Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. B

    Gezocht: luchtfilterdeksel Yamaha TDM

    Gezocht: luchtfilterdeksel van een Yamaha TDM. Dit luchtfilterdeksel zal gebruikt worden om de Yamaha bulldog wat meer adem te geven.
  2. B

    Powervalve flap vervangen KTM 300 EXC 2008

    Dit weekend heb ik mijn KTM 300 EXC van 2008 opgehaald na een lange zoektocht. Nadat ik hem netjes warm had gereden kwam ik bij wat zandweggetjes uit en kon ik hem eindelijk de sporen geven, tot mijn teleurstelling mistte hij bovenin heel wat vermogen in vergelijking met andere 300's waar ik op...
  3. B

    Onderdelen Honda xr250 velgen remklauw rempomp uitlaatdemper

    Omdat ik mijn XR 250 heb omgebouwd naar sm heb ik een aantal spullen over. De spullen komen van een XR van 1990 af. Als eerste heb ik de wielen natuurlijk over, de velgen zijn in prima staat, voorband is in goede staat, maar achterband is minder. Ik heb er eventueel een setje noppen bij voor...
  4. B

    Kentekenbewijs in beslag genomen

    Na een leuk ritje door Duitsland met de pas gemonteerde SM-velgen erin was ik bijna bij huis toen er ineens een motor-agent naast me kwam rijden. Of ik even wilde stoppen. Ik had zoiets van zal wel een algemene controle zijn, maar het was mijn kentekenplaat die verboden was. Hij nam daarbij mijn...
  5. B

    ntv650<-->xj600n<--> bandit 600<--&

    Hallo motorforummers. Zoals de topictitel al doet vermoeden ben ik aan het twijfelen tussen een paar modellen. Ik zal de situatie even uitleggen: ik heb eind december mijn motorrijbewijs gehaald en was op het moment van halen 18. Ik heb dus een klein rijbewijs. Ik had ruim vantevoren al een xr...
Terug
Bovenaan Onderaan