Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Zwizz750
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Zwizz750

    Mac-probleem? Voorkeuren aanpassen

    Ik heb een probleem: Als ik bij Voorkeuren > Forumaanpassingen onderwerpen wil wissen, gebeurt er niets. Ik kan ze selecteren, bijv. 25 kw, maar als ik vervolgens op de Wissen button klik, gebeurt er niets. Is dit een Mac en/of een browser (Safari) probleem?? Bedankt alvast voor de info.
  2. Zwizz750

    Ervaringen Brembo vervangings-remklauwen?

    Dit had ik dus gisteren al gedaan, maar was verloren gegaan... Maar bedankt nog voor de reacties van gisteren. Vraag was/is dus: Wie oh wie heeft er ervaringen met BREMBO Remklauwen als vervangings/accessoire klauwen?? (Zie onder) Gaat/kan dit een groot verschil uitmaken? Ervaringen dus...
  3. Zwizz750

    Vizier beslaat met/tijdens Mist: TIPS?

    In deze periode is het hier in zwitserland smorgens vaak erg mistig. Is niet erg lekker met de motor en al helemaal niet omdat mijn vizier dan snel beslaat, aan de buitenkant en ik iedere 200 meter met mijn handschoen moet wissen om zicht te houden. Als je 40 minuten op de motor moet zitten is...
  4. Zwizz750

    NEWS! Rossi 2007 met Honda in WRC!

    11:30 Bronnen in Italie melden vandaag: Valentino Rossi gaat in 2007 het WRC bestrijden met een... HONDA! Rossi heeft afgelopen winter in het geheim al wat tests met een oudere versie Civic Type R gereden (zie foto). Nu blijkt dan toch een foto te zijn «gelekt». Honda schijnt op dit moment op...
  5. Zwizz750

    Vermogensverlies op hoogte | Wat te doen?

    Ik woon dus in Zwitserland. Toch wel een motorparadijsje want veel passen :] Ik rij dus veel in de bergen met mijn Z750. Zuper allemaal, er is 1 maar: Ik merk vanaf 1500 meter hoogte toch sterk dat ik vermogen verlies. De bike trekt dan toch een stuk minder Kan je zeggen dat dat door de...
Terug
Bovenaan Onderaan