Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hplaverda
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Valentijn OBT / Meeting met en voor Bachus

    Zoals op de laatste OBT gemeld is Bachus tijd nog zeer beperkt. OBT KvNH: "Volle bak" voor Bachus Zitten of nog rijden in een zijspan kan Uli echt niet meer want hij moet al weken gedwongen bed houden. zie ook Voor iedereen die Bachus kent. Dus de OBT afmaken (na de sneeuw) MET Bachus...
  2. H

    Buddy / zitbank voor Ducati Monster

    Orginele zitbank (buddyzit) van een Monster S4. Past ook op andere types Monster van na 2000 Vraagprijs €100,- Zitbank verkeerd in bijna nieuw staat.
  3. H

    Yamaha XJ 900

    Te Koop Oerdegelijke Yamaha XJ 900 Toerbuffel, woon/werk of pekelfiets met cardan en 100 PK vermogen. Nieuwe banden en RVS "future" BSM uitlaten. Bouwjaar 1986 dus bijna wegenbelasting vrij. Vraagprijs €1500,- Deze motor bezit een van de beste blokken welke Yamaha ooit gemaakt...
  4. H

    HP na tig jaren engels brik toch weer een Honda

    Men had er niet meer op gerekend maar na ruim 25 jaar trouwe dienst mag mijn oerdegelijke engelse brikje gaan uitrusten... :P HP heeft een echt modern Honda monster gekocht :Y :Y
  5. H

    Zal die snert TDM ooit nog rijden op een OBT :-)

    Onderzoek TDM met vastloper topic Om een lang verhaal kort te maken: Tijdens een OBT ontmoeten ik een Muis en een benedenlander die graag zelf ooit weer eens zelf zouden willen motorrijden :P De benedenlander had geen motor en het Muisje had een TDM waar nogal wat pech mee was geweest en nu...
  6. H

    Soms gooien wat leuks in de tuin

    Yes...soms gooien ze wat leuks in mijn tuin.. Kom ik afgelopen vrijdagnacht thuis staat er ineens een oude jeugdliefde in mijn tuin :) Ik was even blij verrast...en wilde jullie "haar"ook even showen... O-) Met regelmaat help ik mensen met defecte motoren weer op weg en zodoende had ik via...
  7. H

    Doiken kenne weer vol under de twai HP wielen doir

    Zoals een aantal MFers weten heb ik een tijdje niets mogen doen. oorzaak zie: Post van hplaverda in topic 'ik ben verslaafd aan deze site, heb JIJ dat ook?' Ben een paar weken nu weer redelijk mobiel en mag weer vrij veel dus.... Heden middag rond een uur of drie de stoute schoenen...
  8. H

    Lekker gummen met brikbanden

    Ik heb wat banden getest maar ik vind ze allemaal waardeloos. Avon, Metseler, Perelli, Maxxis of Dunlop. Het maakt niet uit. Allemaal gaven ze meer zwarte strepen op papier erbij dan eraf gingen. Heb het nog zelfs onder scootmobielband geprobeert maar ook dat was niet veel beter. Hoe is jullie...
  9. H

    Nog maar eens een KauahKlauahe Ritje nr 2 / OBT6

    KauahKlauaherit 2 / OBT6 :] :] 7 Maart 2004 weer we teugenop ziene valt mai as we d'r an beginne -Zoals reeds in OBT5 topic gemeld ga ik, in opdracht van Ralfie ,een NoordHolland KauahKlauahrit 2 bedenken voor de MFers die zich willen aanpassen aan de Brikken snelheid en/of hun specifieke...
  10. H

    icoon

    Zie vandaag dat mijn namaak 2 cillinder (dansende H en P) in mijn icoon stilstaan. Hoe kan dit ? Gif is niet verandert en heeft altijd goed gewerkt? Probleem op MF server of is er iets anders gaande ?
  11. H

    Perfect brik weekend voor oog en oor

    Afgelopen weekend heb ik mijn hart even flink kunnen ophalen. Kan het iedere brikliefhebber van harte aanbevelen. Zaterdag heb ik een ritje gereden met motoren tot 1970 waaronder Vincent 500 en een 1000, CZ, MZ, BSA, Norton, Mathless, Triumph, BMW, JAP, NSU, Sparta, Salorea, Benelli, Moto...
  12. H

    Snelle briksleutelaar rijdt weer

    Loop om 21:00 even de schuur in om olie enz te peilen van Laverda voor Megameeting morgen in veenendaal. Zag tot mijn schrik 1 spaak gebroken in achterwiel laverda. Dus dacht shit toch maar Yamaha want wil er wel even heen. Maar goed toch maar even met enig geweld wiel eruit gerost, band eraf...
  13. H

    Bende van Wim

    Speciaal voor de oudere Biker hebben de Belgen weer een Leuk program op de kijkdoos. Hedenavond 21:45h Is een reis program met 3 oudere bikers die speciale plekken bezoeken in Europa. Vorige week zaten zij in Liverpool de Beatles roots uit te plozen en hedenavond gaan ze Led Zeppeling doen...
  14. H

    Kenteken platen vervangen

    Het valt mij op dat heel veel bikers nog steeds met de oude (walgelijk grote en lelijke) kentekenplaat rondrijden. Weten die nu nog niet dat ze na 01-02 2003 aan de pan gaan hangen voor 60 euro boete? Helaas ze zullen toch eens de nieuwe en veel mooiere plaat moeten aanschaffen. LAv mag lekker...
  15. H

    Cafe-Racer show

    De Road Rocket club organiseert,samen met good old Jan Braas, een Cafe Racer show. Natuurlijk in Cafe de Fortuin te Barsingerhorn. (heerenweg 144) Op Zaterdag 22 Februari van 11:00 tot 22:00 h en op Zondag 23 Februari van 10:00 tot 17:00 h. FF kijken gaan als je wat moois wilt zien. Toegang =...
  16. H

    Overstuur Cardanfiets

    Hallo Sinds kort ben ik een XJ900 met cardan aandrijving aan het uitproberen. Nou weet ik wel dat dit ding wat stug is in de bochten maar ik had niet gerekend op zoveel overstuur. Ik ben al een paar keer bijna naast de asfalt rand belandt. Vraag: Is dit te verminderen met een andere voorband...
  17. H

    De xj900 niet meer slooprijp

    Zoals beloofd (topic wat hebben we allemaal gedaan enz)het eindresultaat van de zwaar verroeste en slooprijpe xj900 die aan zijn tweede leven mag beginnen. Vandaag de eerste proefrit perfect kunnen uitvoeren dankzij de storm. (Veel wind is geen fietsers of laffe lasergunners op de dijken) Heb...
  18. H

    Cafe racers info

    Ben weer op ideeen gebracht door de prachtige foto's van de Cb450 en 550 en de verwijzing naar Road Rocket Caféracer Club. (sorry zelf geen lid maar ben de laatste jaren wel al 2 keer uitgenodigd om met ze mee te rijden vanaf A'dam maar had weekend verplichtingen). '( '( Vraagje wie heeft...
  19. H

    Gaat iets niet goed op MF server

    Ben plots uitgelogt en bij terugkomst staat er net dat laatste bezoek op 01 januari 1970 was. FF checken voordat MF plat gaat en er dus paniek is ;( Is er een admin on line ??? help ons allen :}
Terug
Bovenaan Onderaan