Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lmario
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    Achterbrug SuperDuke 2007

    Wat kan ik er meer over zeggen ,behalve dat ie in nette staat is en de stelbouten voor het wiel gewoon gesmeerd lopen. *D Doe een realistisch bod en hij is van jou.
  2. L

    Set dempers Z1000 (2005)

    Een set dempers van een Z1000 (2005) Onbeschadigd, want kort gebruikt. Dit type dus: Eenvoudig in te korten voor meer decibellen: prijs: 95,-
  3. L

    benzinekraan GPZ100RX is verwoest! Zijn er alternatieven?

    Hallo, Zoals in de titel vermeld, de benzinekraan van mijn GPZ1000 uit 1986 is niet meer te repareren. Gebruikte kranen zijn niet te vinden (MF, ebay, marktplaats etc.). Wie weet of een kraan van een ander model past? grt, Mario
  4. L

    Bandit onderdelen en een stuurkuipje

    Na verkoop van mijn motoren heb ik nog een paar onderdelen over voor een '96-'00 Suzuki Bandit 1200. Misschien heb jij er nog wat aan? Een tank met deuk 40,- (incl. nivometer en benzinekraan) Een koplamp met kuipdeel voor de S versie 10,- Kuipruitje voor de S versie 10,- Plastic...
  5. L

    Te koop: TITANIUM Bos Uitlaat voor Bandit 1200 en Thunderace

    Omdat hij al enige tijd ongebruikt in de schuur ligt, verkoop ik mij titanium BOS Oval. Met (uitneembare)dB killer en E keur! Hij is gebruikt en heeft oppervlakkige krassen. Op de motor vallen ze niet op. Wil je de uitlaat in showroom staat? En paar uurtjes polijsten en hij is weer als...
  6. L

    te koop: monoseat voor bandit 600/1200

    Custom made in duitsland, deze zwart/blauwe lederen monoseat. Helemaal gaaf. Voor de eerste modellen 600 en 1200 geschikt. (tot bouwjaar 2000) Vraagprijs: 90,- 60,- (Betere foto's heb ik helaas niet. ;( )
  7. L

    Te koop: CBR900RR circuitfiets voor 1250 euro

    Mijn 1993 fireblade( 130 PK) wordt te weinig gebruikt en mag dus weg. Origineel, behalve: Nieuwe nokkenasketting spanner Nieuwe (yamaha) spanningsregelaar Did kettingset en tandwielen Carbon hugger Ixil open uitlaat (origineel zit er ook bij) K&n luchtfilter Nieuwe gesinterde...
  8. L

    XT550 SM:onbetaalbaar veel lol en looks, geen wegenbelasting

    Mijn in 2009/2010 opgeknapte/gepimpte XT mag weg. Voor de visueel ingestelden: Verdere gegevens: Xt550 uit 1983 - frame gestraald en matzwart gespoten (2K lak) -overige delen blauw gespoten (2K lak) -CB500 wielen (17") antraciet metallic -voorband: bt003 (<1000km) -achterband...
  9. L

    Suzuki bandit dag 2006 op 21 mei 2006

    Elk jaar houdt de Suzuki Bandit Club Nederland de Banditdag. Een toerrit voor suzuki Bandits van alle jaren en modellen met na afloop een barbeque of ander eetfeest. En elk jaar het optreden van Arjan van Zweden waar een paar clubleden zelf aan mee mogen doen!! Dit jaar wordt de banditdag...
  10. L

    Foto's en filmpjes van de suzuki day?

    Ik zag een heleboel foto- en video- camera's gisteren op Spa tijdens de Suzuki Day. En dan geen foto's op MF? Dat kan toch niet? Hier alvast de eerste, niet zo'n goeie helaas. Bijlage: Afb005.jpg
Terug
Bovenaan Onderaan