Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Barry81
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Barry81

    Tank Honda CB1

    Helaas is met de storm deze week de motor van mijn vriendin omgewaaid (de schutting ligt eruit en nam de motor mee...). De motor bleek alleen WA verzekerd te zijn (zou zweren WA+, maar helaas), dus wordt er niets vergoed. En dus gaat mijn zwager hem opknappen. We zoeken er een nieuwe tank voor...
  2. Barry81

    Dainese Ducati jas - leder

    Te koop wegens verkoop motor: Lederen Ducati jas van Dainese, mét losse voering, maat 50. Het is officieel een damesjas, maar hij zat mij prima als herenjas :) Prijs is VRAAGprijs overigens. Bieden mag, mits geen onzinbod. Het betreft overigens de IOM '78 jacket. € 145,-
  3. Barry81

    Dainese Ducati jas - leder

    Ik dacht dat Motorshopper automatisch doorplaatste. Niet dus :p Hierbij de link: Motorshopper: Dainese Ducati jas - leder
  4. Barry81

    [TK] Kawasaki GPZ 600 R (opknap of onderdelen)

    Mijn maatje verkoopt: Merk: Kawasaki Type: GPZ600R Bouwjaar: 1986 (dus belastingvrij!) KM stand (miles): 20793 (schatting, rijdt af en toe nog) Motor rijdt gewoon, maar moet e.e.a. aan gebeuren. De accu moet vervangen worden en er zit een klein gaatje in de tank, waar ie een klein...
  5. Barry81

    off the road / supermotard gezocht, ruilen voor whisky

    beste MF-ers, Het is niet helemaal het goede topic hier, maar waarsch wel de meeste kans. Ik zoek een leuke motor voor erbij welke ik wil ruilen voor een whiskycollectie van 6 flessen. De winkelwaarde ervan is ca. 1.350,- Wat ik zoek is een off the road / supermotard of iets anders leuks...
  6. Barry81

    Leuke motor

    Gewoon even proberen.. Ik heb een aardige whiskycollectie vergaard via t werk. IUk drink het zelf niet en de flessen zijn nog dicht. Ze vertegenwoordigen een waarde van ca. 2.000,- Iemand geïnteresseerd deze te ruilen voor een leuke motor? Als ik los ga verkopen wil ik er ca. 1.250,-...
  7. Barry81

    Honda Transalp XL600V

    - - De TransAlp is inmiddels verkocht - -
  8. Barry81

    sportdemper Honda CB1

    Mijn vriendin heeft een Honda CB1 met de originele zwarte demper. Ze zoekt iets met een sportiever geluid. Heeft iemand een demper liggen?
  9. Barry81

    Onderdelen Honda TransAlp XL600V ('89)

    Beste mede-forum-gebruikers, Als het goed is ben ik vanaf a.s. woensdag in het bezit van een Honda TransAlp. Voor deze motor ben ik op zoek naar twee kuipdelen in de originele kleur. Het gaat om de topkuip en de linker zijkuip. Zie foto voor kleurstelling. Mocht je iets weten, dan...
  10. Barry81

    Honda CBR 600 F2 SuperSport (PC25)

    Wegens de aanschaf van een TransAlp verkoop ik mijn motor: Merk: Honda Type: CBR 600 F2 SuperSport (model PC25) Bouwjaar: 1992 KM stand: 58.000 Extra's: Laser ProfRace slip-on uitlaat (zeer hard en mooi geluid!) Pas vervangen (1): Bougies, olie, oliefilter (ca. 250 km geleden) Pas...
  11. Barry81

    waar op te letten bij de aanschaf van een Transalp?

    Weet niet of het in dit topic thuis hoort.. Maar ik overweeg een transalp aan te schaffen. Dit zijn de specs: Nette Transalp uit 1989. in de mooie kleur bruin Bouwjaar 1989 Mooie kleur stelling Km stand 50256 Motorische 100 % verbruik 1op 18/20 Goede accu...
  12. Barry81

    CBR Ratelt :-(

    Hallo mensen, Ik heb een technische vraag over mijn CBR600F2 uit '92 (pc25). Wanneer ik hem start ratelt hij als een idioot en dit houdt niet meer op. Ook wanneer ik langzamer moet rijden vanwege de file induiken doet hij vreemd. Hij houdt dan in en gaat horten en stoten. Dit ligt niet aan...
  13. Barry81

    Originele uitlaat Honda CBR600F 1992

    Te koop wegens aanschaf Laser: Originele (matzwarte) uitlaat voor een Honda CBR600F uit 1992. Heeft een hele lichte beschadiging, maar is zo bijgewerkt (ik wilde hem omdraaien in de tuin, maar daar stond plots een bloempot in de weg, haha) Uitlaat mag weg t.e.a.b. Groeten Barry
  14. Barry81

    filerijden

    Hallo, Laatst reed er een motor tussen de file door en ik zag dat deze strobocoop ledjes had, welke diagonaal aan elkaar knipperden (dus eerst linksvoor + rechtsachter en daarna rechtsvoor+linksachter). Weet iemand hoe ik dat ook kan doen? Ik weet dat er een ander topic hiervoor is, maar deze...
  15. Barry81

    CBR 600 F spuiten

    Hoi, Ik ben van plan om mijn motor in een andere kleur te spuiten. Het is een CBR 600 F met paarse velgen en ik wil hem in de kleur aluminium spuiten (mat, net als mijn uitlaat) om er daarna een paarse striping op te maken en dan de blanke lak. Heeft iemand tips of prijsindicaties? Thnx...
  16. Barry81

    Aangenaam

    Goeiemiddag, Even voorstellen: Barry Stok uit Dordrecht. Ik rijd een Honda CBR600F uit 1992 en ben bezig met ideeën om deze er anders uit te gaan zien. Maar goed heb geen haast en ga nu eerst eens lekker door Motor-Forum bladeren. Groetjes Barry (ipv de originele) (mijn vorige fiets...
Terug
Bovenaan Onderaan