Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tyrant
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tyrant

    Motorolie

    Hallo allemaal, ik stond laatst zonder olie op de snelweg en heb nieuwe gekocht en het blok gevuld. Het is semi synthetische motorolie (10w-40). Het product heet Esso Ultra (1ltr.), en er staat een afbeelding van een Tijger voorop. Ik begin nu toch te twijfelen of de olie wel geschikt is, de...
  2. Tyrant

    Foto verkleinen

    Hallo allemaal, ik wil graag fotos van mijn gpz op m-f zetten. Ik probeer ze kleiner te maken dan 100kb, maar dit lukt niet. Ik doe het via de aangegeven manier uitrekken/ hellen in paint. Zelfs wanneer ik ze best wel klein maak lukt het niet. Wat moet ik doen?
  3. Tyrant

    Waarde motorfiets

    Hallo allemaal, zoals jullie misschien wel weten ben ik gecrashed met mijn gpz'tje omdat ik aangereden ben door een blik. Ik ben erg gesteld op mijn gpz'tje. Ze kwam uit 1992 of -93 heeft een rode kleur en ongeveer 54k op de teller. Ik zou graag van jullie willen weten wat de dagwaarde is...
  4. Tyrant

    Gecrashed

    Hey allemaal, ik wilde jullie even mededelen dat ik vandaag, de zesde van Mei, aangereden ben door een koekblikker. Ik reed op een rotonde en wilde rechtdoor. Ik zag op kwart rond dat blik al aankomen. Hij was (nog) ver weg en ik reed een stukje verder en begon te checken voor het fietspad...
  5. Tyrant

    Mensen die ook tering veel lessen hebben gehad?

    Hallo, ik hoor hier op motor-forum allemaal zoetsappige verhaaltjes over mensen die hun rijbewijsje in 2 lesjes gehaald hebben etc. en die dan als eerdere ervarin een beetje op een crossbrommertje getoerd hebben. Hier begrijp ik helemaal niets van? posten alleen de mensen die het goed hebben...
  6. Tyrant

    Goed idee!

    Hey allemaal, vanwege grote belangstelling voor een soortgelijke site als dealerinfo is er een nieuwe site geboren waar motorrijders hun verhaal kwijt kunnen over dealers in Nederland. Motorrijders kunnen elkaar zo helpen door hun ervaring/ mening naar voren te brengen over een betreffende...
  7. Tyrant

    Achterband bruikbaar?

    Goedendag allemaal, ik hoop dat (één van) jullie mij kan helpen met het beantwoorden van de volgende vraag: Ik heb een achterband gekregen voor mijn gpz500s. Vermoedelijk heeft een scherp voorwerp de band gepenetreerd. Aan de buitenkant van de band zit een soort rubberen stop (klein) en aan de...
  8. Tyrant

    Haha

    Bericht van Kees in het www.motorforum.nl bij het onderwerp saai forum. Re: saai forum Nee, de lay-out van Motor-forum, die is fijn. Godver wat een amateuristisch zooitje! Ga gauw weer terug!
  9. Tyrant

    Klein kind op motor

    Hey allemaal, ik weet weer eens niet of hier al een topic over is, maar ik vind jullie actuele mening erg belangrijk. Op www.knmv.nl staat ergens in een stukje dat je onder bepaalde voorwaarden kleine kinderen (wat zijn kleine kinderen) mee kunt nemen op de motor Het kind moet met zijn voeten...
  10. Tyrant

    1 maand niet verzekeren

    Hey alllemaal, ik weet niet of het nuttig is om een topic te starten hierover, maar het valt wel op iig! Ik ben er net achtergekomen na navraag te doen bij de RDW dat ik nu ik de gpz500s op mijn naam heb gezet over een maand pas 1 waarschuwingsbrief in de bus ga krijgen om hem alsnog te...
  11. Tyrant

    Waar afvoeren? (geen 2e typegoedkeuring)

    Okay heb die in Den Haag net gebeld om een afspraak te maken. Zegt die kerel dat hij de eerste 2 weken sowieso al vol zit en dat hij daarna net op vakantie gaat. Ik heb hem even vriendelijk bedankt, maar heb echt geen zin om mijn motor een maand te verzekeren, wegenbelasting betalen etc. en het...
  12. Tyrant

    Waar afvoeren 25kw (geen 2e typegoedkeuring)

    Okay heb die in Den Haag net gebeld om een afspraak te maken. Zegt die kerel dat hij de eerste 2 weken sowieso al vol zit en dat hij daarna net op vakantie gaat. Ik heb hem even vriendelijk bedankt, maar heb echt geen zin om mijn motor een maand te verzekeren, wegenbelasting betalen etc. en het...
  13. Tyrant

    Wat is jouw droomfiets en waarom?

    Ik zal beginnen: Ik droom van een suzuki V-strom 1000. En dan wil ik er drie koffers op hebben(zijkoffers en topkoffer) Ik heb ook gedacht aan de Honda Varadero en de Aprilia Caponord. V-strom trekt mij toch het meest. (van de mooie grote v-cilinders) Zoals je nu wel begijpt wil ik ooit...
Terug
Bovenaan Onderaan