Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GSX Erik
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. GSX Erik

    Voor de Ben Spies fans (Boek: taking it to the next level)

    Ik heb het boek van Ben Spies te koop. Had het zelf al gekocht en daarna ook nog eens een getekend exemplaar gewonnen. Boek is nog helemaal nieuw en ongelezen. Heb het boek gekocht voor 26,95 (bon aanwezig) en ik verkoop het nu voor 25 euro = vaste prijs. Je kunt het boek ophalen in...
  2. GSX Erik

    BSB naar Assen

    Hoe gaaf gaat dit wel niet worden!!! Heb nu al zin in het volgende race seizoen! :) 2012 MCE Insurance BSB Calendar: 1 6.7.8.9 April Brands Hatch Indy 2 13.14.15 April Thruxton 3 5.6.7 May Oulton Park International 4 25.26.27 May Snetterton 300 5 22.23.24 June Knockhill 6 6.7.8...
  3. GSX Erik

    Ombouwen Leovince van Bolt-on naar Slip-on

    Ik zit met het volgende. Ik ga waarschijnlijk in mei een paar dagen naar de eifel. Nu heb ik op mijn motor een volledig Yoshimura systeem. Aangezien deze geen e-keur heeft heb ik begrepen dat het niet echt handig is om hiermee in de eifel te gaan rijden. Dit systeem is een slip-on...
  4. GSX Erik

    Te koop: BMW R 1200 CL

    Hallo, Mijn schoonvader bied zijn motor te koop aan, dus heb ik hem aangeboden om hier ook maar even een verkooptopic aan te maken. Het gaat dus om de volgende motor: BMW R 1200 CL Bouwjaar: 24 december 2004 Kilometerstand: 17.500 km Aanwezige opties: ABS Cruisecontrol...
  5. GSX Erik

    Laser Hotcam bolt-on GSX-R K1-K4 incl. db-killer

    Hallo, Bij deze bied ik mijn Laser Hotcam Bolt-on aan. Deze past in ieder geval op de GSX-R k1 t/m k4 maar misschien op nog wel meer types. Ik heb hem nieuw gekocht en heeft dus alleen op mijn GSX gezeten. - Schade-vrij - Inclusief DB-killer - Geen E-keur Vraagprijs is 250 Euro
  6. GSX Erik

    De Wintertesten (GP)

    Zo het seizoen is voorbij, de wereldkampioen is bekend en de 990cc machines kunnen bij het grof vuil. Tijd voor het 800cc tijdperk. Zoals de meeste wel weten zijn de eerste testen in valencia al geweest. Hier nog even een rijtje met de test tijden. Valencia test - day two: 1. Dani Pedrosa SPA...
  7. GSX Erik

    De samurai van Pedrosa

    Ik heb een vraag. Je ziet in de motogp dat veel coureurs een soort van mascotte hebben. Rossi heeft zijn hond. (Guido geloof ik) Capirossi heeft zijn vogel. Gibernau heeft zijn opa. (Oude mannetje) Melandri heeft zijn egel. En zo zijn er volgens mij nog wel een paar te noemen. Eigenlijk weet...
  8. GSX Erik

    Het kan in Almere. (wel stoppen geen boete)

    Ik weet dat hier al vaker een topic over is geopend maar ik wil mijn verhaal toch even kwijt. Mijn meissie stelde gisterenavond voor dat ik maar even een rondje moest gaan rijden. Ja, ik weet het ze is een schatje. Dus zo gezegd zo gedaan. Ik mijn spullen aangetrokken en daar ging ik. Wist...
  9. GSX Erik

    Foto's Ben Bostrom 2002

    Even een vraag. Ik heb onlangs een Minichamps model van Ben Bostrom gekocht. Het is het 2002 model. Nu ben ik opzoek naar foto's van Ben Bostrom. Ik weet al wat jullie denken... Ff googlen. Dat heb ik natuurlijk ook al gedaan en ik heb inderdaad een heleboel foto's kunnen vinden. Maar ik ben...
  10. GSX Erik

    Reparatie modelmotor

    Ik heb even een vraagje aan de modelbouwers hier. Ik heb afgelopen zaterdag een minichamps model van Ben bostrom kunnen kopen. Alleen het probleem is dat de linker stuurhelft (zeg maar de cilp-on) is afgebroken. Nu is mijn vraag dus hoe ik dat het beste kan herstellen. Heb het al met seconde...
  11. GSX Erik

    Er wordt weer getest!!!!

    Het heeft even geduurd maar er wordt weer getest!!! Nu de WSBK coureurs en aanstaande maandag gaan de MotoGP coureurs ook weer aan de slag. Heeft iemand al de tijden van de eerste testdag op Phillip Island? Ik heb in ieder geval wel alvast de eerste pic van mijn favoriet. Post hier de...
  12. GSX Erik

    Pedrosa VS Stoner

    Pedrosa en Stoner zijn 2 van de nieuwelingen volgend jaar in de MotoGP. Nu ben ik wel benieuwd wie jullie denken dat er het meest van gaat maken. Ik zelf denk (en hoop ;) ) dat Pedrosa het meest gaat laten zien.
  13. GSX Erik

    Flimpjes MotoGp races 2003 en 2004

    Ik heb even een vraag. Weet iemand een site waar ik de races van 2003 en 2004 kan downloaden. Die wil ik namelijk ff op dvd zetten. Niet de MotoGp site want ik wil er niet voor hoeven te betalen. Ben ook vooral op zoek naar Assen 2003 een van mijn favorieten.. }) Tijd geleden dat Rossi zo...
  14. GSX Erik

    Ben ik daarvoor zo vroeg me bed uit gekomen

    Ik weet het ik ben aan de late kant maar wil het toch nog ff kwijt. Ik zondag om 7.20 me bed uit om de 250CC te kijken en wat zie ik zijn ze al begonnen. Ik de gids stond half 8 maar dat klopte dus niet. :( Zie ik ook nog eens tot mijn grote teleurstelling dat mijn grote favoriet (Pedrosa)...
  15. GSX Erik

    Topsnelheid GSX-R 750 2002???

    Ik heb even een vraag. Ik ben vorige week donderdag samen met een vriend van me even naar Duitsland geweest om het echte vermogen van mijn motor eens te benutten zullen we maar zeggen. Ik moet zeggen dat ik er aardig van heb genoten. Alleen klopte er iets niet helemaal kwa de topsnelheid van...
  16. GSX Erik

    De slide's van Corser

    Ik heb ff een vraagje. Zoals de meeste Superbike liefhebbers wel hebben gezien, was Corser goed bezig de laatste race in Valencia. Vooral die vette slide's die hij op het eind van de race maakte vond ik echt helemaal fantastisch. Nu vraag ik mij dus af of iemand hier een paar piccies van...
  17. GSX Erik

    Taartschep eraf = zagen???

    Ik heb even een vraag. Ik heb sinds een paar maanden een Suzuki gsx-R 750 uit het bouwjaar 2002. De achterkant ziet er momenteel zo uit. Dit wil ik dus graag veranderen. Maar nu vraag ik mij af of ik die taartschep er af moet zagen of dat er ook een andere manier is. Ik weet dat je ze bij de...
  18. GSX Erik

    Stuurdemper gsx r 750 2002

    Ik heb even een vraag. Ik heb sinds kort een GXS R 750 uit het jaar 2002 aangeschaft en deze heeft dus een stuurdemper. Nu vraag ik me af of dit standaard is op deze modellen. Voor de liefhebber ff een piccie van mijn nieuwe aanwinst.
  19. GSX Erik

    Meer geluid uit je demper

    Ff een vraag, waarschijnlijk eentje die al honderden keren is gesteld maar ik vraag het gewoon nog een keer. Ik ben met ingang van afgelopen vrijdag de zeer trotse eigenaar van een GSX R 750 uit het jaar 2002. Bij aankoop is deze reeds voorzien van een Leo Vince SBK demper. Alleen is het voor...
Terug
Bovenaan Onderaan