik hem beter hier neer kan zetten Mooi intruder 800 cc... - bouwjaar 1996 - verlaagd - open uitlaat voor een mooie sound - highway steps - ander zadel (corbin) - ander kontje met ingewerkte achterlichten - breed stuur ( 80 cm dacht ik) - kleine spiegeltjes - Km...
  15. S

    Mooie Custom Suzuki Intruder (Chopper)

    Mooi intruder 800 cc... - bouwjaar 1996 - verlaagd - open uitlaat voor een mooie sound - highway steps - ander zadel (corbin) - ander kontje met ingewerkte achterlichten - breed stuur ( 80 cm dacht ik) - kleine spiegeltjes - Km stand 15492 moet weg omdat de overstap van...
  16. S

    Yamaha R1 99

    Na lang piekeren bied ik mijn allesie te koop aan.. Prijs: 5000 euro - mooi en goed onderhouden... - 49000 echte kmters.. - in de herfst nog 2 nieuwe bt020 banden eronder gelegd - WP stuurdemper - stalen remleidingen.. - bolle kuipruit en blauw dubbel bubbel kuipruit.. - er zit nu een...
  17. S

    Yamaha R1 99..

    zie ander topic .. ging ff fout :? Bijlage: IM004458.JPG
Terug
Bovenaan Onderaan