Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: randy88
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. randy88

    Gebruikte banden te koop, vooral slicks

    2 achterbanden 180/60 slicks 3 voorbanden slicks 1 voorband normaal €50 euro per band, excl. Verzendkosten Alle 6 voor €250 excl. Verzendkosten
  2. randy88

    Error 16.0 Pump, Ducati 1098s 2008

    Vorige week ben ik op vakantie geweest in Italie. De motor hield er meerder keren mee op en gaf iedere keer de melding Error 16.0 Pump. Het rare is dat soms de motor het direct na het uit en inschakelen weer deed. Andere keren moest ik een uur of soms langer wachten en dan deed hij het ook weer...
  3. randy88

    Bluetooth stoort op HISS systeem van honda

    Ik ben deze week gaan rijden in de eifel (hotel sonnenblick) met een vriend van me. Die vriend rijdt een CBR 600 rr uit 2005 en heeft een tomtom rider pro hierop gemaakt. Nu heeft hij het probleem dat als de tomtom via bluetooth geluidsbericht stuurt naar zijn helm dat zijn motor dan inhoud. Het...
  4. randy88

    ktm buitenpoot voorvering

    hallo mede mf'ers, voor school moet ik beschrijven hoe de buitenpoot van een ktm voorvork gefrabiceerd wordt. Ik heb al een deel onderzoek gedaan op google ed, maar kan er toch vrij weinig over vinden. Ik heb er een paar foto's van gemaakt en hier is op te zien dat de poot afgedraaid is (het...
  5. randy88

    TK: cbr fireblade 900 rr 1998

    kmstand: 32*** nieuwe voorband: pirelli diablo + nieuw voorwiellager. boss uitlaat, originele is ook aanwezig de motor heeft net een grote beurt gehad dus: olie, oliefilter, luchtfilter, bougies, ketting ketting en tandwielen 70% prijs: bieden. richtprijs hoef ik denk ik niet te geven, er...
  6. randy88

    TT Assen

    De TT komt er weer aan en de echte motorfreaks hebben er al weer zin in en de kaarten zijn al lang besteld. maar naast de race is de nacht van assen natuurlijk ook heel gezellig. Wat daar allemaal gebeurt is vaker extreem *d daarom vertel hier het gekste wat je hebt meegemaakt in assen.
Terug
Bovenaan Onderaan