Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DirkP
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    zx7r uitlaat systeem

    Bij deze te koop standaard uitlaat systeem voor de zx7r.. advies prijs € 180,-- reactie kan op het onderstaande email adres: dp_luchtenburg@hotmail.com
  2. D

    Zx7r Micron cabon demper

    Bij deze te koop Micron uitlaat demper voor de zx7r.. advies prijs € 180,-- reactie kan op het onderstaande email adres: dp_luchtenburg@hotmail.com
  3. D

    Zx7r Uitlaat standaard demper

    Bij deze te koop standaard uitlaat demper voor de zx7r.. advies prijs € 150,-- reactie kan op het onderstaande email adres: dp_luchtenburg@hotmail.com
  4. D

    Kawasaki ZX7R onderdelen

    Te koop de volgende zx7r onderdelen: 1. Standaard uitlaatsysteem 2. Standaard Demper 3. Micron Demper Biedingen mogen naar dpluchtenburg@gmail.com gestuurd worden.
  5. D

    Kawasaki ZX7R onderdelen

    Te koop de volgende zx7r onderdelen: 1. Standaard uitlaatsysteem 2. Standaard Demper 3. Micron Demper Biedingen mogen naar dpluchtenburg@gmail.com gestuurd worden.
  6. D

    Problemen zx7r

    Beste Mensen, Na een middagje lekker touren met de motor heb ik het volgende probleem. Als ik vol gas geeft dan heeft hij ineens geen vermogen meer. De ellende begint bij de 5000 toeren, ik duf hem niet door te trekken om te kijken wanneer het stopt. Als het gas los gelaten wordt heb ik het...
  7. D

    Pijnacker en omgeving..

    Vanaf 30 mei ben ik trotse bewoner van een huis in Pijnacker, zelf kom ik uit krimpen a/d ijssel. Zijn er in deze omgeving nog motorrijders die regelmatig zin hebben in een leuk tourritje???? *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  8. D

    Laat maar..

    Edit Orpheus: hier was iemand vergeten uit te loggen.
  9. D

    Schakelen zonder te koppelen!!!

    Ik hoor van verschillende personen dat je niet hoeft te koppelen tijdens het schakelen als je hem flink in z'n toeren jaagt... is dit zo of zeggen ze het gewoon voor de lol??? ik heb een zx7r.. ik hoor graag jullie ervaringen hier mee..
  10. D

    Boekje ZX7R

    Beste mensen, Vorige week zaterdag ben ik de trosen eigenaar geworden van een kawasaki zx7r. De motor heb ik particulier gekocht, alleen ik heb een probleem. Er zit geen informatie boekje bij. Weet iemand hoe ik aan een boekje kom... En zijn er nog aanbevelingen wat ik in de gaten moet houden...
Terug
Bovenaan Onderaan