Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dikky
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Yoshimura tri-oval GSX-R K7

    Yoshimura tri-oval voor GSX-R750 K7 Past voor zover ik weet ook op een K6 en 600cc. In goede staat. Inclusief beugel en 1 moer + busje, de andere ben ik kwijt. Prijs €350,-
  2. D

    Trillen van motor. Krukas?

    Naar aanleiding van mijn vorige topic : Trillen van motor heb ik samen met een maat van me mijn motor opengehaald. De dealer had al naar het koppelingshuis gekeken, maar daar konden ze niks aan zien. Bij het teruggieten van de olie, bleek er ijzervijlsel in te zitten. Nu kunnen wij dus helemaal...
  3. D

    Trillen van motor

    Heb gisteren mijn motor naar de dealer gebracht ivm met trillen van het motorblok. Het gaat hiet om een GSX-R750 uit '96. Het ligt niet aan de aandrijving/banden, want als ik mijn koppeling inhoud, is het weg. Hij heeft bij Hilltech op de testbank gestaan en die zei ook dat het motorisch is...
  4. D

    Burnout

    Gisteren ff een burnout gemaakt. }) Was de eerste keer, dus maar een beetje rustig aan gedaan en alleen in z'n 1 gebleven. Moet nog naar de bandenboer, dus band moest nog heelblijven, dus geen plofje. Volgende keer ga ik proberen een rondje te maken. :]
  5. D

    Crashen door stunten

    Je ziet het vaak genoeg, in die filmpjes en het is als motorrijder wel 'grappig' om naar te kijken. Als er niks ernstigs gebeurt tenminste. Ben er een keer bij de Baars getuige van geweest (rode TL-R). Maar ben eigenlijk benieuwd hoeveel mensen van het forum zijn gecrashed door stuntwerk...
  6. D

    Vraagje over mijn nieuwe knipperlichten

    Ik heb zaterdag ff een setje nieuwe knipperlichten gekocht voor m'n moped. Zaterdag gelijk ingebouwd en het werkte nog ook. Maar nu komt het: vandaag weer rijden en ik zet mijn knipperlicht aan. Lampje op mijn dashbord knippert 2x zo snel. Dus ik kijk naar achteren en eentje doet het dus niet...
  7. D

    Problemen SRAD met K&N. Help aub

    Ik heb 2,5 week geleden mijn motor weggebracht voor een grote beurt, inclusief kleppen stellen, nieuwe blokken achter en nieuwe ketting en tandwielen. Ik had, na lang nadenken en vele uurtjes hier op het forum, besloten om achter 2 tandjes groter te doen en een K&N filter erin te laten zetten...
  8. D

    Mooie tankpads

    Ik vroeg me zo ff af wie dit nog meer heeft. Ik had ze voor het eerst in Renesse gezien op een R1 en een Castrol Fireblade. Toen wou ik er ook een :9~ Hebben nog meer mensen (vooral supersport, denk ik O-) ) dit. Ik vind het in ieder geval veel mooier als bv carbon.
  9. D

    Hoeveel olie erbij (GSX-R-750 '96)

    Ik moet mijn olie bijvullen, maar heeft iemand een idee hoeveel ml het verschil is tussen min en max? Ik heb namelijk geen boekje van mijn motor ;( En als ik een indicatie heb, scheelt dat weer een hoop bijgieten en wachten.
  10. D

    Demper Fireblade op Gixxer ??

    Ik zag de volgende advertentie: sebring carbondemper(rond)voor fireblade 92 t/m 99 ook passend gsxr 600/750 srad 97t/m 99 Kan dit? Heeft een demper van een Fireblade ook een bevestiging met 3 bouten en past da? Krijg je verder dan geen last van te weinig tegendruk? Uitlaat van een Blade moet...
  11. D

    KTM maakt geen goede reclame

    Ik ben vandaag met CityBikeRacing 600f naar van Meel in Made geweest. Die is officieel KTM dealer geworden. Maar ze maakten helaas niet echt goede reclame voor zichzelf. Eerst hebben ze een praatje met 2 gasten die op een KTM Parijs Dakar gaan rijden. Zegt ie: "We hebben hier 2 motoren staan...
  12. D

    Nieuwe banden opleggen

    Moet binnenkort nieuwe banden op mijn gixxer gooien. Ik heb de banden zelf al, dus dat scheelt. Maar wat mag het opleggen normaal kosten? (incl de+montage) Ik heb even een indicatieprijs nodig.
  13. D

    2de hands banden

    Ik heb een 2de hands band te koop zien staan die op mijn motor past. Zit nog meer als 75% (zegt ie) profiel op. Is het verstandig om zoiets te kopen en wat zijn de evt risico's. Groetjes Jeroen
Terug
Bovenaan Onderaan