Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Galibaba
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Te Koop: Xenalock XN15

    Titel spreekt spreekt vor zichzelf. Nieuwprijs 90 euro, deze is incidentieel gebruikt en heeft dus 3 sleutels, tweede setje batterijen en zit nog in de orginele verpakking met boekje. Mag weg voor 50 euro exclusief verzendkosten!
  2. G

    *KTM 950 SMR*

    Na lang twijfelen nu toch voorzichtig maar een poging wagen, via dit topic wil ik een KTM 950 SMR aanbieden. Model: KTM 950 SMR Bouwjaar: 2007 KM-stand: 13000 Totaalkosten: 15500 Extra's: Wings Dempers Bi-Xenon Nieuwe tandwielen (16 Tands voor, ktm geannodiseert achter 44 Tands)...
  3. G

    TomTom Rider 2nd edition

    Dames en Heren, Mocht u regelmatig met een doel de weg op gaan en niet weten waar heen te rijden. Dan heb ik een hagelnieuwe Tomtom rider 2nd edition in de aanbieding. Apparaat met alle toebehoren mag van eigenaar wisselen voor 350 euro exclusief verzendkosten. 200 euro goedkoper dan de...
  4. G

    Carter Honda Cr250?

    Hallo, Aangezien een vriend van mij digibeet is en wel graag een carter voor een honda cr 250 uit (vermoedelijk 91) wil hebben stel ik de vraag maar. Heb al eventjes zitten googlen maar werd niet veel wijzer, het fijt is dat de carter(die al 1x is gemaakt) nu weer lek lijkt te zijn, waar kun...
  5. G

    KTM 950 SM en meer lc8 Deel II

    Na een succesvol eerste deel, (waar de TS van de aardbodem is verdwenen), leek het mij zinvol om een tweede topic te starten voor de succelvolle tweecilinder van KTM. Alles wat hier niet in staat kan je terugvinden in het eerste deelJ Deel I De 950 sm is in 2004 geintroduceerd en was van...
  6. G

    4 Crusty Demons Fans

    Ik heb via www.joox.net de Crusty demons 2 gevonden, zeker de moeite waard _O- CHECK
  7. G

    2 Dempers KTM 640-625-660

    Hallo Heb na de verkoop van mijn motor nog 2 slip-on's liggen voor een KTM LC4 of voor een project waar iemand ze pas gaat maken. zijn nog nooit gebruikt!! veertjes en dergelijke zitten erbij. Mogen weg voor 120 euro.
  8. G

    SuperMotard KTM 640 Prestige 2006

    Merk: KTM Model: 640 Uitvoering: Prestige Aantal cilinder(s): 1 Kilometerstand: 7700 Bouwjaar: 2006 1e toelating: 7-7-2006 Full size: ------------------------------------------------------------------------------------------ Extra's: Dubbele Akrapovic slip on...
  9. G

    *How 2 Fix a SuperMoto*

    Omdat de vraag hier best vaak voorbij komt, heb ik iets gevonden voor de noobs die wel het engels onder de knie hebben, vond het een erg goede site. Check deze link
  10. G

    Onboard filmen!

    De titel zegt het al!,ik ken het fijne er niet van maar via de site van de jongens van BKRacing kwam ik op een site waar ze veel van die goodies hebben en tegen best wel acceptabele prijzen,nu is mijn vraag wie gebruikt het(op Jasper van Dijk na),en welke apparatuur heb je eraan gekoppeld. ik...
  11. G

    Het lach je rot topic Deel 1

    Zal maar gelijk zelf aftrappen! ma 19 mrt 2007, 10:05 Motorcrosser zes keer geflitst MAASDIJK - Een 26-jarige man uit Maasdijk is op een crossmotor in zijn woonplaats op één avond zes keer geflitst. Hij reed telkens langs dezelfde flitspaal en haalde snelheden variërend van 79 tot...
  12. G

    Gezocht: 2 Delig motorpak voor 2 meter ellende

    Gezocht: Ik zoek dus een 2 delig lederen motorpak voor een 2 meter lange dwijl die 95 kg weegt ;) ,hoeft niet een perfect pak te zijn is maar om een paar keer de grens op te zoeken _O-
  13. G

    _*SuperMotard Meeting Brabant*_

    DEEL 2: Na het daverende succes van vorig jaar,willen wij als Brabanders jullie weer kennis laten maken met de vele mooie wegen die er in dit deel van nederland zijn,je snapt het wel, een Meeting waar wij elkaar als motorrijders kunnen treffen en elkaar onze machines kunnen laten...
  14. G

    Indoor Cross Goes

    Na 2 jaar geleden in de zeelandhallen te zijn geweest met de indoorcross vond ik het wel de moeite om dit hier neer te zetten,want het is erg vet om te zien in zo'n hal met de geur en het geluid van al dat moois wat voorbij komt vliegen. dit jaar is het weer en krijgen jullie van mij de link...
  15. G

    *New Husqy on the Block*

    Waar ik eerder melding maakte van het gebrek aan innovatie,stond ik van deze fiets toch wel even versteld,de nieuwe naked bike van Husqvarna de STR650 mag er mijn inziens zekers wezen,kijk en oordeel!
  16. G

    Nieuwe Basis voor iets heel moois

    Kwam dit tegen op Oliepeil en vond hem meer dan mooi,het is de nieuwe Benelli BX 449 EXPLOSIVE,kijk en huiver :9~
  17. G

    Weekend-Tip

    Kwam net iets leuks tegen wat sommige misschien wel de moeite waard vinden,de weersvooruitzichten zijn acceptabel,dus let yourslef GOOOOOOO!!! ff kijken dan?
  18. G

    Meeting Brabant??

    Heren wanneer gaan we een brabantse Meeting houden?,met worstebrood en echt bier ;) ,niet dat ik de rest van nederland wil uitsluiten ;) ,iedereen is welkom maar meer om het feit dat het grondgebied waar het plaats gaat vinden Brabant is,uiteraard word eerst het animo gepolst en van daaruit...
  19. G

    {TK} KTM SUPER-MOTARD

    omdat mijn klokkie begint te tikken :X en ik echt een nieuwe ktm 640 wil gaan halen probeer ik hem nog 1 keer ;) onder de aandacht te brengen,deze fiets is echt zijn geld waard,vind het zonde om hem er een habbekrats voor terug te gaan krijgen bij een dealer,deze fiets mag voor 2500 euro weg :Y...
  20. G

    KTM 300-Super Motard

    Te Koop!!: ik bied bij deze mijn motor aan: Merk: KTM Model: EGS 300 Soort motor: 2Takt Bouwjaar: 1996 Prijs: T.E.A.B Bijzonderheden: ik heb deze motor als enduro gekocht een jaar geleden en heb er zelf een set Behr velgen opgezet,deze motor heeft dus 2 sets wielen en 2 vorken(usd) met...
  21. G

    de moeite waard!

    http://www.max-biaggi.com/Eng/Free.htm?NNews=354 kon geen topic van toepassing vinden _O-
  22. G

    Duitsers met Humor bestaan dus wel!!!

    *KLIK* http://video.google.com/googleplayer.swf?videoUrl=http%3A%2F%2Fvp.video.google.com%2Fvideoplayback%3Fid%3Df80022aca91cc5fb%26begin%3D0%26len%3D174033%26itag%3D5%26urlcreated%3D1133813686%26docid%3D3895660944619021238%26urlcreated%3D1133813686%26sigh%3DvKr *KLIK* HAHahahaha wat een...
  23. G

    HUMOR~TOPIC

    zijn er mensen(vast wel :P ) die wat leuke filmpjes,piccies,of verhalen hebben? ik trap wel af. http://www.vidking.com/viewvideo.php?id=925 http://www.exbyte.net/media/videos/753/Motor_Sounds.html http://www.big-boys.com/articles/wrongplacewrongtime.html
  24. G

    wat ik vandaag toch weer heb gezien

    wat ik vandaag toch weer heb gezien,wist niet dat er meeting werd gehouden _O- ,wie is verantwoordelijk voor deze ranzigheid :? :?
  25. G

    hehe eindelijk!!

    hehe eindelijk!!,na een revisatie op het blok(wat ietsjes langer duurde dan gepland :X ),staat ie weer in elkaar,en kan ik verder met de laatste dingetjes. km-teller nwe koplamp unit nwe banden nwe demper en het repareren van het licht,(hoop niet dat de spoel kapot is :N ) dus als er mensen...
Terug
Bovenaan Onderaan