Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: spondontrx
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    3 x 2 Easy Up Silver inclusief zijwanden

    Gebruikt maar in goede staat met nieuw dak textiel en nieuwe tas inclusief zijwanden. Door zijn formaat zeer stevig . https://www.partytentplaza.nl/silver-serie-easy-up-tenten/3nbspxnbsp2-easy-up-silver-brinclusiefnbspzijwanden-240/ Vraag prijs € 200,-
  2. S

    Set capit bandenwarmers

    Gebruikt , de zwarte is nog perfect de gele heeft een brand vlekje maar werkt verder goed . Ik heb er ook nog een set wind hoezen bij. vraagprijs €150,-
  3. S

    Metzeler interact k2 120/70 ongebruikt

    Verkocht :)
  4. S

    Ketting geleider strip kunstof

    Zoals de titel vermeld , wie heeft dit misschien liggen ? materiaal soort HMPE of ander geschikt kunststof waar ik een strip van 30cm uit kan halen .
  5. S

    kunststof voor kettinggeleider strip

    Zoals de titel vermeld , wie heeft dit misschien liggen ? materiaal soort HMPE of ander geschikt kunststof waar ik een strip van 30cm uit kan halen .
  6. S

    Translogic Quickshifter SBK1-12

    Deze is bedoeld voor oudere motorfietsen met carburateurs en is met een pull sensor . de manual is er bij : Alles is in nieuw staat met alle draden behalve één op originele lengte Doe een goed bod Gr. Theo
  7. S

    Optimate drupellader

    Ik heb 2 optimates (II) liggen die goed werken , voor € 15,- per stuk mogen ze weg.
  8. S

    amb transponder

    In uiteraard goede staat een exemplaar die aan de boord spanning van de motor kan dus geen gedoe met opladen :werkt altijd . Doe een goed bod
  9. S

    Aggregaat Kipor ig 1000

    Voor als er een keer geen stroom is op de paddock . Ik heb 'm maar een paar keer gebruikt en is dus zo goed als nieuw . Vraag prijs : € 250,-
  10. S

    Revit regenpak

    Een paar keer gebruikt , de maat weet ik zo niet maar ik ben 1.82 .(normaal postuur) en het materiaal is zeer rekbaar. Er zit een klein gaatje aan de binnenkant van een van de mouwen verder is het nog in zeer goede staat. Prijs :€ 50,-
  11. S

    MQP leren broek

    Zwart leren broek die maar een paar keer gebruikt is . de maat is 48H. Prijs : doe een redelijk bod :)
  12. S

    Carbonne lorainne remblokken voor nissin

    2 sets Carbonne lorainne remblokken voor Nissin tangen die bijvoorbeeld op kawasaki 2007/08 zitten Nieuw in verpakking € 50,- Mailen kan naar spondontrx at online.nl of pb
  13. S

    Powerplus inrij klemmen

    2 maal als nieuw Vraagpijs €30,- per stuk
  14. S

    CL xbk5 remblokken voor Kawa 2008

    2 sets Carbonne lorainne remblokken voor Nissin tangen die bijvoorbeeld op kawasaki 2007/08 zitten Nieuw in verpakking € 50,- Mailen kan naar spondontrx at online.nl of pb
  15. S

    Rapid bike usb kabel

    Een kabel om een rapid bike module met een laptop te verbinden die je dan met software kan aanpassen (mappings en instellingen). Kost nieuw €75,- Ik doe 'm weg voor een redelijk bod..
  16. S

    Kawasaki zx636r 2005

    Hierbij bied ik aan mijn Kawa zx636r uit 2005. Voorzien van: Ohlin achterschokbreker HK gemodificeerd voorvering (alles vorig jaar geserviced en sindsdien 3 keer mee gereden) Brembo rcs rempomp...
  17. S

    TRX 900

    Hallo Als regelmatige meelezer van deze afdeling en knutselaar wou ik hier ook wat dingen laten zien van mijn bescheiden winter project. Onlangs namelijk een 900TDM blok aangeschaft om te kijken of dit in mijn spondonframe past . Voor wat betreft ophangpunten is dit geen probleem , maar de...
  18. S

    Verhaal van een ZAC coureur in KicXstart

    Het verhaal van Hans van der Linde die 11 jaar geleden onderuit ging in bos-uit en daar sindsdien van revalideert staat nu in het blad KicXstart , tijdens de afgelopen race van ons heeft hij zijn race kunnen afmaken :} Ik vond het wel indrukwekkend en wou het hier even onder de...
  19. S

    Bougie aansluiting beschadigt

    Hallo, In mijn zoektocht naar een probleem (onvoorspelbaar inhouden en stotteren) met mijn kawa zx6r 2005 kwam ik dit tegen , de aansluitingen van de bougies ingevreten door de bougie kappen ( die er ook wel heel makkelijk vanaf gingen) Heeft iemand dit eerder gezien ? ,ik niet iig. ook...
  20. S

    invloed rijgedrag met of zonder explosafe

    Bij de ZAC is het niet verplicht (explosafe) , maar ik kan me voorstellen dat van invloed op het sturen en remmen als de inhoud van de tank minder heen en weer klotst met dat spul in je tank. Iemand misschien ervaring of een mening hierover ?
  21. S

    Leovince uitlaatsysteem voor kawa zx6r 07/08

    Zoals de titel al aangeeft , superlicht systeem onbeschadigd 1 seizoen gebruikt Het systeem is RVS met een carbon eind demper (met dbkiller) Waarschijnlijk verkocht *O*
  22. S

    Val de Vienne 25 t/m 27 maart

    Niet meer te koop
  23. S

    licentie

    Nu doe ik alweer een paar jaar mee met de Z.A.C. maar elke keer is het weer de vraag waarom het zo vreemd geregeld is met de (ditricts)licentie aanvraag . Je vult het formulier in wat je download op de KNMV site wat voor alles opgesteld lijkt te zijn behalve voor een districts licentie. Je...
  24. S

    levensduur band

    Hallo allemaal Ik ben afgelopen donderdag onderuitgegaan met licht(in mijn beleving) remmen tijdens de tijdtraining op het rechte stuk voor start finish , dit is gelukkig zonder ernstige gevolgen afgelopen . Een mogelijke oorzaak die ik zelf kan bedenken is dat ik te lang met mijn voorband heb...
Terug
Bovenaan Onderaan