Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sandberg
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sandberg

    Te koop: zgan Arlen Ness racehandschoenen

    Zijn toch net ff te klein, blijkt nu. :( Maatje XL, mijn handomtrek is 22 cm, dus als je handomtrek 21 of 20 cm is zouden ze goed moeten passen. In de verkoop maar weer dus. Niet gedragen op de motor, vraagprijs 75 euro, verzendkosten voor koper. Gr. Sander
  2. sandberg

    Te koop: zgan Berik handschoenen

    Fraaie handschoenen, in nieuwstaat vrijwel ongebruikt, maat L wat toch net ff een maatje te klein is voor mij. Als je handomtrek iets van 18 a 20 cm is moeten ze goed passen. Vraagprijs 75 euro. Groet Sander
  3. sandberg

    RVS voorbok te koop...

    Heb een rvs voorbok te koop, gebruik 'm niet meer omdat ik nu een andere motor heb (VFR) en heb 'm dus niet meer nodig. Kostte nieuw 120 euro, ziet er nog heel goed uit, niet veel gebruikt ook, zie foto's. Wie kan 'm gebruiken en biedt eens wat? Groet Sander
  4. sandberg

    Moter Kleding

    Ik ben verslaafd aan mijn leren motor pak, het is zover dat ik er ook in slaap! Ik heb verder geen andere kleding meer! Zijn er meer mensen die dit hebben? Moet ik er hulp aan een arts voor vragen? Ik word er wel gek van, maar vind het toch lekker, Gr Sandberg *O* *O*
  5. sandberg

    Gratis af te halen: Pirelli Diablo Supercorsa 190/55..

    Staat in de weg in de schuur, had 'm overgenomen van een gast die in supercup1000 meerijdt, wilde 'm laten monteren maar werd me toch afgeraden (rij nogal eens in de regen en daarin heeft deze band nog zoveel grip). Ding heeft 2 sessies gezien, zie foto's, wie komt me verlossen van dit stuk...
  6. sandberg

    Let op! Kaartje over voor TT3D, morgen (zondag) 27 nov

    Zie titel. De persoon met wie ik heen zou gaan is gisteren ziek geworden (noro-virus, veel diarree en veel achteruit eten, scheermesjes in je buik etc. niet leuk), en zal morgen niet fit zijn om heen te gaan. Wie oh wie heeft er nog interesse in een kaartje (11 euro voor betaald, maar 5...
  7. sandberg

    Gezocht: onderdelen ZX-9R 2000

    Vanwege een valpartij op CPZ ben ik op zoek naar de volgende onderdelen: -tank -topkuip -zijkuip links -kont -ruitje (liefst niet origineel) Ik wacht 't even af, merk 't wel. Ondertussen zoek ik zelf ook even verder. :W Edit: Heb vandaag het beestje nog eens goed...
  8. sandberg

    Te koop: Race Handschoenen Five RFX1 mt.11/XL

    Zie titel... En zie ploatjes :Y : Vraagprijs 80 euro
  9. sandberg

    Te koop: Spyke 1-piece suit Speed Toy mt 52

    Te koop via een vriend van me, duurste Spyke pak in omloop, de Speed Toy, maatje 52 (1,88 m/69 kg), kostte nieuw 1799 euro. Schuivertje gemaakt op CPZ, mag weg voor vraagprijs van 690 euro. Paar fotootjes:
  10. sandberg

    Te Koop: Arlen Ness 1-delig motorpak leer kawagroen mt 58..

    Na dit pak met veel plezier een paar jaar te hebben gedragen, wil ik weer eens wat anders en nieuwers, bij deze zet ik mijn pak te koop. Pak is in zeer goede staat, altijd keurig onderhouden, niet mee gevallen, heb 't pak ook niet zo heel veel gedragen trouwens, (rij vaker met textiel...
  11. sandberg

    Te koop: Shark RSX Hook in zeer goede staat..

    Wegens een teveel aan helmen (RSR2, RSI, nog een RSX) gooi ik deze deruit. Het betreft dus een wit-zwarte Shark-helm, type RSX, model Hook, maatje L. Destijds aangeschaft voor 419 euro, weinig gedragen, mag weg voor 200 euro. Wat ploatjes...
  12. sandberg

    Te koop: een paar Berik racehandschoenen in zeer goede staat

    Maatje XXL, zo'n keer of 5 gedragen. Gaan weg i.v.m. aankoop andere Berik handschoenen. ploatjes:
  13. sandberg

    Let op: te koop; nieuwe shark helm naar keuze..

    Ik zit in een bijzondere situatie, het zit als volgt: Wegens heel lang wachten op de reparatie van van RSX-helm, heb ik van Shark zelf het aanbod gekregen om een helm uit te zoeken tegen 75% korting. Nu heb ik zelf al twee helmen, dus kan ik de liefhebber hier blij maken met een nieuwe...
  14. sandberg

    Te koop: witte Revitt racehandschoenen type GT Corse

    Zoals de titel al aangeeft, te koop dus. Heel weinig gedragen, nieuw 120 euri, vraagprijs 90 euro.
  15. sandberg

    Handgemaakte lawaai-demper aansluiting 60mm..

    Ik heb te koop een handgemaakte herriepijp in goede staat. Hij's rond, een bolt-on (op standaard linkpijp 60 mm), ik gebruikte 'm op m'n ZX-9R uit 2000. Geluid is stevig te noemen vanaf 6000 rpm, daaronder is 't nog redelijk "beschaafd", daarboven begint ie te gillen. Prijs zo rond de 125...
  16. sandberg

    Te koop: mooi setje voetsteunen..

    Ze zitten bij mij op de ZX-9R uit 2000 sinds een paar maandjes, kweet niet precies op welke modellen ze nog meer passen, zal dat deze week ff uitzoeken. Er komt over twee weken een nieuwe remschakelset op, dus ze mogen in de verkoop. Nieuw waren ze 50 pleuro's, mogen weg voor 35 euri. Paar...
  17. sandberg

    Te koop: Shark RSX

    Kan een RSR met een paar krasjes erop kopen voor leuke prijs, daarom kijk ik ff of er animo is voor m'n huidige RSX. Helm is bijna een jaar oud, maat L, altijd helmmuts gedragen, heb nog nieuwe wangstukken liggen, krijg je d'r gewoon bij. Nieuwprijs 419 E. Vraagprijs 249 E
  18. sandberg

    even een vraagje voor ZX-9R bezitters vlakbij Heerenveen..

    Waar gaat 't om? Ik ben gisteren vergeten |( |( |( om m'n buddyzitje mee te nemen naar Heerenveen. Ik wilde of wil vandaag even wat met m'n vriendinnetje achterop gaan toeren door het Friese landschap, en dus is de vraag: Is er iemand die in de buurt van Heerenveen woont, een ZX-9R uit...
  19. sandberg

    Te koop: een paar Berik racehandschoenen

    Ik heb nog liggen een paar zo goed als nieuwe Berik racehandschoenen, maat XL, type 4926, met titanium slijknokken verwerkt in de carbon protectie (zie foto's). Ze zijn me nèt ff te klein, dusdanig dat het na een tijdje toch gaat knellen, dus ze gaan weg (heb nieuwe Rev'its gekocht vorige...
  20. sandberg

    te koop: 1 paar groene Diadora laarzen..

    Maatje 46, goede staat, jaartje gebruikt, leuk voor Kawarijders (aan iemand anders ga ik ze niet kwijtraken gok ik :) ) Kheb er ook nog een paar nieuwe toesliders bij, geloof ik. Vraagprijs: 85 euro Ik kreeg de fotoos helaas niet helemaal scherp, het zij zo...
  21. sandberg

    Irish roadracing: ervaringen en hoe bij te wonen?

    De meesten hier op MF hebben 't over de IoM TT races en daarnaartoe gaan om 't zelf eens mee te maken, maar ik ben meer geïnteresseerd in het (dit jaar) bijwonen van 1 van de Irish roadraces die ieder jaar verreden worden (niet dat ik de TT niet onwijs gaaf vind, maar minpuntje vind ik dat er...
  22. sandberg

    te koop: 1 paar groene Diadora laarzen..

    Vooral voor mensen met een groene kwaak dus, denk ik. :) Laarzen zijn in goede staat, jaartje oud, groen, zwart met zilver kleur, heel klein plekkie op de neus van de rechterlaars, omdat ik een keertje vlak langs en tegen een stoeprand ben geknald met m'n laars :N |( Vraagprijs: 95 euro...
  23. sandberg

    Dit soort shit moet je maar één keer kijken vind ik..

    Het filmpje krijg ik niet te pakken via youtube zelf, maar het gaat om het vierde filmpje in de rij van dat meukfilmpje van die rapper die niet kan rijden, frontale botsing met veel km/u. Scary shit -O- -O- -O-
  24. sandberg

    Te koop: Kawajas & Kawa regenoverall

    Regenoverall heb ik impulsief gekocht en welgeteld één keer gedragen (op de regenachtige circuitdag in Spa vorig jaar :) ), krij niet als 't regent, en bij een klein beetje regen trek ik een regenjasje en ouwe regenbroek aan. Foto komt deze week... Verder dus nog een jas van Kawa (Kenny...
  25. sandberg

    Te koop ZXR750 bj 1992

    Toch maar besloten om voor een 9 te gaan, eens kijken of ik m'n beessie hier kan slijten (en als ik zo eens naar de motorverkooptopics hier kijk gaat dat heel moeilijk worden :X , maar goed niet geschoten...). Het betreft het model uit 1992, ben tweede eigenaar (motor in mei van dit jaar...
Terug
Bovenaan Onderaan