Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: nobbie1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. nobbie1

    stalen remleiding en abs

    nu het weer wat minder begint te worden ben ik van plan om een ander stuur en een ander rem & koppelinghendel aan te schaffen maar misschien ook de remleiding voor te gaan vernieuwen met een staal omvlochten leiding. nu heb ik abs er op, de druk word naar ik aan neem door een pomp geregeld als...
  2. nobbie1

    Suzuki sv 650s tank en bovenspoiler zwart

    ik heb een tank en het boven stuk van een sv 650s met een orrigineel ruitje te koop. voor elk aannemelijk bod is het voor jouw tank is wel licht beschadigt zie ook op motor shopper grt rob
  3. nobbie1

    saddle shutter

    Voor de gene die nog geïnteresseerd zijn ik heb een frans bedrijf gevonden die deze dingen hebben in allerlei kleuren de prijs is vind ik wat aan de hoge kant maar ik heb er ook een gezien van carbon voor 80 euro deze zijn 55 euro verzend kosten weet ik nog niet ...
  4. nobbie1

    eifel 25-4 t/m 27-4-2014

    foutje
  5. nobbie1

    gsr meeting

    Het ligt aan het weer als het echt pokke weer is laat ik verstek gaan. Ik ken ook niemand so what ik kom wel richting de pre meeting in amsterdam hoop dat ik het kan vinden mss tot morgen. rob
  6. nobbie1

    adres zoeken in base camp (nieuwe versie)

    Hoi allen, Ik heb het niet kunnen vinden maar wie kan mijn vertellen hoe ik een adres kan vinden in de 'nieuwe versie' base camp. Voor heen was het redelijke makkelijk gewoon adres plaatsnaam onder het knopje zoeken en klaar was nobbie. Als ik nu naar het knopje zoeken gaat gaat het...
  7. nobbie1

    advies over z750

    Hoi Ik wil z750 kopen nu heb ik er 2 gezien 1 blauwe uit 2008 km 12000 voor 5900, en 1 zwarte uit 2009 km 22300 voor 6500 op de laatste zit een leo vini uitlaat op en de blauwe is standaard zijn dit redelijke vraagprijzen? De 2 motoren staan een dealer en hebben een 3mnd garantie. ik...
  8. nobbie1

    verbruik van m.Guzzi breva 750, 850 1100

    Hoi Ik ben van plan een Moto Guzzi te kopen nu heb ik geprobeert om op de site te komen van MG nedederland maar dan moet je aanmelden opzich geen probleem maar helaas het lukte iedere keer maar niet. Mijn voorkeur gaat uit naar een Breva 1100 of een Grisso 1100 ik heb mij laten vertellen dat...
  9. nobbie1

    kleur geven

    Hoi , Ik wil mijn voor spatbord die van een gsxr750 komt nu de juiste kleur geven, nu heb wel de kleur code e.d. gevonden, maar hebben jullie mss een tip om de juiste verf te gaan halen. Ik wil het in een spuitbusje. Ik dat dat de plaatselijke bouwmarkt niet de juiste kleur hebben ;-) het...
  10. nobbie1

    ervaringen met Mytivac remontluchter

    Ik heb een Mytivac ontluchter gekocht maar die trekt valse lucht bij het rubber wat je op de nippel zet. Bij de aansluiting van dat rubbertje en de slang heb ik nu een tyrip gedaan ik dacht dat die daar valse lucht trok maar blikbaar niet want hij trekt nog steeds valse lucht. ;( Zijn er...
  11. nobbie1

    koppelingsplaat wel of nog versleten

    Middag, IK ben bijna aan het einde van mijn koppeling verstel schroefje maar als ik koppel merk ik dat de brommert een heel klein beetje naar voren wil maar ik kan niet meer de stel schroef bij de koppeling nog verder uit draaien wel die onderaan zit.Moet ik die erder uit draaien of juist...
  12. nobbie1

    gipro

    Hoi Ik heb een gipro gear indicator gekocht voor mijn sv650s 2006 maar nu heb ergens gelezen (maar ik weet niet meer waar) dat deze je accu leeg kan trekken als je die rechtstreeks op je accu zet. Nu blijkt een soort geheugen op de gipro zit zodat je deze ook kan aansluiten op een draad die...
  13. nobbie1

    aanschaf van een z750

    Ik heb een paar vragen over de zed 750 ik wil mijn sv 650 (suzuki) mss inruilen maar ik zou toch wat dingen willen vragen. wat is het verbruik 1: op.... en dan bedoel ik bij gemiddeld gebruik ik rij niet rete hard maar wel aardig door en ik wil de motor net zoals de sv vooral gebruiken...
  14. nobbie1

    vragen over zed 750 abs

    Goeieavond Ik heb heb paar vragen over de z 750 en die zijn , 1. wat is ongeveer het gem. verbruik en dan bedoel 1a stads verkeer 1b snelweg verkeer met een gem. snelheid van rond 130km of zo anders staat oom agent te vaaak met zijn boekje te zwaaien,c tour verbruik ik redelijk wat op dit...
  15. nobbie1

    tank te koop voor sv650s bwj 2006

    Ik heb een tank te koop bwj2006 met lichte schade hoef er niet veel voor te hebben ligt een beetje in de weg. Ook het kuipje heb ik te koop te staan ~[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-MSQHXAYJ.jpg/~[img] doe een leuk bod en het is van jouw grt rob
  16. nobbie1

    uitlaat bmw r1100r

    Hoi allen Ik heb voor de liefhebber het uitlaatsysteem voor een bmw r1100r te koop het betrefd de standaart uitlaat (seatpipe) Doe en schappelijk bod en hij is voor u
  17. nobbie1

    te koop tank zijpanelen van sv65s bwj 2006

    Ik heb een tank met een deukje te koop er is GEEN verf vanaf en kuipdelen links en rechts te koop de rechter onder zijkant zit wat krasjes op maar om die te zien moet echt wel ff door de knieen zakken ik probeer nog steeds foto's toe te voegen maar wil niet echt lukken er wordt aangegeven...
  18. nobbie1

    gaatje boren in nieuwe clippon

    Ik wil andere clippon op mhun svtje doen nu heb ik die wel gevonden maar er is geen gaatje in om het rempotje vast te zetten nu kan dit wel met een beugeltje of iets dergelijks maar ik vind dat geen potje. Heeft iemand ervaring om in een geanodiseerde clippon een gaatje in te boren en een tap...
  19. nobbie1

    clippon

    Ik wil andere clippon op mhun svtje doen nu heb ik die wel gevonden maar er is geen gaatje in om het rempotje vast te zetten nu kan dit wel met een beugeltje of iets dergelijks maar ik vind dat geen potje. Heeft iemand ervaring om in een geanodiseerde clippon een gaatje in te boren en een tap...
  20. nobbie1

    grote beurt Suzuki sv650s

    Inmiddels staat er rond de 28000km op de teller dus hoog tijd voor een grote beurt dit is dus incl kleppen stellen indien nodig. Mijn vraag is weet iemand ongeveer de kosten hiervan? ik weet dat dit vooral afhankelijk is van de benodigde tijd en uur loon maar weet iemand mss ongeveer wat dit...
  21. nobbie1

    sv 650 geeft plots de geest

    Vandaag 2 paasdag ff op stap met vriendin en 2 vriendjes klein rondje net 100km want ik moest werken. Nadat we een bakkie hadden gedaan wilden we opstappen om het laatste stukkie te gaan rijden maar je raad het al svtje gaf er de brui aan geen stroom lijkt het op. Wat hebben we gedaan...
  22. nobbie1

    hogere clip on

    Ik ga mss een sv650 kopen voor mijn vriendin na een proef rit vond ze de motor goed rijden ect. hoe kan het ook anders, maar ze vind dat ze wat te ver voor over moet en dat het stuur wel wat laag is. Nu is er van o.a. LSL hogere clipon te bestellen en daar bij zit dan ook een andere rem kabel...
  23. nobbie1

    setje remblokken voor o.a.suzuki sv650s k6 gsx600f k5

    ook geschikt voor gst600s k3 gsx750f 98- 2005 ze zijn van het merk Vesrah , ze zijn nieuw in de doos nieuw prijs voor het zetje was 53 euro ze mogen weg teab grt rob
  24. nobbie1

    gezocht Hugger voor een sv650s k6

    Ik ben op zoek naar een hugger voor mijn sv,tje ik er wel wat staan op het net maar zijn best wel prijzig voor een stukje plastic €150 gem. heeft er iemand er 1 te koop of weet er 1 te koop te staan ? grt rob
  25. nobbie1

    helmen en x-ray straling

    Ik ben al een tijdje aan het zoeken over de effecten van x-ray straling op helmen.Mijn vraag komt omdat ik op schiphol werkt en we moeten daar nu ook de helmen door de x-ray machine doen,nu ben ik een beetje bang dat dit erg best is voor hem. Weet iemand hier iets van? of weet iemand linkje...
Terug
Bovenaan Onderaan