Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: AzorSV
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    rode Fastbag ST40 race bagagesysteem 20 - 40 liter koffer

    Fastbag bagage systeem type ST40 20 - 40 liter kleur: rood (ik had een rode Ducati Monster en daar paste het ook prima bij), dus bij elke motor past het wel Zeer praktische en fraaie bagageruimte. Ik heb 'm op 4 vakanties gebruikt, daarom wel wat krasjes, maar het ziet er nog wel mooi...
  2. A

    gezocht: Termignoni set voor Hypermotard

    Zoals hierboven staat: gezocht Termignoni set voor Hypermotard liefst de 2-in-2 set, met eprom en db killers Mag beschadigd zijn, als de prijs maar ok is. Ook zoek ik nog iemand die van de Amerikaanse grote tank van de Hypermotard af wilt.
  3. A

    setje Kellerman Micro 1000 knipperlichten

    setje Kellerman Micro 1000 dit is de marktplaats advertentie: http://motor-brommer.marktplaats.nl/tuning-styling-en-accessoires/134218144-setje-kellerman-micro-1000-mini-knipperlichten-met-e-keur.html deze mini knipperlichten zijn als enige aftermarket mini lichtjes voorzien van...
  4. A

    ervaringen gevraagd: Arai AGV Shoei Sidi AlpineStars

    Hallo, Even een vraagje, ik heb een andere motor gekocht. Nu moet ik dus ook wat nieuwe kleding. Mijn jasje en broek heb ik nog al vast gekocht, nu nog laarzen, handschoenen en een helm. Wat had ik tot op heden: zwart/gele Dainese laarzen + design, na inlopen goede laarzen om mee te...
  5. A

    zware kwaliteit motorbok / paddockstand

    Aangeboden: zware kwaliteit motorbok / paddockstand Erg handig voor ketting smeren en / of het poetsen van je achterwiel. Kan nog jaren mee. De bok is in hoogte en breedte verstelbaar dus geschikt voor alle merken motoren met dubbelzijdige achterwiel ophanging: Aprilia / Ducati / Suzuki...
  6. A

    Givi Monokey kofferset tbv Suzuki SV 650 / 1000 en andere ?

    Aangeboden: goede kwaliteit kofferset van Givi type Monokey Geen gehannes meer met zijtassen maar een mooie smalle kofferset. De kofferset heeft op een Suzuki SV 650 uit 2003 (nieuwe model) gezeten. Met andere beugels past de kofferset ook op motoren van Aprilia / Ducati / Suzuki /...
  7. A

    nieuwe naked bike kopen, ff een polletje er tegen aan !

    Beste motorvrienden schuine streep motorvriendinnen, Ik ben aan het kijken naar een andere, nieuwe naked bike. Ik had een gele naked Suzuki SV 650 met Hyperpro vering voor, achter een instelbare Hyperpro shock. Compleet met buddyseatcover, bellypan en rvs remleidingen. Mooi dingetje. Hier...
  8. A

    Complete gele Suzuki SV 650 N van januari 2000 !

    Suzuki SV650 Naked (SV650N), kleur geel datum deel 1: 06-01-2000 km stand: 31.800 km Mijn Suzuki SV 650 uit 2000 is te koop. Ik heb de motor zelf 6 jaar geleden nieuw gekocht. Het is een moeilijk besluit maar ik ga de motor verkopen. Ik kom namelijk bijna niet meer toe aan het motorrijden. De...
  9. A

    tussenstuk Laser uitlaat

    Goedenavond, Ik ben vast mijn Suzuki SV 650 uit 2000 aan het terug zetten voor de verkoop maar ook voor een bezoek aan het buitland. Maar ik kom een probleempje tegen. Op mijn SV zit een Laser uitlaat. Deze wil ik graag vervangen voor de originele uitlaat. Als het goed is zijn er tussenstukjes...
  10. A

    Diverse onderdelen / accessoires (oa stuurkuipje)

    Diverse onderdelen / accessoires aangeboden. Ik zet er even de linkjes naar marktplaats bij, daar staan de foto's. Carbon look stuurkuipje met 2 lampen * goed werkend * stoere uitstraling * past op meerdere merken/modellen * in de bedrading is niet geknipt, dus volledig origineel * zeer snel...
  11. A

    Op zoek naar een nieuwe naked bike

    Motorvrienden, Ik ben aan het kijken naar een andere, nieuwe naked bike :+ Nu ben ik een overzicht aan het maken om voor mezelf wat dingen op een rijtje te zetten. Daarin komen wat specs van de motoren te staan. Dit omdat ik dan in de aanschafprijs gelijk de vervangingen van sommige...
  12. A

    SV'rs op de MF BARBEKNOEI in IJsselstein

    Even een vraagje. Op 21 augustus organiseert het MAC de MF BARBEKNOEI in IJsselstein. Wie van de Suzuki SV 650 / 1000 rijders gaat hier ook naar toe ? Gr. Arie
  13. A

    diverse specs die ik wil weten ..

    Motorvrienden, Ik ben aan het kijken naar een andere, nieuwe motor :X Nu ben ik een overzicht aan het maken. Daarin komen wat specs van de motoren te staan. Op de sites van de diverse merken kan ik het niet vinden. Nu ontbreken er nogal wat: Ducati Monster 800 / 1000: * merk UPSD voorvork...
Terug
Bovenaan Onderaan