Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. GPZ_PAULUSKE

    Trikes! Ik bedoelde trikes!

    Beste Bananenman. Zoals iedereen hier weet rijden zowel Roel als ik ook op een driewieler dus waarom dat topic nu weer op slot moest? Joost mag het weten! (Waar is Joost eigenlijk?)
  2. GPZ_PAULUSKE

    Zo, naast dat ik hier al maanden niet meer gepost

    Zo, naast dat ik hier al maanden niet meer gepost heb heb ik ook al maanden geen motor meer aangeraakt. Alles nog goed hier? Hebben jullie me een beetje gemist? Maaruh, waar ik het over wilde hebben. Je ziet nu niemand meer met badslippers rijden ofzo. Heeft iedereen bijgeleerd of is het gewoon...
  3. GPZ_PAULUSKE

    Yes!!! Lekker toeren in Tilburg 2

    Joepie! Deel 2! *Pinksterritje* Wanneer: Maandag 5 juni 10 uur verzamelen Waar: Mac Waalwijk Tijd: volgt Wat: Veluwerit van 178 kilometer, route start in Maarsbergen (langs de A12 richting Veenendaal) Wie: - rimpeldinky (+ kennis ovb) - Day-Walker - PeerkeMikuni (voorrijder?) - PDvD - Yes -...
  4. GPZ_PAULUSKE

    Een oor aangenaaid

    Mijn motorrijdseizoen zit er voorlopig weer op helaas. Vanmorgen tijdens een ongeluk met mijn wielrenfiets (ja, zo'n ding waar iedereen hier een hekel aan heeft)is mijn rechteroor voor driekwart afgescheurd. Gelukkig kon de KNO-arts het wel weer terughechten aan mijn hoofd en komt het er...
  5. GPZ_PAULUSKE

    In de buurt van de Efteling.....

    Vandaag reed ik mijn vuilniswagen (die hele mooie die ik hier al 80 gepost heb) door Kaatsheuvel. In Kaatsheuvel, op de grens met Sprang Capelle ligt een rotonde op het industrieterrein. Zoals gewoonlijk had ik weer handen, ogen en oren tekort want schijnbaar is het erg vreemd dat ik nogal vaak...
  6. GPZ_PAULUSKE

    Als ik slechts 500 euro had kocht ik een.........

    Minstens even interessant lijkt mij zo. Zelf zou ik even doorzoek en voor een CB750 van half jaren 80 gaan, die zijn voor dat geld wel te vinden.
  7. GPZ_PAULUSKE

    zwarte Kawasaki stickers

    Weet er toevallig iemand hoe en waar ik aan zwarte Kawasakistickers kan komen voor op de tank van Gpz? Bij de meeste motorzaken kun je ze wel bestellen maar dan zit er meestal een randje kleur omheen om ze niet op de lak op te laten vallen en daar heb ik niets aan gezien ik geen originele...
  8. GPZ_PAULUSKE

    Beetje vreemd, niet?

    Deze tekst las ik net in een advertentie op Marktplaats: Deze Yamaha R1 is zoals geen ander. Hij is RDW goedgekeurd. Heeft een verchroomde, verlengde achterbrug voor meer rijcomfort. Verchroomde wielen, stalen remleidingen, ohlins stuurdemper, Devil pipes, kleine aluminium spiegels,andere...
  9. GPZ_PAULUSKE

    Blok schoonmaken, hoe??

    Heb blok van mijn brik is bijzonder smerig en ik zou zelf graag zien dat het weer bijzonder schoon wordt. Wie heeft er tips om het weer netjes te krijgen?? Zo ziet het er nu uit:
  10. GPZ_PAULUSKE

    GPz1100

    Even een hazenkijkje door het leven van mijn GPz'tje:
  11. GPZ_PAULUSKE

    Knutselvraagje velgen

    Weet er iemand of je voor het lakken van je velgen speciale lak nodig hebt? En of er speciale primer voor nodig is?? Alzovast bedankt
  12. GPZ_PAULUSKE

    Motorblok reviseren

    Van mijn Gpz 1100 uit half jaren tachtig wil ik het motorblok laten reviseren. Het is een blok dat bijna 60.000km heeft gelopen en het verbruikt inmiddels een redelijke slok olie. Heeft iemand een idee wat daar de kosten van zijn en of het überhaupt rendabel is?
  13. GPZ_PAULUSKE

    Zielige buurtgenoten

    Al wel eens een zielig verhaal gehoord waar zeehondjes of Afrikaanse kindjes niet de hoofdrol vertolkten? Nee? Dan moet je dit verhaal even lezen: Als je in Breda binnen de singel woont, wat ik dus doe, dan moet je om je auto te mogen parkeren een vergunning hebben. Deze kun je aanvragen bij...
  14. GPZ_PAULUSKE

    Raar (maar waar)

    Hoe kan het toch dat iedereen hier zoveel kilometers maakt maar dat steeds wanneer er iemand een nieuwe motor koopt deze motor een bijzonder lage kilometerstand heeft?? Ben ik nou gek??? of zijn jullie het
  15. GPZ_PAULUSKE

    Wat was er vandaag ook alweer??

    Loop het me nu al een tijdje af te vragen; is er dit weekend iets speciaals te doen ofzo??? Het is zo rustig op straat en veel mensen hebben zo'n boom met lampjes binnenstaan. Nu vermoed ik dat er iets herdacht wordt. Aangezien ik geen idee heb wat ben ik zelf maar de übermotorfietszoon van God...
  16. GPZ_PAULUSKE

    Ik vind een Hayabusa heel gaaf

    Omdat ie zo hard kan en omdat Busa rijders altijd naar iedereen zwaaien in d'r korte broek. En jullie??
  17. GPZ_PAULUSKE

    NIET 't groene mannetje!!

    GVD!! Hoe komt Opel erbij om in die ERRUG slechte reclame nou juist het groene mannetje van zijn motor te laten vallen om zo'n peeënbak van een Opel te gaan kopen???!?!?!?!!??! :r :r :r :r :r Alsof er op deze hele wereld één Kawasaki-rijder zou zijn die het bezitten van een Opel( :r ) als...
  18. GPZ_PAULUSKE

    Helm van 23 euro

    Vandaag heb ik iemand gesproken, de persoon in kwestie weet wel wie, en die rijdt rond met een helm van 23 euro. Dit vind ik naast onverantwoord ook nog eens dom en achterlijk. Zo'n ding kan nooit gekeurd zijn of degelijk bescherming bieden bij een ongeluk. Als je op die manier denkt motor te...
  19. GPZ_PAULUSKE

    Kettingset en nieuwe banden, PING PING, KASSA!!

    Even een rondje regionale garages gebeld, wat een verschillen zeg. Roadpilot (Baarle Nassau); Onderdelen zeker 550 euro, excl. montage. Motoport (Breda) ; Onderdelen 500 euro, incl montage 600 Divm (Rijen) ; Onderdelen 450 euro, incl montage +/- 550 Swinkels (Tilburg)...
  20. GPZ_PAULUSKE

    Tweedehands tank

    Weet er iemand of je de tank van andere types GPZ's zonder problemen op een 88ér 1100 kunt planten. Bij mij zit er nu zo'n 'hypermodern' zwart kastje op. Dat werkt toch voor geen meter, maakt dat nog iets uit als dat er niet meer op zit als je bijvoorbeeld de tank van een 900r erop zet? BIj...
  21. GPZ_PAULUSKE

    Schat, zet jij de Yaris buiten? Het is Harley-dag

    Is het voor veel mensen niet veel goedkoper om daadwerkelijk naar de plastisch chirurg te gaan om d'r p#nis te laten verlengen i.p.v. een Harley te kopen, die heel duur te customizen, hem vervolgens altijd in de schuur te laten staan omdat de Toyota Yaris er door de week voor geparkeerd staat en...
  22. GPZ_PAULUSKE

    Autodidact??

    Kun je bij het CBR een examen aanvragen alszijnde autodidact??? Dan hoeft mijn vriendin niet naar een rijschool.
  23. GPZ_PAULUSKE

    Hoe komt dit????

    Was op zoek naar een gebruikte R6, die zijn er genoeg natuurlijk, loop ik tegen een R7 aan die het 3-voudige kost (19.000euri's). SCHEELT TOCH MAAR ÉÉN!!!
  24. GPZ_PAULUSKE

    Onverantwoord gedrag in de auto

    Ben ik vandaag lekker op mijn gemakske wat aan het motor rijden, wordt ik ineens ingehaald (reed daar zelf 160 dus de auto nog veeeeel harder) door een of andere dwaas die foto's zit te maken tijdens het rijden!!!! Het moet niet gekker worden.
  25. GPZ_PAULUSKE

    Afrit Tilburg Noord

    Daar stonden eerst met goed weer ook altijd van die halve zolen naar elkaar te kijken (oh shit, zei ik nou halve zolen???), staan die er nog steeds? kom er niet veel meer nadat ik er 3 ben geweest en niemand kon bijhouden omdat ik tja, hoe zal ik het zeggen? een mietje ben??
Terug
Bovenaan Onderaan