Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KristianT
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. KristianT

    Suzuki Bandit 650 ABS 2007 model, 25KW / volvermogen

    Hierbij bied ik mijn Suzuki Bandit 650 ABS te koop aan. Er staat nu ongeveer 2500KM op de teller. Hij rijd echt super, maar ik doe er te weinig mee. De kleur is blauw / grijs. Hij komt uit 2007 en is dus watergekoeld. Verder is alles nog in nieuwstaat. Er zit nu een topkofferrek op, maar...
  2. KristianT

    Suzuki GS500E 1998 54dk. 25KW kent

    WEG en dus PECH !! Suzuki GS500E Augustus 1998 54.xxx KM 25KW op kenteken, niet motorisch. (geen setje aanwezig) Standplaats motor: Hoek van Holland Een leuke beginnersfiets waar niet heel veel aan hoeft te gebeuren. Grote beurt gehad bij de dealer op 04-07-2006. Recentelijk...
  3. KristianT

    GS500 ratel in blok

    Suzuki GS500 Aug. 1998 54000KM 2 cilinder 500cc Sinds enkele km's heb ik last van een ratel in het blok. Het olie niveau is wel wat aan de lage kant geweest. (lampje brande nog niet) Fijten : Het is bij elk toerental. (behalve 0rpm) :+ Als je een vast aantal toeren rijd en je trekt...
  4. KristianT

    Pagina's die niet bestaan

    Ik krijg vaak de volgende error als ik bijv. naar een andere pagina in een topic wil. Ik heb er sinds vandaag last van, ik gebruik FireFox 2.0.0.1 --- De door u opgevraagde pagina kan niet worden getoond. Als u een link gevolgd heeft die hierheen verwijst, dan is waarschijnlijk die actie...
  5. KristianT

    Zelfgemaakte camerasteun

    Hey, Ik wil al een tijdje leuke filmpjes maken tijdens het motorrijden. Alleen vind ik het zonde om een dure camcorder te kopen. En met mijn Canon Powershot A610 zijn de filmpjes ook gewoon goed. Ik moet alleen nog even wat verzinnen om het geluid netjes te krijgen. Dus ik ben vanmiddag...
  6. KristianT

    [Vakantie foto's] Offroad Zweden

    Ik ben gisteren terug gekomen van een heerlijke week vakantie in Zweden. Dit heb ik via www.offroadzweden.nl geboekt. Veel leuke gravel en bospaden met diepe kuilen, stenen en boomstammen die over de weg of tussen het gras lagen. Elke avond heerlijk gegeten, alleen moet je me niet vragen wat...
  7. KristianT

    Suzuki GS500 koplamp + beugels

    Hallo, Wie helpt mij aan een koplamp + beugels (oren) voor een Suzuki GS500. Ik moet maar eens beginnen met een beetje opknappen want voor je het weet is het weer lekker weer. p.s. Kleur maakt niks uit. Kristian
  8. KristianT

    [GZ] Suzuki GS500E Koplamp

    Ik zoek een koplamp met beugels voor een Suzuki GS500E. Kleur maakt niet uit.
  9. KristianT

    [TK] Motorkleding

    Kan verwijderd worden, ik hou me motor toch *O* Ik ga er alleen een mooie naked van maken.
  10. KristianT

    [TK] 25kw Suzuki GS500E Challange, lichte schade

    Kan verwijderd worden, ik hou me motor toch *O* Ik ga er alleen een mooie naked van maken. Kan hij ook eindelijk de schuur in. :9
  11. KristianT

    [HULP] Nieuwe ketting / Remblokjes

    Hey, Ik een ketting besteld maar daar zit niet zo'n veer sluiting op maar 1tje die je erop moet persen. En hij is ook nog eens 2 schakels te lang ;( En mijn nieuwe remblokjes krijg ik er niet tussen, wie kan een beginnede motorrijder een handje helpen ? Vergoeding is altijd mogelijk. Ik...
  12. KristianT

    GS500E wat moet ik vervangen ?

    Hey, Ik heb nog niet zo heel erg lang een motor dus kunnen jullie even helpen met het volgende. Remschijven: Voor 4.2mm ong. 0.2mm ongelijk afgesleten Achter 5.7mm gelijk afgesleten, wel wat groeven voelbaar Remblokken: Voor: ? Achter: 3.2mm incl. het metaal waar het op zit :X Moet ik hier...
  13. KristianT

    Jeeeh ik ben ook gevallen ;-)

    Wou net ff een stukje gaan rijden. Natuurlijk druk door alle strandgangers in Hoek van Holland. Rij ik met een gangentje of 40 achter een rij auto's aan. :] Gaat de achterste opeens op z'n rem staan. Gewoon weer voor niks. Dus ik denk wow wat doet die gek nou weer en trap en knijp me remmen...
  14. KristianT

    Het Westland en omstreken

    Spreek hier eens even wat af als je zin hebt om een stukje te gaan rijden en evt. een terrasje te gaan pakken. Er was al een heel oud topic maar we beginnen bij een verse. Hieronder hou ik de mensen bij die uit de omgeving komen. --- Nickname: KristianT Motor: Suzuki GS500E Challange Type...
  15. KristianT

    Mijn 1ste motor, eindelijk ;-)

    Gister mijn rijbewijs opgehaalt en 's-middags kon ik me motor ophalen. :Y En ik heb nog 1 week vakantie dus mooier kan het niet. Suzuki GS500E Challenge 10-09-1998 45000KM 25kw Rijd als een zonnetje *D Vanmiddag nog wat foto's want me batterij was op. :9 Ik woon in Hoek van...
  16. KristianT

    Verzekerings vraagje mbt. 25kw

    Bij de aanvraag van een verzekering moet je het aantal KW opgeven. Als de motor op 25KW begrensd is en normaal heeft hij bijv. 38KW, wat vul ik dan in ? Ik neem aan gewoon 25KW omdat dit ook op het kenteken bewijs staat.
  17. KristianT

    04-06-2005 Hoek van Holland

    Hoekse havendagen met op het brinkplein wat demontraties. Voornamelijk Harley. Hollewand :]
  18. KristianT

    Nieuw: KristianT

    Hey, Ik ben Kristian Teijgeler, 20 jaar en kom uit Hoek van Holland. Nu heb ik nog een Zündapp uit '71, maar ik ben aan het kijken voor een motor. De rijlessen komen deze maand. Voor me werk ben ik elektromonteur, dus een beetje knutselen enzo in de tuinbouw installaties. Is best wel gezellig...
  19. KristianT

    Motor van voor 1950 is dat te doen ?

    Hallo, Ik heb gisteren voor het eerst een motorrijles gehad en dus word het tijd om mijn brommer te verkopen en op zoek te gaan naar een motor. Ik rij nu op een Zündapp uit 1971 maar dat is nog niet oud genoeg. Welke motoren van vóór 1950 zijn er nog een beetje in omloop, en waar zijn nog een...
Terug
Bovenaan Onderaan