Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Big Vin
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Big Vin

    Ortlieb tanktas en zadeltassen

    Mooi setje, amper gebruikt, ligt te verstoffen op de zolder. Als je een normaal netjes bod uitbrengt mag je ze op komen halen in Bleiswijk ;) Verzenden kan uiteraard ook
  2. Big Vin

    Honda CRF450 onderdelen nieuw

    Te koop omdat ik de crosser niet meer heb, diverse nieuwe onderdelen voor een CRF40 (die van mij was uit 2007, zelf even uitzoeken welke jaren compatibel zijn) Ketting tandwiel set Waterpomp as met pakking en lager 2 oliefilters Gearbox olie 1L Carterolie 1L Uitlaat plug tbv wassen...
  3. Big Vin

    Zeer mooie lederen Spike combi maat 54

    Omdat ik hem niet meer gebruik en ben aangekomen verkoop ik mijn leren Spyke combi motorpak. Het pak is in zeer goede conditie, en netjes onderhouden! Maat 54 Mag weg voor €175, TEAB verzenden met de post is mogelijk. Passen is uiteraard ook mogelijk, in Bleiswijk.
  4. Big Vin

    Achterbrug VFR750

    Ik heb een nette brug te koop, inclusief schokdemper, linksysteem en remschijf. Komt uit een VFR750 uit 1991. €290 Eventueel ook nog een setje zeer nette wielen erbij.
  5. Big Vin

    Pc800 uitlaat pacific coast

    Ik ben voor mijn zwager op zoek naar een uitlaat voor een pc800. Roept u maar!!
  6. Big Vin

    2 gasflessn tbv lassen. 1 x argon en 1 x menggas

    Wellicht hier interesse? Ik heb twee gasflessen te koop, beide zijn gasco ruil/koop flessen. Houd in dat de flessen bij gasco zijn gekocht (a 210 euro per stuk exclusief vulling) en je eigendom worden. Gasco blijft verantwoordelijk voor herkeuren van de fles. Je kan je fles ter plekke...
  7. Big Vin

    HWTS menggas 85/15 cilinder, 10 liter (argon ook mogelijk!)

    Heeft hier iemand misschien interesse in een 10 liter HWTS menggas (85-15) cilinder? Op het moment leeg, maar kan uiteraard ook gewoon vol geleverd worden. Met HWTS / supergas hoef je je nooit zorgen te maken over keuringsdatum etc. Is je fles niet meer geldig ruil je hem gewoon om voor een...
  8. Big Vin

    Motorbok

    Omdat ik hem niet meer gebruik: Motorbok, kan gebruikt worden het achter- OF voorwiel van de grond te krijgen. Handig als je je band wilt vervangen oid. 25 euro, is op te halen in Bleiswijk
  9. Big Vin

    Zolderopruiming met prijzen uit die goede oude tijd

    Wegens verhuizing te koop PRIJSVERLAGING!!!! 25% op onderstaande prijzen... RADIALE 1000RR voorrempomp, showroomconditie: 100,00 VERKOCHT!! 15ML remreservoir: 5,00 MOOSE koppelingshandle, gebruikt en stukje ingekort: 15,00 VERKOCHT!! K&N Luchtfiler FS/F4I, prima staat: 25,00 VERKOCHT...
  10. Big Vin

    Nieuwe koppelingsplaten ZXR400

    zoals de titel het al zegt. Ze zijn nieuw in de verpakking van het merk lucas. Vaste lage prijs is €25, ze kunnen verzonden worden zowel via de brievenpost als pakket op kosten van de koper. Mvg, Vincent
  11. Big Vin

    Werkplaatshandboek CBR600F4/F4I/FS

    In topstaat verkerend wphb, een haynes manual. Harde kaft. €25 inclusief verzenden met de briefpost.
  12. Big Vin

    Radiale Rempomp

    Radiale voorrempomp van een 1000RR fireblade. Helemaal netjes en in prima staat. Ik had deze gekocht voor een voorvork ombouw in mn cbr600 maar die is verkocht. De rempomp is geschikt voor de meeste motoren met dubbele remklauwen voor, en een hele grote verbetering t.o.v. een standaard axiale...
  13. Big Vin

    Powercommander voor CBR600FS/F4i

    Na verkoop van mn motor heb ik deze nog liggen. Wordt geleverd met een CD tje en een kabel (com port) erbij. €150,
  14. Big Vin

    achterbrug fireblade 929

    een nette achterbrug (is een beetje vies, maar is nog onbeschadigd) voor de 929 fireblade. €75
  15. Big Vin

    Achter schokbreker fireblade

    Een in prima staat verkerende schokdemper, komt uit een 929 blade. Past misschien ook op een 954?? €75
  16. Big Vin

    Diverse remschijven HONDA

    Zolderopruiming, ruimte maken voor nieuwe troep _O- remschijf achter van een fireblade (past op bijna alle honda's volgens mij), goede conditie, nog 4,75mm over (van de 5) €35 voorschijf van een 929/954 fireblade, 4.44mm (service limit 3.5mm) €50 setje VTR SP1/2 schijven, eentje beetje...
  17. Big Vin

    F4I stuntmotor

    Ik heb mn F4i te koop staan, klaargemaakt om te stunten maar het is er jammer genoeg niet meer van gekomen: F4i uit 2001 Voorzien van: Brestunt valkooi, zwart gepoedercoat Vortex 54T PTFE gecoat tandwiel Nieuw, met Nieuwe ketting (misschien 200km op het setje?) Nog niet gemonteerde...
  18. Big Vin

    zx6r UIT 2001

    ZX6r uit 2001, met 24.079 km op de teller. Banden zijn in orde, remschijven en blokken in prima staat. De motor is verlaagd met andere “wishbones” waardoor hij zeer geschikt is voor korte rijders/dames. De originele wishbones zitten er ook bij en zijn in een half uurtje terug te bouwen...
  19. Big Vin

    Magura 12mm Radiale rempomp

    Wegens verkoop van mn motor te koop: Nieuwe rempomp, 12mm magura radiaal. Heeft alleen even gemonteerd gezeten, is zelfs nog nooit remvloeistof ingeweest. Prijs is €200 inclusief opsturen.
  20. Big Vin

    scotts rotatie stuurdemper, ZGAN!

    Omdat ik hem niet meer ga gebruiken heb ik mn ZGAN scotts stuurdemper te koop, slecht 2 maanden gebruikt. De motor waar hij opzat wordt verkocht, en ik vind het zonde om hem met de motor te verkopen. Het betreft een rotatiedemper die volledig instelbaar is. De bevestigingskit die erbij zit is...
  21. Big Vin

    Radiale remklauwen 1000RR

    Zolderopruiming: setje radiale remklauwen in geweldige conditie, komen van een 1000rr af. De blokjes zijn nog de originele, zegt wat over hoe weinig ze gebruikt zijn. Inclusief de leidingen. Ik heb eventueel ook de bijbehorende radiale rempomp,. prijs voor de klauwen: €100 voor...
  22. Big Vin

    CRG remhendel Honda (pazzo stijl)

    Wegens verkoop van de huidige motor te koop: zgan instelbare CRG remhendel, hierdoor voelt je rem echt een stuk fijner aan! Ik heb hem ongeveer een maand gebruikt, in afwachting van mn radiale rempomp, is dus echt nog bijna helemaal nieuw. ik wil er 5 tientjes voor hebben, bij interesse...
  23. Big Vin

    scotts rotatie stuurdemper, ZGAN!

    Omdat ik hem niet meer ga gebruiken heb ik mn ZGAN scotts stuurdemper te koop, slecht 2 maanden gebruikt. De motor waar hij opzat wordt verkocht, en ik vind het zonde om hem met de motor te verkopen. Het betreft een rotatiedemper die volledig instelbaar is. De bevestigingskit die erbij zit is...
  24. Big Vin

    Waar snelwissel wielbussen cbr60FS te koop?

    Ik ben op zoek naar een setje vaste wielbussen voor een cbr600FS zoals TKR ze maakte. Die hebben ze inmiddels niet meer in productie. Wie kan me vertellen waar ik deze kan aanschaffen? (of heeft een setje te koop, alleen de achterkant) Alvast bedankt!
  25. Big Vin

    De laatste 929 BLADE onderdelen

    De laatste onderdelen, gaan in 1 keer weg tenzij er een goed bod op de losse onderdelen komt. Ik heb liggen: Achterbrug Injectiehuis Tandwielopnemer met tandwiel luchtfilterbox remankerplaat schokbreker Alles is in nette staat, foto komt eraan. mag samen weg voor 200 150...
Terug
Bovenaan Onderaan