Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vehikel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    dank u spider

    Help, ze komen weer op de weg! Bij windkracht meer als 1 beaufort, bewolking of temperaturen onder de 15 graden komen ze niet buiten met hun motoren, maar nu Gisteren even een ritje Gent gemaakt en helaas waren alle factoren gunstig ( of ongunstig, is maar hoe je het bekijkt) Geen wind...
  2. V

    pppfffff, ja hoor ze zijn er weer !!

    Help, ze komen weer op de weg! Bij windkracht meer als 1 beaufort, bewolking of temperaturen onder de 15 graden komen ze niet buiten met hun motoren, maar nu ;( Gisteren even een ritje Gent gemaakt en helaas waren alle factoren gunstig ( of ongunstig, is maar hoe je het bekijkt) Geen wind...
  3. V

    Als het goed is, mag het ook eens gezegd worden !!

    In het topic over Beerens motoren schreef ik dat ik op zoek was naar een klassieke BMW. Bedankt iedereen met goeie raad en adviezen. Ik ben net bij H-D point of Leeuwarden geweest en iets heeeeel leuks gevonden. Een 60/7 van 1978, met 72 000 op de teller en in heel mooie staat. Prima service...
  4. V

    Beerens motoren in Roggel

    In een grijs verleden, volgens een ouder topic, zou deze handelaar betrokken zijn ( geweest) bij louche zaakjes. Heeft iemand de laatste tijd nog ervaringen met deze zaak, of er nog iets over gehoord? Naar het schijnt,volgens zijn website, heeft hij wel een paar leuke tweedehands staan.
  5. V

    Eentje teveel: Yammie XJ 900F 1993

    Hallo liefhebbers van brikken en kultobjekten. Nu hebt ik er drie. De roemruchte Yammie XJ 900F, een BMW 100/7 en een MZ BK 350. Eentje staat dus voortdurend onder het stof, jammer genoeg de Yamaha. :9~ :9~ Drie is dus echt teveel. Om nog maar te zwijgen van de vrouw die vind dat ze niet meer...
  6. V

    te koop voor de echt liefhebber Yammie XJ 900 F´9

    Geplaatst: Di 08 Nov, 2005 12:44 Onderwerp: te koop : schitternde XJ 900 F met heel veel accessoires -------------------------------------------------------------------------------- Wegens acuut tijdsgebrek te koop: zeer mooie XJ 900 F van bouwjaar ´93. kilometerstand 53000. Voorzien...
  7. V

    MZ-BK 350

    Joepie de Poepie !!!!!! Na twee jaar sleutelen, vechten met vastgeroeste bouten, onwillige carbs, gescheurde zuigers, doorgeroeste spatborden etc etc is ie dan eindelijk klaar. Mijn MZ BK-350 uit 1958. Een onvervalste tweetakt Boxer, met kardan. 17 PK, exportuitvoering. Er zijn er ooit 4000 van...
  8. V

    Zijn nieuwe motoren dan echt beter?

    Naar jaarlijkse traditie heeft onze "Bende van Marx" weer een motorfietstour gemaakt. Dit jaar vanuit Belgenland naar Chemnitz, Dresden, Praag, Most,Chomotov, enfin zo´n 2500 kilometer in 5 dagen. Aantal deelnemende motoren: 9: 2 Honda´s, 1 Yamaha, 3 BMW´s, 1 Kawa, 1 MZ, 1 Moto Guzzi.Behalve de...
  9. V

    Echt het allermooiste motorenmuseum !!

    Waarschijnlijk voor de meeste motormuizen een beetje te ver weg, maar echt het allermooiste: Het MZ-museum op de Augustusburg bij Chemnitz. Een reusachtige collectie van oldtimers en classics ( en niet alleen MZ) in een magnifieke omgeving. Een prachtige omgeving om te toeren, met wat geluk kun...
  10. V

    Yammie XJ 900F

    Hallo motorfreaks. Ik rijd al een geruim aantal jaren rond met mijn Yamaha XJ 900F van ´93. Hoewel dit niet meer de nieuwste machine is, vind ik dit nog altijd een prima tourfiets. De motor is niet kapot te krijgen, prima zithouding voor mijn 1.91m, weinig onderhoud, met stahlflex voor best...
  11. V

    rijkspolitie BMW R69S, met kenteken VL-05-66

    Hallo, ik heb tussen de foto´s van mijn onlangs overleden vader onder andere een foto ontdekt waar hij opstaat met zijn BMW R69S rijkspolitiemotor met kenteken VL-05-66. Wij ( mijn moeder en ik) hebben er geen idee van hoe oud die foto is. Kan iemand mij aan de hand van dit kenteken zeggen hoe...
Terug
Bovenaan Onderaan