Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Angus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Angus

    CB 350 start alleen met aanloop

    Hoi allemaal, Ik ben een vriendin aan het helpen met haar CB350f oldtimer. De motor heeft 2 jaar stilgestaan in weer en wind, dus hij startte niet meer. Ik heb de tank en carburateurs leeg/schoongemaakt en benzine en de accu vervangen. De motor loopt nu mooi rond en alles lijkt verder...
  2. Angus

    Erde Motoraanhanger

    Te koop aangeboden, omdat ik voor een motolug ga: Erde motoraanhanger in zeer goede staat. Alleen gebruikt voor ritjes Amsterdam- Zandvoort (ca 10x). Kan rechtop tegen de muur gestald worden, maar in mijn huidige garage is de enige beschikbare plek precies voor de deur en daardoor nu niet...
  3. Angus

    Erde motoraanhanger

    Te koop aangeboden, omdat ik voor een motolug ga: Erde motoraanhanger in zeer goede staat. Alleen gebruikt voor ritjes Amsterdam- Zandvoort. Kan rechtop tegen de muur gestald worden, maar in mijn huidige garage is de enige beschikbare plek precies voor de deur en daardoor nu niet handig...
  4. Angus

    Ruilen, Laser Pro Duro voor originele uitlaat XT

    Erg verslavend, maar aangezien ik dagelijks vroeg weg moet en de motor parkeer voor de slaapkamer van mijn zoontje, te ruil aangeboden: Laser Pro Duro rvs uitlaat, voor een XT 600E (in dit geval een 1997er). Ruilen voor een nette, originele uitlaat. Voorwarde: geen zin in verzenden. Je...
  5. Angus

    Honda CBR 600f Racer (PC35) uit 1999

    Omdat ik dit jaar sowieso niet meer aan racen toekom (laat staan klussen) en volgend jaar toch weer liever op een tweecilinder stap: Te koop aangeboden een CBR 600 -met wat kuipwerk. Laatste circuitdag CPZ tijdens opwarmronde in de GP chicane onderuitgegaan. Onschuldig schuivertje maar...
  6. Angus

    Tyrsox bandenwarmers

    Te koop aangeboden, Tyrsox bandenwarmers. Simpel systeem, geen temperatuur regeling of dergelijke, plug&play zegmaar. Systeem is tweedelig, verwarmde deken die om de band gaat en een hoes die daarover heen gaat (zie tweede foto). Vraag/verkoopprijs 75 euro, ex verzenden. Op te halen in...
  7. Angus

    Pirelli Supercorsa 180

    Te koop aangeboden: Supercorsa in maatje 180. Ex circuit. Kunnen nog duizenden straat km's mee worden gereden. Heel lichte hapjes rechterkant wegens slecht afgestelde veringn (vandaar dat ik ze niet in ZAC te koop/gevonden zet) , op straat zal je daar echter geen last van hebben/krijgen...
  8. Angus

    Bering Race overal

    Na anderhalf jaar toch tot de conclusie moeten komen dat het niet verder gaat uitrekken en daarom te koop: -Bering race overal. -Gekocht in zomer 2008, nieuwprijs was 799. -Alleen op cirtcuit gebruikt, ca 14 x gedragen en altijd met binnenpak. -Maat: Ik ben 1.82 en 75kg. Mij zit het in de...
  9. Angus

    Kleine aanhanger, past in berging en voor 1 motor

    Te koop aangeboden: -Vorig jaar nieuw gekocht. -Geschikt voor 1 motor. -Zo'n 8 x gebruikt dit jaar (circuitdagen en retourtje werplaats) -Heb er 350 euro voor betaald , maar daarna nog ruim 150 euro in geinvesteerd. Denk aan: -Universele kentekenplaathouder/verlichting -Extra frame...
  10. Angus

    Diverse onderdelen Honda CBR 600 1999

    Kind op komst en kleine kamer moet nu echt leeg. Gratis af te halen (dus verzenden niet mogelijk, het is gratis he) diverse spullen voor een CBR 600f uit 1999 (PC35). Allemaal in prima staat. -Spiegels WEG -MRA donker kuipje WEG -Koplamp en achterlicht -Voetsteunen duo -Originele...
  11. Angus

    Gebruikte Pirelli Dragon Supercorsa Pro

    Gaat om circuitbanden met nog ruim voldoende profiel voor op de weg. Dotcode 2007. -Prijs setje 50 euro en op te halen in Amsterdam. Groet
  12. Angus

    Gezocht, circuitfiets max 2500

    Hoi allemaal, Aangezien in een ander topic zich allemaal mensen gingen melden die hun motor in eerste instantie niet te koop hadden staan en het bepertke aanbod op dit moment. Via deze weg: -Ik zoek een circuitmotor tot 2.500 euro (dus aub geen "voor een paar honderd euro meer kan...
  13. Angus

    Betrouwbare, goed geprijsde TRX Racer

    Na lang twijfelen besloten het toch te proberen: Te koop aangeboden, mijn TRX racer. Ik heb het circuitvirus behoorlijk te pakken en ben na alweer bijna vier jaar toe aan wat anders (R6 of dergelijke). Enniweej, voor de beginnende circuitrijder of de man/vrouw die al alles heeft...
  14. Angus

    Difi reistassen

    Te koop aangeboden, omdat ik ze niet gebruik: Eenmaal gebruikte difi zadeltassen, kompleet met alle accessoires. In zeer goede staat (zeg maar nieuw). Vraagprijs rond de 80 euro? Groet.
  15. Angus

    Kleine aanhanger

    Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een zo compact mogelijke aanhanger. In principe voor 1 motor, maar voor 2 zou helemaal mooi zijn. Hij moet recht op in een berging passen, dus hij moet: a) te tillen zijn. b) niet veel langer dan 2 meter zijn, ander past ie niet. Om een idee te geven...
  16. Angus

    Contactslot kapot, laten vervangen en toen wou ik tanken..

    En bleek dus tankslot niet te zijn vervangen... Oude sleutels heb ik dus niet meer :X Ik heb dus paar weken terug nieuw slot laten bestellen en nadrukkelijk gezegd dat ik niet met 2 sleutels rond wil lopen, dus dat tank ook gedaan moeten worden. Hun belden poosje later op dat onderdelen...
  17. Angus

    Te koop/te ruil Honda Hawk

    Hoi allemaal, Aangezien mijn vriendin wegens aankomend zwangerschap niet motor wil rijden komend seizoen en ik het zonde vind om mijn VanVan gedurende de winter te gebruiken (of de Hawk wat dat betreft), bied ik te koop, maar het liefst te ruil aan: -Honda NT 650 GT Hawk -Bouwjaar 1990...
  18. Angus

    Van Straat tot Circuit

    Hoi allemaal, Ik ben mijn TRX aan het ombouwen tot circuitmotor. Waarom de TRX ombouwen? Omdat het mijn motor is, ken 'm door en door, technisch 100% en rij er liever zelf op dan dat ik hem wegdoe voor een prikkie. Dus aub geen discussie over dat ik beter een kant en klare circuitmotor kan...
  19. Angus

    Shoei Raid2 XXS

    Te koop aangeboden namens mijn vriendin: Helaas, toch te klein. Shoei Raid2 met pinlock. In nieuwstaat en slecht 2x gedragen, In winkel zat deze goed, maar na een half uur wordt het pijnlijk, dus toch te klein. Gekocht in september 2007 voor 300, mag weg voor 200 euro.
  20. Angus

    Zo'n motormover dinges

    Oma's hernieuwde poging: Helaas, net te groot voor de berging en dus daarmee nutteloos voor mij, te koop aangeboden. Maand geleden gekocht voor 124, mag weg voor alles boven de 50. Zit mij alleen maar in de weg. Groeten.
  21. Angus

    Heel nette Yamaha XJ 600N

    Helaas, wegens nepbiedingen, wederom te koop aangeboden: Een heel nette, bijna in nieuwstaat verkerende, Yamaha XJ 600 N (naakte diversion). Bouwjaar is 1995. 20.000 km gelopen. Alle slijtage delen zijn onlangs vervangen en verder krijgt de motor jaarlijkd z'n beurtjes: -Nieuwe...
  22. Angus

    2005 V-Strom 650 Touring, 6499 euro

    Omdat ik niet langer woonwerk hoef te rijden bied ik aan: Suzuki DL 650 Kleur is zwart April 2005 (dus nog een volle jaar garantie) Km stand +/- 14.000 (350 km op weekbasis, dus pas km stand zo nu en dan aan) Net 12.000km beurt gehad, boekje en stempels aanwezig Extra's: Touring pakket, dus...
  23. Angus

    Givi Cockpitruit

    Te koop aangeboden. Half jaar gebruikte, universele Givi windscherm. Staat erg mooi, maar voor lange afstanden helaas iets te weinig bescherming. Ruilen voor een MRA Varioscreen ook mogelijk. Foto is van internet, omdat de motor in de berging onder de dekens staat, maar desgewenst kan een...
  24. Angus

    Givi wingrack met 2x monokey koffer

    Te koop, omdat het mij te breed is voor woonwerk tussen de files: Givi Wingrack systeem met knippers en 2 givi monokey koffers. Past een intergraal helm in. Eventueel ruilen voor topkoffer+bevestigingsysteem mogelijk. Bijlage: Div1.jpg
Terug
Bovenaan Onderaan