Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JPD
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. JPD

    Koelvloeistof lekkage F800GS Adventure (2013)

    Enigszins ten einde raad en voordat ik weer een reparatie á €350,- laat uitvoeren graag jullie advies. Mijn F800GS Adventure uit 2013 met 35K op de teller is vorig jaar voorzien van de derde waterpomp(op KM 33750) omdat er regelmatig koelvloeistof op het blok lag. Op het wereldwijde web heb ik...
  2. JPD

    MF Oost *127* Hot Hot Hot it's BBQ time!

    Welkom in het MF Oost Topic deel 127 Hot Hot Hot it's BBQ time! En natuurlijk weer met kleurplaat *O* Eervolle vermeldingen: Eady *O* de eerste de beste *O* [/URL] Starscream :') [/URL] daGanz :9 [/URL] Bij redelijk tot goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco...
  3. JPD

    Zeer complete BMW F800GS bj 2008

    Te koop aangeboden: BMW F800GS ABS bouwjaar 2008 31.000 km Hierbij bied ik mijn BMW F800GS met ABS te koop aan. De reden hiervoor is dat ik een andere motor wil aanschaffen. Deze F800GS is in zeer goede staat en ik heb er tot nu toe met veel plezier op gereden in Nederland, Belgïe...
  4. JPD

    Suzuki GSX400X Impulse bj 1989

    Te koop aangeboden: Suzuki GSX400X Impulse bj 1989 km-stand ca 66.000 km Na 4 jaar te zijn gebruikt als pekelfiets door een mede MF-er heb ik deze motor aangeschaft om mijn dame haar eerste kilometers op te laten rijden. wat zij met veel plezier heeft gedaan. Aangezien er inmiddels een ER-6F...
  5. JPD

    MF Oost *122* ''Lente in Twente en Omstreken''

    Welkom in het MF Oost Topic deel 122 Lente in Twente en Omstreken Nu met kleurplaat *O* :} me-daph *O* [/URL] :} Eady *O* [/URL] Bij redelijk tot goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco (de Tex) op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg - Bornsestraat) ter hoogte...
  6. JPD

    MF Oost *117* ''The spring is here to stay!''

    Welkom in het MF Oost Topic deel 117 The spring is here to stay! Bij redelijk tot goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco (de Tex) op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg - Bornsestraat) ter hoogte van RTV oost. Het adres is Holtersweg 50 7556BX Hengelo (OV). Het...
  7. JPD

    MF Oost *116* ''Opzouten met die winter!''

    Welkom in het MF Oost Topic deel 116 Opzouten met die winter! Bij redelijk tot goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco (de Tex) op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg - Bornsestraat) ter hoogte van RTV oost. Het adres is Holtersweg 50 7556BX Hengelo (OV). Het betreft...
  8. JPD

    MF Oost topic 113 ''Gezellig bij het haardvuur''

    Welkom in het MF Oost Topic deel 113 "Gezellig bij het haardvuur" Bij redelijk tot goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco (de Tex) op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg - Bornsestraat) ter hoogte van RTV oost. Het adres is Holtersweg 50 7556BX Hengelo (OV). Het...
  9. JPD

    MF Oost Topic 68 - They'll be ga ga at the go go

    Welkom in het MF-Oost Topic deel 68 "They'll be ga ga at the go go" Bij redelijk tot goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco (de Tex) op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg - Bornsestraat) ter hoogte van RTV oost. Het adres is Holtersweg 50 7556BX Hengelo (OV). Het...
  10. JPD

    Honda Hornet S 2003 ter overname aangeboden

    Wegens de aanstaande aankoop van een CBF1000 bied ik MF-ers de kans mijn Hornet S over te nemen. Het bouwjaar is 2003 ik heb de motor vorig jaar gekocht met 4000 KM op de teller en zo'n 11500 KM gereden, de KM-stand is nu dus 16000, de banden(BT020) zitten er zo'n 1500 KM op. De vraagprijs is...
  11. JPD

    Honda NX250 bj 1987 met bijna nieuwe banden

    Wegens de geplande aanschaf van een andere motor bied ik mijn Honda NX250 van het bouwjaar 19871988(heb net ff het kentekenbewijs gecheckt en is echt van 1988 |( ) te koop aan. De banden zijn hagelnieuw (ca 400 KM op gereden) en ca 500 KM geleden zijn het luchtfilter, de remblokken(voor), de...
  12. JPD

    Bandenspanning NX250

    Ik heb een NX250 met Metzeler banden. Een Perfect ME 77 achter en een ME 33 Laser voor. Op de banden staat dat ze 42 PSI (2,9 bar)kunnen hebben. Ik heb echter het werkplaatshandboek van de NX250 vandaag ontvangen en daarin staat dat de bandenspanning 22 PSI(1,5 bar) moet zijn. Het zijn...
  13. JPD

    Uitlaat NX250

    Heeft iemand enig idee hoeveel een uitlaat vooe een NX250 moet kosten ? Ik wil een NX250 kopen om de winter een beetje motorrijdend door te komen, alleen heb ik het idee dat ik de uitlaat van het door mij gewenste exmplaar moet worden vervangen. Ik heb al wel op internet gezocht maar daar kom...
  14. JPD

    Test 500.0000

    Ik ben typisch zo'n nieuwe gebruiker! Dit was dus bedoeld als test :? Niettemin hier ben ik, nog aan het lessen, kan niet wachten tot de eerste echte proef mijn VB-examen op 31 mei. Grtz,
Terug
Bovenaan Onderaan