Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lemmy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Lemmy

    "bijna niemand draagt gehoorbescherming"

    Ja hoor, het jaarlijkse motor-momentje is er weer. Je kunt er de klok op gelijk zetten dat ten tijde van de beurs ook de kranten weer een nieuwtje hebben over motorrijden. Plusje: van de week kwam al het bericht dat veel jongeren weer gaan motorrijden. Minnetje: dit gedrocht: Motorrijder...
  2. Lemmy

    Dat zou eens tijd worden

    Eindelijk zeg. Ben je tenminste ook eindelijk van die puist aan je helm af. https://nieuwsmotor.nl/nieuws/persberichten/premium-persberichten/nieuw-sena-motorhelmen-met-geintegreerde-communicatie/ ...enige wat ik wel spijtig vind is dat er een zonnescherm in zit. Dat wil ik niet. Maar goed...
  3. Lemmy

    Suzuki GSX-8S

    https://nieuwsmotor.nl/premium-persberichten/27364-nieuw-2023-suzuki-gsx-8s Ik dacht ik open 't alvast, geheid mensen die er in gaan posten :+ Wat is het? Een TRX blok in een KTM Duke jasje met een Suzukikleurtje, het beste idee van het jaar, een stuiptrekking of toch iets anders?
  4. Lemmy

    2005 GSX-R 1000 vs 2020 Panigale V4S

    Dit vind ik nou leuk :+ Leuker dan ik zou moeten vinden zelfs, maar oh oh oh, wat vind ik dit leuk (bij 20:15 wordt het écht interessant)
  5. Lemmy

    Aanhanger voor 1 (of 2) motor(en)

    Ik verkoop 'm. Ik gebruik 'm te weinig om echt nog nuttig in de tuin te staan... Ding is superlaag, zonder motor zie je 'm niet eens in je spiegels. En verder... zie de foto's. Heel lage aanhanger, dus op- en afladen is super eenvoudig. Mooi voor één motor, maar er kunnen er twee op...
  6. Lemmy

    Aanhanger voor 1 (of 2) motor(en)

    Ik verkoop 'm. Ik gebruik 'm te weinig om echt nog nuttig in de tuin te staan... Ding is superlaag, zonder motor zie je 'm niet eens in je spiegels. En verder... zie de foto's. Heel lage aanhanger, dus op- en afladen is super eenvoudig. Mooi voor één motor, maar er kunnen er twee op...
  7. Lemmy

    Onderdelen Motolug aanhanger

    Heeft iemand nog een Motolug aanhanger waar hij dolgelukkig mee is? Ik heb ooit een gesneuvelde gekocht met het plan die op te knappen... de goot bij vriendjes achtergelaten en vergeten... dus die is inmiddels weggemikt. Ik heb nog de as met één wiel, de kabelboom en twee reflectoren. Wie...
  8. Lemmy

    Kogelscharnier remschakelset gezocht

    Niks zo vervelend als stilstaan door één onderdeeltje. Ik heb een remschakelsetje liggen wat op m'n CB zou moeten, alleen mis ik nog de aansluiting op m'n schakelas. Oftewel, dit dingetje: Iemand die zoiets heeft liggen toevallig?
  9. Lemmy

    Motome, wel of nie?

    Het was al een tijdje aangekondigd en de eerste aflevering is zojuist online gegaan: Motome, het nieuwe online programma over motorrijden. http://www.motome.nl/ Is dit dan eindelijk het motorprogramma dat we nooit gehad hebben? Wat vinden we er van?
  10. Lemmy

    Knoop doorgehakt: Fireblade in onderdelen

    Ik heb het lang uitgesteld, maar nu toch besloten: de Fireblade gaat eruit. In onderdelen, want compleet is 'ie niet. Maar het staat je vrij te bepalen hoeveel onderdelen je zou willen hebben natuurlijk. Ik heb 'm sinds 2012 en heb er altijd naar volle tevredenheid mee rondgereden...
  11. Lemmy

    ONK stuntrijden Elst, 4 en 5 juni

    Wie gaat er? ONK stuntrijden: beter, drukker, harder! Vorige keer was de zonnigste dag van het jaar, ondanks van tijd tot tijd zéér lokale bewolking. Dus mocht je niks te doen hebben.... oh, en nog meer plaatjes: http://onk.stuntrijden.com/gallery/index.php Ik spam niks, ik geef...
  12. Lemmy

    2005 Cagiva Raptor 650

    Na een lange periode van diep beraad zet ik te koop: Het is tijd voor iets anders en als er niets gebeurt, gebeurt er ook niets. Wat moet je weten? Het is een Raptor! Oftewel: een SV die er wél vet uitziet! Zelfde blok, injectie, the works. Japanse degelijkheid in een Italiaans...
  13. Lemmy

    Check: Mijn NX 250 te koop €600

    Ben dus aan het overwegen iets anders te doen dan de NX, maar dan zal deze het veld moeten ruimen. Zoals we weten heb ik er genoeg aan gedaan, tjoening for life *O* en niet zonder resultaat. De best rockende NX in de natie! Zodanig zelfs dat ik afgelopen vanavond volledig zonder stotters...
  14. Lemmy

    Het is zover: Raptor 650

    Het is tijd voor wat nieuws. Met enige weemoed zet ik dan toch mijn trouwe Raptor 650 te koop. Het is ijd voor iets anders, ik ga voor een DR-Z. Wat moet je weten? Het is een Raptor! Oftewel: een SV die er wél vet uitziet! Zelfde blok, injectie, the works. Japanse degelijkheid...
  15. Lemmy

    HET (cbr) topic 119: The End is the Beginning is the End

    nieuwelingen: eerst inzouten, oplezen en meeleven! *D Vragen over topictitels en reacties zijn een indicatie van niet voldoen aan bovenstaande en kunnen spanking, belediging en vernedering tot gevolg hebben. U bent gewaarschuwd B| *:) Alle delen ineens voor slechts € 139,95 1, 2...
  16. Lemmy

    het Honda CBR topic 116: bijdehantjes familybag

    nieuwelingen: eerst inzouten, oplezen en meeleven! *D Vragen over topictitels en reacties zijn een indicatie van niet voldoen aan bovenstaande en kunnen spanking, belediging en vernedering tot gevolg hebben. U bent gewaarschuwd B| De voorgaande topics: MF Honda CBRclub.nl ==> SnowFreak...
  17. Lemmy

    Het Honda CBR topic 105: wat dacht jij dan B|

    nieuwelingen: eerst inzouten, oplezen en meeleven! *D Vragen over topictitels en reacties zijn een indicatie van niet voldoen aan bovenstaande en kunnen spanking, belediging en vernedering tot gevolg hebben. U bent gewaarschuwd B| Zondagmiddag 24 augustus: kroamschuddn bij Bladerunner...
  18. Lemmy

    Het Honda CBR topic deel 69: net verkeerd om

    nieuwelingen: eerst inzouten, oplezen en meeleven! *D De voorgaande topics: MF Honda CBRclub.nl ==> SnowFreak MF Honda CBRclub.nl -> part deux! ==> Biker-Mouse MF Honda CBRclub.nl -> part three !!! ==> The Mailman MF Honda CBRclub.nl -> part IV! ==> -]UtoPisT[- -=MF Honda...
  19. Lemmy

    Het Honda CBR topic deel 84: Rock n roll!

    8-) nieuwelingen: eerst inlezen en inleven! B| De voorgaande topics: MF Honda CBRclub.nl ==> SnowFreak MF Honda CBRclub.nl -> part deux! ==> Biker-Mouse MF Honda CBRclub.nl -> part three !!! ==> The Mailman MF Honda CBRclub.nl -> part IV! ==> -]UtoPisT[- -=MF Honda CBRclub...
  20. Lemmy

    Het Honda CBR-topic 76: op speciaal verzoek

    :) De voorgaande topics: MF Honda CBRclub.nl ==> SnowFreak MF Honda CBRclub.nl -> part deux! ==> Biker-Mouse MF Honda CBRclub.nl -> part three !!! ==> The Mailman MF Honda CBRclub.nl -> part IV! ==> -]UtoPisT[- -=MF Honda CBRclub -> part V=- ==> UPP-Racing -=MF Honda...
  21. Lemmy

    Pierre for President

    Geen uitleg nodig lijkt me.... :}
  22. Lemmy

    Mottenballen voor je motor?

    Kortgezegd: stel, je wil je motor een (langere) tijd niet gebruiken. Wat doe je dan? En dan bedoel ik dus a''es, van interne bescherming van je bok tot en met krimpfolie eromheen tegen vuil/stof/vochten alles daartussenin... Plus de administratieve do's/don'ts.
  23. Lemmy

    Hét feest van 2006 ...echt wel: vrijdag 9 juni!!!

    Laatste update: 6 juni Mensen! Bij deze kondig ik aan dat ik binnenkort ein-de-lijk het heugelijke feit ga vieren van mijn aller30ste verjaardag. Het idee om deze mijlpaal groots te vieren is te danken aan mijn broer, die het tesamen met enkele vrienden echt een knalfeest maakte. Wie ben ik...
  24. Lemmy

    Voor de hoogste bieder: Thundercat

    ...dat staat hier nou al een tijdje voor mijn deur; ik ben het zat. Bij deze, voor de hoogste bieder, heb ik te verschuiven: Zoals ie is, geen vragen, direct meenemen. Bieden is open vanaf nu en sluit later vanavond. Kommaar.
  25. Lemmy

    Allerwreedste ééncilinder?

    Even een onderzoekje, Wat is volgens jullie de aller-allerbruutste ééncilinder van dit moment? Dat mag echt alles zijn, van unieke projecten, via SM, wil je de allergrootste (hmm...DR800?) of juist die met het mooiste geluid, meeste vermogen, wat dan ook. Klassiekers zijn ook mogelijk, maar...
Terug
Bovenaan Onderaan