Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Unieque
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Unieque

    Vanaf gratis: Kawasaki Z400 uit 1979

    Vanwege het feit dat mijn meisje na de zwangerschap niet meer rijdt, staat deze motor al geruime tijd stil op onze parkeerplaats. Onze zoon is nu bijna drie dus het is al lang geleden dat deze Kawasaki Z400 het asfalt gezien heeft! '( Ik heb deze motor hier op het forum gekocht en daarna...
  2. Unieque

    Honda VT 750 (Shadow) uit 2005

    Dag mede-MF-ers, Te koop aangeboden een Honda VT 750 (Shadow) in goede staat. Bouwjaar 2005 (14 mei). MF-prijs: € 5.500 Levering met MF-Sticker mogelijk!!! Accessoires: - Bagagerekje (niet op foto's) - Sissybar Kilometerstand 27.500 and counting.....rijdt heerlijk...
  3. Unieque

    Brikje erbij!

    Dag brikkers, Sinds kort de Z400 van Martijntjuh in de schuur staan! Rijdt opzich prima, maar heeft wel wat onderhoud nodig. - nieuwe spiegels (glas eruit en roest) - nieuwe buddy - nieuwe dempers (iets te roestig maar maakt wel leuk geluid zo *D ) - tank en zijkapjes spuiten (origineel is...
  4. Unieque

    Niet 1 maar 2

    Goedemiddag allemaal, Toch maar ff voorstellen (alhoewel: ik lees en post al een tijdje mee). Ik ben Niek, 27 jaar en rijd sinds 1,5 maand een Honda Shadow 750. :] Mijn vriendin (jaja, piccie volgt nog wel :Y ) is net geslaagd en ik zal haar eens goed uitleggen hoe het hier allemaal in...
  5. Unieque

    levensgevaarlijke actie koekblikker

    Goedemorgen MF-ers, Wat ik nu op mijn schaduwtje heb meegemaakt.... Ik reed op de linkerbaan van de snelweg met 120-130 kmph een andere auto in te halen, zie ik in mijn spiegel met een megavaart een koekblik aan komen zetten (en niet zo maar een koekblik maar echt zo'n foute oude beige...
  6. Unieque

    brandende sigaret in je gezicht

    Hallo allemaal, Ik rijd nu net een paar dagen een motor (shadow) en vroeg me af of jullie ook zo'n last hebben van uit het raam gegooide brandende sigaretten door automobilisten? Met een open helm is dat namelijk niet fijn....en die koekblikrijders kijken natuurlijk niet ff in hun...
  7. Unieque

    Nieuw of occasion? Honda VT 750

    Beste heren en dames, Bij deze mijn eerste bijdrage aan dit forum en als nieuweling dank ik jullie al bij voorbaat voor de hulp! Ik wil graag mijn eerste motor aanschaffen en dit zal hoogstwaarschijnlijk een Honda VT/Shadow 750 worden. Nu heb ik uiteraard al een beetje rondgekeken maar ik ben...
Terug
Bovenaan Onderaan