Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MaRRioBlade
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MaRRioBlade

    Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel42

    *O* WELKOM BIJ DEEL 42 *O* ホンダの Om niet constant te moeten wachten tot alle "Poser-pics" geladen zijn bij deze eerst de FAQ Section Honda CBR1000RR Fireblade 2004 t/m 2007 Verlichting Aansluiten andere knipperlichten dan orgineel Klik hier voor schema Hoe laat je...
  2. MaRRioBlade

    Het Honda CBR1000RR Fireblade topic **deel 35**

    DEEL 35 Om niet constant te moeten wachten tot alle "Poser-pics" geladen zijn bij deze eerst de FAQ Section Honda CBR1000RR Fireblade 2004 t/m 2007 Verlichting Aansluiten andere knipperlichten dan orgineel Klik hier voor schema Hoe laat je beide koplampen...
  3. MaRRioBlade

    Het Honda CBR 1000RR Fireblade topic deel 28

    DEEL 28 [hr] Om niet constant te moeten wachten tot alle "Poser-pics" geladen zijn bij deze eerst de FAQ Section Honda CBR1000RR Fireblade specifiek Verlichting Aansluiten andere knipperlichten dan orgineel Klik hier voor schema Hoe laat je beide koplampen branden...
  4. MaRRioBlade

    Ringtime! Het Nordschleife afspreektopic deel 2

    hierbij deel 2 *O* :+ Openingstijden: Nordschleife 2008 www.nuerburgring.de *D Nurburgring.org.uk :} Metzeler | Motorradprodukte und Reifen :) http://www.ghbiker.de/ ;) www.nurburgring.nl www.northloop.co.uk www.touristenfahrerforum.de www.bridgetogantry.com...
  5. MaRRioBlade

    Honda Fireblade 1000RR spullen

    OK Te Koop dus allemaal originele en absoluut nieuwe onderdelen voor een 1000RR 2004 tot 2007 :) mailen naar marrioblade@wanadoo.nl 2x2 originele luchtfilters / 15 euro per 2 verkocht set wielen echt 0 km mee gereden / 700 euro set verkocht plastick hitteschild/ 5 euro instructieboek / 5...
  6. MaRRioBlade

    Abus grondanker

    Te koop dus een nieuw Abus grondanker alles zit erbij , prijs is 50euro :) mailen kan tuurlijk naar marrioblade@wanadoo.nl
  7. MaRRioBlade

    setje pirelli en setje metzeler

    Ok Te Koop Een setje Pirelli Diablo Corsa in de maten 120-70-17 en 190-50-17 dot code voor 02-06 achter 04-06 set is helemaal nieuw dus geen meter mee gereden :) 175 euro . verkocht setje Metzeler Racetec K1 medium compound in de maten 120-70-17 en 190-55-17 dot code voor 28-05 achter 13-05...
  8. MaRRioBlade

    Mijn 1000RR is gestolen :( :( :(

    Beste forummers ik heb heel erg slecht nieuws ;( vannacht is mijn UPP-Machine gestolen :( :( Ik heb hier echt geen woorden voor , waarom moeten er van dit soort dieptrieste figuren bestaan . Mijn Blade is/was mijn alles ik heb er gvd fucking hard voor moeten werken om haar zo mooi en helemaal...
  9. MaRRioBlade

    Honda CBR600RR/1000RR UPP-voorjaarsmeeting

    Het voorjaar begint en dus wordt het weer tijd om de Honda CBR 600RR en 1000RR modellen bij elkaar te brengen. Deze keer is de ontmoetingsplek wederom vastgesteld bij Restaurant Lekzicht te Schoonhoven. We kunnen hier gezellig op 't terras of, als 't weer ons dwingt, binnen onze verhalen...
  10. MaRRioBlade

    Honda CBR 600 F '97

    Te Koop Honda CBR600f bouwjaar '97 kleur rood/zwart/wit motor is echt absoluut in perfecte staat , km stand 14900km , 2e eigenaar en alle boekjes en zelfs originele aankoopbon is aanwezig , altijd dealer onderhouden. Ik zet deze bike te koop voor mijn broer die er helaas nooit mee rijdt. Dus wie...
  11. MaRRioBlade

    Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel4

    Ok aan mij weer de eer om het 4e deel te openen :} en nu maar hopen dat jullie een beetje doorposten hier :+ dus kom maar op met de verhalen en plaatjes van deze UPP Bike :} deel1 door Speeds Honda cbr1000rr (deel 1) deel2 door MaRRioBlade Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic deel2 deel3 door...
  12. MaRRioBlade

    Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel 3

    Ok aan mij weer de eer om het 3e deel te openen :} en nu maar hopen dat jullie een beetje doorposten hier :+ dus kom maar op met de verhalen en plaatjes van deze UPP Bike :} deel1 door Speeds Honda cbr1000rr (deel 1) deel2 door MaRRioBlade Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic deel2 en nu...
  13. MaRRioBlade

    CBR1000RR koplampunit

    deze heb ik nog liggen , er zit een heel klein scheurtje in het zwarte kunstof gedeelte maar is niet zichtbaar dit is makkelijk weer aan elkaar te smelten , meer is er absoluut niet mee aan de hand kost 400euro nieuw en ik wil er 100euro voor hebben :) email marrioblade@wanadoo.nl
  14. MaRRioBlade

    Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic deel2

    Ok aan mij de eer om het 2e deel te openen :} en nu maar hopen dat jullie een beetje doorposten hier :+ dus kom maar op met de verhalen en plaatjes van deze UPP Bike :} en nu alle UPPers van dit topic 8-) MaRRioBlade Mister Uber Poser Posse himself :+ mods; Braking wave schijven...
  15. MaRRioBlade

    600RR en 1000RR Meeting

    UPDATE VOOR DIEGENE DIE EROVERHEEN HEBBEN GELEZEN de meeting wordt op de parkeerplaats schuin tegenover Molenaar gehouden, dit is ook een winkel van Molenaar namelijk de butgetstore daar hebben we alle ruimte om te posen :P Zo nu maar eens een meeting voor de 600RR en de 1000RR bezitters *D...
  16. MaRRioBlade

    De Blade is pleite maarrrr nu komt er een 1000RR

    Vandaag was de dag dat ik mijn Blade zou wegbrengen bij de dealer.Bracht hem weg met een maat van me, en daar aangekomen had ik wel iets van hmmm even geen motorrijden voorlopig. ;( Krijg nl dit nieuwe schatje op 6 juni *D ,moet alleen nog even geduld hebben dus.Maar wat in het vat zit verzuurt...
  17. MaRRioBlade

    Dainese Raceoverall gekocht :D

    gister eindelijk mijn overall opgehaald bij Molenaar hier een paar foto's :P :9
  18. MaRRioBlade

    Het trieste ongeval en overlijden van Evil Beaver

    ik moet mijn verhaal gewoon ff kwijt, ik reed vanaaf met Eavil Beaver, Pisang,Klinkschakel en 12 play op de PPP,we hadden net een rondje gereden gewoon gezellie en normaal.Bij het 2e rondje PPP ging het mis,ik reed voor op en had het stoplicht mee de rest moest wachten ,toen ik beneden aankwam...
  19. MaRRioBlade

    Assen 2003 gummen en racen :-)

    hier dan de fotos van vandaag :} op Assen was waanzinnig gaaf :9~ enjoy ;)
  20. MaRRioBlade

    Piccies van mijn nieuwe bike :-)

    zo eindelijk een paar piccies van mijn nieuwe Fireblade ben er wel trots op :9
  21. MaRRioBlade

    wie allemaal een nieuwe bike in 2003

    wie heeft er allemaal een nieuwe bike besteld voor 2003 ik heb deze besteld en krijg em begin maart
Terug
Bovenaan Onderaan