Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: S(R)avage
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S(R)avage

    Motrax Led D'light knippers voor suzuki

    Mooie Ledknippers die in je kuip wegvallen, als ze passen tenminste. Heb ze op de motorbeurs in Utrecht gekocht voor €40.00, mogen nu weg voor €25.00, omdat de niet op een TL_S passen, Ze passen wel op verschillende GSX_R modellen.
  2. S(R)avage

    Motor importeren

    Hallo mede MF'ers, Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een andere motor. Het is me niet ontgaan dat je in het buitenland voor stukken minder een bike koopt dan hier in Nederland. Ben (denk ik) wel bekend met het hele invoerverhaal: +6mnd, +6000km, bpm, keuren, tenaamstellen, enz. Nu...
  3. S(R)avage

    Honda VFR 750, de mooiste van Nederland!!!

    Heb er een jaar veel plezier van gehad, maar wil wel weer wat anders. - bj 1990; - alle slijtagedelen in prima staat: banden, ketting/tandwielset en remmen gaan nog wel een mooie poos mee; - olie en oliefilter net voor de winterstop nog vervangen; - bougies zijn 2700 km oud, dus...
  4. S(R)avage

    Kuipdeel gezocht voor VFR750F RC36-1

    Hey mensen, ik zoek voor m'n VFR een kuipdeel zoals op onderstaande foto: De mijne is niet te repareren. Kleur en/of krassen zijn geen probleem. groet Jelle.
  5. S(R)avage

    Kleurnummers voor Rossi replica

    Beste medeMF'ers, Een maatje van mij wil zijn motor spuiten in de kleuren van Rossi, en is opzoek naar de kleurnummers van de gele en de zwarte lak. Hij heeft al gebeld met Yamaha Nederland, maar die wil de kleurnummers pas geven als mijn maat met een framenummer van zo'n Rossi-replica komt...
  6. S(R)avage

    Highmount uitlaat voor m'n VFR rc36-1

    Ik ben op zoek naar een mooie pijp voor m'n VFR. Liefst een carbon pijpje met een flinke bak herrie erin. K heb nu een Sebring demper, maar die is me wat te stil. Wie heeft er nog wat liggen? De prijs komen we wel uit... groeten Jelle.
  7. S(R)avage

    Honda cmx 250cc Rebel 700 euries

    Honda cmx 250 cc Rebel bj 1985, ingevoerd in 1991. ca. 22.000 miles. kleur rood. Heeft wel een plekje op het voorspatbord, schijnt door. Achterspatbord heeft ook een plekje, zie de foto's. Blokje is verders 100%.
Terug
Bovenaan Onderaan