Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mavtri
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mavtri

    Te Koop : 2 Super mooie / goede Hoofdtribune plaatsen TT Assen 2019

    Vanwege 2 annuleringen te koop : Twee droge schaduwrijke zitplaatsen op het mooiste plekje van de TT van Assen!! 2 kaartjes Hoofdtribune TT Assen 2019. Vak P (dicht tegen de GT tribune aan maar wel droog en in de schaduw) Rij 16 (bovenste rij dus je motor spullen kun je goed kwijt) Stoel 11 en...
  2. Mavtri

    GP van San Marino 7/8/9 September 2018

    ff een tip voor mensen die voor een leuk prijsje nog willen af kicken van de TT. Momenteel bij Transavia een retourvlucht eindhoven-bologna te boeken voor 28+45= 73 euro. Plus een ticket 110 euro en een huurauto 45 euro zit je zo maar voor iets meer dan 200 euro een hele zondag op de MotoGP van...
  3. Mavtri

    1 x Hoofdtribune (bovenste) Rij 16 Vak P TT Assen

    Prachtige droge plek vlak tegen de GT Tribune aan met goed zicht op Ramshoek, GT bocht, Grid, Start / Finish en Big Screen (2x) Vak P is aan het einde van de hoofdtribune aan vlak tegen de GT tribune aan maar lekker droog. Prijs : Wat de (motor) gek er voor over heeft. Omgeving Barneveld
  4. Mavtri

    2 kaartjes Hoofdtribune TT Assen

    Heb 2 kaartjes te koop voor de Hoofdtribune zaterdag a.s. Twee van de groep hebben door omstandigheden dit jaar moeten afzeggen. Zijn mooie plaatsen 1 vak naast de GT Tribune bovenste rij dus kan je motor spullen achter je kwijt. (Vak P Rij 16 stoel 14 en 15) Daarnaast ook goed zicht op het...
  5. Mavtri

    Prachtige ONK Beelden

    Toch even de aandacht vestigen op de prachtige ONK beelden die op racesport staan van de ONK SS en SBK. Met beperkte middelen een relatief goed beeldverslag neer zetten :} Het schijnt dat dit jaar alle ONK wedstrijden op deze manier zullen worden aangeboden :} Hulde voor dit mooie...
  6. Mavtri

    Arai Viper GT mt 59/60 [Als Nieuw]

    Te koop : Prachtige Arai Viper GT maart 59/60 (L) Met donker vizier. Is als nieuw misschien 10 keer op gehad. Prijs om en nabij de 175 euro
  7. Mavtri

    Dainese Combi mt 52 + Sidi mt 44

    Te koop : Dainese combi mt 52 + Sidi laarzen mt 44. TEAB Gebruikt maar geen glijschade oid. Met 1.85 en 78-80kg pas je dit pak goed.
  8. Mavtri

    op welkemotorrijdt rossi volgend jaar?

    Yamaha gestemd Redding en iannone gaan op ducatit testen Dovi heeft al te horen gekregen niet bij Yamaha terecht te kunnen Rossi laat voor indy al weten wat ie gaat doe en wacht niet tot brno Rossi wil nog100gp overwinningenhalen in zijn carriere voor ie echt de helm aandewilgen hangt
  9. Mavtri

    Sidi Racelaarzen Maat 42

    Te koop. Sidi Racelaarzen Zelf 1 seizoen gebruikt ( 6 circuitdagen) Hebben lichte schuifschade na crash. Alle instellingen functioneren nog prima. De schuifschade is heel licht. Prijs 65 euro
  10. Mavtri

    Gereedsschapsset CBR1000RR 2008

    Nieuw setje. Prijs 10 euro.
  11. Mavtri

    Valblokken CBR600RR 2004

    Nieuwe valblokken CBR600 RR 2004 Prijs 20,- euro
  12. Mavtri

    Nieuwe Revitt Winterhandschoenen

    Zijn nieuw (1 x gedragen). Helaas te groot gekocht. GORETEX Mogen voor 40 euro van eigenaar wisselen. maat XXL.
  13. Mavtri

    Valtermotor Paddockstand

    Te koop weinig gebruikte Paddockstand Valtermoto. Prijs 45 euro.
  14. Mavtri

    "Pekel' BMW K75RT 1988

    Technisch goede K75RT 1988. Moeten alleen nieuwe koppelingsplaten in volgens BMW dealer. Verder technisch in prima staat. Km stand bijna 100.000. Voor nog jaren rijplezier Handvatverwarming Verbruik 1:22 Voor de handige man die het zelf kan. Electrische ruit doet het niet meer. Geen...
  15. Mavtri

    CBR 1000 RR model 2008

    Nieuw gekocht in 2009 bij Ten Kate. 6000 km mee gereden op de OBW inclusief 4 circuitdagen. OP 4 Juni op Assen onderuit gegaan (mandeveen / duikersloot) Om laten bouwen naar circuitracer bij Ten Kate (kenteken geschorst) Rekening a 1500 euro aanwezig. Daarna nog twee circuitdagen mee...
  16. Mavtri

    SGT Assen 4 sessies 13 augustus

    Te koop 4 sessie SGT Assen op 13 augustus (D/E/F/G) Stuur bij interesse een mail naar karmaa@planet.nl Prijs 190,- euro. [ik kan op één of andere manier vaak niet reageren op MF dus daarom de vraag via mijn mail de communiceren]
  17. Mavtri

    BMW K75RT

    Te koop BMW K75RT ex overheidsfiets met wat werk. Km stand 95000. Bouwjaar 1988 Inclusief koffer en navigatie, handvatverwarming. Banden en remblokken prima. Motor heeft gebruikssporen maar voldoet prima waar ie voor gemaakt is : km maken. Electrische ruit doet het niet en voorvorkkering is...
  18. Mavtri

    Michelin Pilot Power 120/190 [gebruikt)

    2 Circuit (CRT) dagen mee gereden en 1000km op de weg. Nog goed voor minimaal 3000 km op de OBW. Maat 120/190 Voor 3 mm profiel. Achter 4 mm profiel Prijs 40 euro. Verzendkosten voor ontvanger.
  19. Mavtri

    Berik Leren Combi maat 50 Zwart - wit

    Berik Leren Combi te koop. Pak is niet meer dan 10 keer gedragen. Reden verkoop ben weer terug naar een overall. In april 2009 aangeschaft bij Ten Kate.(bon aanwezig) Maat 52. Ben zelf 1,85 en 78 kg. Prijs 325 Euro. Pak hangt nu nog gewoon in de winkel voor 679 euro,- Komen passen mag...
  20. Mavtri

    Berik Leren Combi maat 50 Zwart - wit

    Helaas, is dit pak me net te klein (met name de bovenbenen) en wil toch liever weer een overall. Ik ben 1.85m en 76kg. Ik denk dat iemand van ongeveer 1.75 a 1.80m en om en nabij de 76 kg dit pak prima past. Pak is door mij aangeschaft bij Ten Kate in dit voorjaar. Bon aanwezig. Pak was nieuw...
  21. Mavtri

    Historich Motorrace Barneveld as Zaterdag 25 Juli

    Toch maar even onder de aandacht brengen dit Fantastische jaarlijks terugkerende Historische Motorsport Evenement. Heb je voor zaterdag toch al een motorrit in de planning rij dan even langs Barneveld. Voor meer info : http://www.motorracebarneveld.nl/index1.html
  22. Mavtri

    Berik Leren Combi

    Berik Leren Combi te koop. Op een paar vliegelijkjes na een een kras op de kneepad als nieuw. Gaat weg omdat ik toch een overall wil. In april 2009 aangeschaft bij Ten Kate. Maat 52. Ben zelf 1,85 en 78 kg. Prijs 425 Euro. Komen passen mag altijd.
  23. Mavtri

    BMW R1200S 2006

    Zeer goed sturende BMW R1200S. Km stand 7000 km. Kleur zwart. Banden MPP 2CT 70% ABS Handvatverwarming Achterwiel 190. BMW Alarm Ohlins vering (aangepast door HK Suspenion á 450,- euro factuur Hk aanwezig)). Motor stuurt zeer goed. Standaard ruit BMW, Standaard ruit BMW getint en...
  24. Mavtri

    MQP Pak (voor studenten gratis)

    Te Koop MQP pak. Maat jas 50 (1.85 en 78 kg) Maat broek 40 (1.75 en 70 kg)(mogelijkheid tot kneesliders) Niet nieuw meer maar wel goed. Voor studenten gratis, voor anderen wat de gek er voor geeft.
  25. Mavtri

    Sidi Strada Mega Goretex mt 44

    Helaas heb ik deze laarzen te groot gekocht. Ik heb er in totaal 1500 km mee gereden dus ze zijn nog praktisch nieuw. Sidi Goretex laars dus waterdicht Alles op het gebied van motoren | Kalsbeek Motoren Nieuwprijs 249,- euro Mijn prijs 140,- euro 0629626529 Als ik ze ff schoon maak zijn...
Terug
Bovenaan Onderaan