Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: statiic
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Michelin sport 190/50 ZR 17 met piepklein gaatje

    Een spik splinter nieuwe motorband te koop met een piepklein gaatje erin. Was de garaga amper uit en reed op iets scherps. Helaas kon deze garage geen paraplu zetten en moest ik er dus een nieuwe onder laten zetten. Dure grap geworden. Voor een goed bod gaat de motorband weg.
  2. S

    Kuip led knippers fireblade monteren?

    Ik heb net een nieuw setje led knippers ontvangen. Deze zijn voor in mijn kuip. Ik heb de originele knippers al reeds verwijderd. Er blijft een redelijk gat over en een rubbertje die hierin past. Nou stop ik het rubbertje terug en de nieuwe knippers passen dan precies in dit gat. Er zit een...
  3. S

    LED Knippers fireblade (weerstanden?????)

    OK ik heb nu 3 topics. inclusief het grote knipperlicht topic doorgelezen en iedereen verteld wel weer wat anders. De handleiding is ook niet echt meer te volgen aangezien de plaatjes eruit liggen en niemand ze opnieuw upload. Dus dan hier mijn vraag. Ik heb een honda fireblade. Ik...
  4. S

    Dynamo fireblade sc44

    Ik ben op zoek naar een dynamo voor de Honda Fireblade SC44. Het 2000-2001 model.
  5. S

    Relais benodigd? Led remlicht (+knippers) en knippers voor

    Ik ben van plan om mijn achterlicht te vervangen voor een led achterlicht met ingebouwde knipperlichten. En mijn voor knipperlichten ook te vervangen voor led knipperlichten. Ik heb een honda fireblade het SC44 model en ik kan nergens de originele relais vinden voor led verlichting. Wel...
  6. S

    Hugger(achterspatbord) fireblade SC44

    Ik ben op zoek naar een hugger oftewel een mooi achterspatbord voor mijn Honda fireblade SC44. Mocht er iemand toevallig 1 hebben liggen en ervan af willen. Plaats dan even een reactie. Hartelijk bedankt.
  7. S

    Performance parts fireblade?

    Nu mijn blok toch open gaat. Zijn er misschien onderdelen die ik beter nu kan vervangen? Voor extra performance. Of onderdelen die problemen op kunnen gaan leveren?
  8. S

    Fireblade rammelend geluid bij optrekken

    Ik reed net de snelweg af en wou optrekken bij het stoplicht en hoorde ineens wat rammelen in mijn blok bij het optrekken. Als hij stationair draait hoor je niks met koppeling in. Als hij in zijn vrij staat hoor je niks met koppeling los. Het is puur een aantal tikken bij het optrekken...
  9. S

    Waar kan ik een undertail voor de fireblade sc44 vinden???

    Ik ben al ruime tijd op zoek naar een undertail voor de fireblade sc44 2002. Dit is niet het model 2002-2003, dat is de sc55 ;) Ik wil die lelijke kentekenplaat houder er weg hebben. Maar kan nergens een shop vinden die die dingen voor mijn motor verkoopt. Als iemand wat meer info hierover...
  10. S

    Diameter uitlaat demper fireblade sc44

    Weet iemand wat voor diameter demper erop moet bij een fireblade sc44 uit 2002? Voordat ik zelf ga knutselen en de boel sloop ;) Ben namelijk op zoek naar een nieuwe demper, maar heb geen flauw idee welke diameter ik hebben en op welk punt ik dit zou moeten meten.
  11. S

    demper sc50 op sc44???

    Had even een vraagje. Past een eind demper van een fireblade sc50 uit 2002 op een fireblade sc44 uit 2002 ????
  12. S

    Eind demper fireblade '02 sc44 (niet originele)

    Ik ben op zoek naar een eind demper voor mijn fireblade. Bouwjaar 2002 sc44. Ik heb de originele er nog op zitten, dus ben op zoek naar een andere. Gelieve reageren met een fototje.
  13. S

    Waar kan ik Honda Fireblade sluit dopjes vinden??

    Bij mijn stuur zitten mijn kuipdelen aan elkaar bevestigd met behukp van zwarte dopjes. Ik geloof dat die zelf vast klemmen als je ze door de gaten van de kuip drukt. Waar kan ik deze vinden?
  14. S

    Crashpads Honda 900RR fireblade 2002 (oude model)

    Is er iemand die Crashpads heeft liggen voor een honda fireblade CBR 900RR Fireblade uit 2002 SC44 Uiteraard crash pads waar nog niet mee gecrashed is ;)
  15. S

    Welke uitlaat is het best voor Fireblade'02

    Hallo allen, Ik ben sinds kort trotse eigenaar van een Honda Fireblade 900RR uit '02. Nu zit er nog een standaard einddemper op. Graag hoor ik jullie mening over de beschikbare uitlaten. Ik sta helemaal op 0 kwa motor onderdelen ;) Ik heb ook gelijk even uitgezocht wat het powdercoaten kost...
Terug
Bovenaan Onderaan