Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GeertB84
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. GeertB84

    Stalen remleiding 50cm Goodridge - nieuw

    Hierbij bied ik mijn nieuwe stalen remleiding van Goodridge te koop aan. Ik heb een ander achterwiel gestoken in men motor met andere achterremklauw. Ik had de afstand gemeten met een touwtje, maar blijkbaar toch wat gemist :) Leiding was een stuk te lang. Dus bij deze: nieuwe zwarte...
  2. GeertB84

    Schuberth C3 M week oud

    Hallo daar, bij deze verkoop ik mijn nieuwe schuberth C3, maat medium, mat zwart. Is een week oud (betaalbon als bewijs). Te snel gekocht. Leek goed te zitten maar is te klein. Niet van nieuw te onderscheiden, niet laten vallen ofzo. Alles perfect. (Stilste systeemhelm met zonnevizier...
  3. GeertB84

    Superbikestuur diam 22 (met interne busjes stuurgewichten)

    Halo, Ik ben op zoek naar een superbike stuur (alu of verchroomd) waar er in het stuur van die busjes zitten om stuurgewichten op vast te draaien. M6 of M8. Weet iemand waar ik zoiets kan vinden? Alle winkels die ik ken hebben holle sturen. Alvast bedankt
  4. GeertB84

    Binnenpoten USD vork GSXR 1100

    Hallo, zoals zovelen onder ons, hebben de binnenpoten van mijn dikke vette gsxr 1100 vork het begeven. Het chroom heeft plaatsgemaakt voor goudkleurige vlekken vol putjes en de keerringen moeten er telkens aan geloven. De onderste instelling (die ook vaak naar de vaantjes gaat) is hersteld een...
  5. GeertB84

    USD vorkbenen GSX-R 1100

    De vorkbenen van mijn gsxr vork zijn versleten. De keerringen gaan steeds opnieuw stuk. En nieuwe binnenpoten kosten belachelijk veel geld. Dus bij deze ben ik op zoek naar twee in goede staat verkerende vorkbenen van een gsxr 1100. Bouwjaar maakt niet echt uit denk ik. De buitenpoten zijn toch...
  6. GeertB84

    Suzuki SV koplamphuis

    Ik heb vandaag ontdekt dat ik dit onderdeel nog had en er absoluut niets meer mee ben. Wie er iets mee is, mag het hebben *D model 99-2000
  7. GeertB84

    K&N luchtfilters

    Twee K&N luchtfilters. Zijn gebruikt maar verbruik lag nogal belachelijk hoog op men motor. Type RC 2580 (denk ik) afmetingen zie foto's 50 euro of doe een goed bod kunnen opgestuurd worden met de post (carterontluchtingsfiltertje is reeds verkocht)
  8. GeertB84

    achteras aandraaien -> wiel draait niet meer

    Hallo, ik heb een nieuw achterwiel, heb er nieuwe lagers ingestoken, nieuwe afstandsbus tussen de lagers, ook nieuwe afstandsbus in het cardanhuis. Ik heb dat allemaal gemeten met een schuifmaat en dan laten draaien. Maar zo makkelijk meet dat helemaal niet. Ik had één lager in het wiel...
  9. GeertB84

    eigen ontwerp balhoofdplaat

    hallo hallo, ben nog steeds bezig met mijn VX te verbouwen ja :) , en nu was het tijd om zelf de onderste balhoofdplaat te ontwerpen. Ik had een reserve plaat die ik dus kon gebruiken om alles op te meten. Ik wou nu de stuurpen eruit persen zodat ik kon zien hoe dat vanbinnen eruit zag. Dit...
  10. GeertB84

    handyman vx800

    halo, ik ben bezig met de verbouwing van een suzuki vx800 en heb nu de grote stap gezet van een dikker achterwiel te steken. Was niet simpel (cardan), heeft lang geduurd, lang mensen moeten zoeken die me wilden helpen, maar uiteindelijk is het wiel af en nu met het blote oog lijkt het...
  11. GeertB84

    instelschroef UPSD gsxr1100w

    Halo, ik heb een gsxr1100w voorvork in mijn motor gebouwd, al een hele tijd geleden, maar nu ik onlangs nog eens met een sv650 had gereden, dacht ik: god wat staat mijn vering steenhard ingesteld! Dus ik de service manual van de gsxr1100w gezocht en gevonden en daar de standaard instelling...
  12. GeertB84

    samenstelling velgen suzuki?

    halo, ik ben bezig met wat veranderingen aan mijn suzuki, en nu ben ik bezig met een bredere achtervelg. Het freeswerk is klaar, maar nu moet er gelast worden. Ik weet echter niet de samenstelling van het aluminium: AlMg? AlMg3 ? AlMgSi? .... Het gaat over het hart van een suzuki VX800 wiel...
  13. GeertB84

    Balhoofdplaat gsxr1100W

    Halo, ik ben op zoek naar een balhoodfplaat (onderste!) van een suzuki gsxr1100, van een USD vork. Van 1994 is mijn vork, maar die platen zijn altijd hetzelfde gebleven neem ik aan. De verf moet niet meer goed zijn en de pin ook niet. Pin wordt eruit geperst en de plaat wordt ontdaan van de verf...
  14. GeertB84

    effect wiel uit midden

    halo, kan iemand me vertellen of je het hard merkt dat je wiel 1cm uit het midden staat? (wegens breder achterwiel steken en geen plaats meer aan linkerkant). Bochten naar links moeilijker dan naar rechts? alvast bedankt!
  15. GeertB84

    Stalen remleidingen

    Ik heb nog een nieuwe stalen remleiding van Goodridge. Met doorzichtige plastiek beschermd. 80cm, banjo's van 10° (12?)en 45°(ook staal-kleur). Eenmaal gemonteerd geweest, bleek te kort te zijn. 25 euro. Dan nog twee oudere stalen remleiding. Zien er nog goed uit, maar zijn niet nieuw...
  16. GeertB84

    Beugel achterremklauw

    Ik wou de vraag eerst stellen in één of ander streetfightertopic, maar dan loop ik dat daar weer te verzieken met noob-vragen. Dus open ik maar een nieuw noob-topic :) Ik heb in één of ander topic gezien dat iemand zelf een beugel maakte voor de achterremklauw vast te maken aan de wielas. Nu...
  17. GeertB84

    lengte suzuki kilometerkabel

    halo, hier ben ik weer met één van mijn vele vragen O-) ik heb nu een kilometerkabel van 88cm lang (suzuki vx800) maar ik heb een USD vork van een gsxr1100w(94) erin steken nu. Nu is die kabel veel te lang. Vooraan in de 80 cm zou goed genoeg zijn. Nu vraag ik me af of de oorspronkelijke...
  18. GeertB84

    Snelheidsopnemer

    Het gaat hier over een analoge snelheids opnemer die je terugvindt bij bijna alle suzuki's uit de jaren 90. Specifiek hier over één van een gsxr1100 van 94. Er zitten soort van tandjes in je voorwiel, en een soort van tandjes in de snelheidsopnemer, deze haken in elkaar en zo wordt de snelheid...
  19. GeertB84

    Kapotte suzuki kader jaren 90

    Heeft er niemand een kapot suzuki kader liggen van jaren 90? Ik heb wat stukken ervan nodig zoals plaatje voor stuurslot enzo. Dat kan ik er dan gewoon afslijpen. Ik kom het zelf halen, maar tis wel dringend eigenlijk, ik moet het binnen dit en twee weken af hebben :s Mailen of reageren maar!!!
  20. GeertB84

    Stuurslot suzuki

    Wegens het plaatsen van een vette USD vork }) , is dat plaatje met twee vierkante gaatjes in (je stuurslot dus eigenlijk) eraf geschuurd omdat de USD vork veel dikker was als mijn orginele en te dicht tegen dat plaatje aankwam. Maar nu heb ik dat plaatje dus niet meer, maar wil wel terug een...
  21. GeertB84

    Winterrit omgeving Eindhoven

    Voor de die-hards ;) onder ons: een winterritje omgeving Eindhoven Het plan is om gewoon met zen allen te verzamelen in Valkenswaard. Daar komt de Teutenroute voorbij. Dit is een route bestaande uit 3 lussen, volledig bepijld. Je kan ze dus wat langer of wat korter maken. Ikzelf heb ze nog...
  22. GeertB84

    CAD tekening zelfbouw GSXR1100 kroonplaat

    Halo, ik heb in mijn motor een USD ingebouwd van een gsxr1100 zoals velen onder ons. Ik rij vrolijk rond, alles hangt eraan, de ophanging van tellers en koplamp ziet er netjes uit. Maar dat is ze niet. Er zitten lange smalle plaatje onder de kroonplaat en daar werkt wel wat hefboom op. Ik ben...
  23. GeertB84

    CBR 600 wiel in USD GSXR 1100??

    Halo, ik heb men motor verbouwd (usd, andere uitlaten enzo) en was nu aan het nadenken over welke wielen ik wil. Ik heb achteraan een cardan dus het achterwiel moet zowiezo aangepast worden, daar ben ik dus redelijk vrij in. Het moet alleen 160-70-17 zijn of 150-70-17 (liefst 160 dus 8-) ) Nu...
  24. GeertB84

    zgan Metzeler Sportec Z6

    Zoals je kan lezen: zo goed als nieuwe metzeler sportec Z6 voorband. Heb er maar paar maand mee gereden. Hij heeft echt nog een massa aan profiel en is lang niet versleten. Ik zou zeggen 15% eraf, max. Geen scheuren ofzo. Hij moet weg omdat ik een andere voorvork heb met een kleiner wiel en kan...
  25. GeertB84

    koplamp sv650 eerste generatie

    halo, ik ben nog steeds op zoek naar een koplamp van een sv650 eerste generatie. Ik heb het koplamphuis niet nodig, de zwarte plastiek zeg maar. Enkel het glas en het binnenwerk heb ik nodig eigenlijk. Ik had een afspraak met iemand van het motor-forum hier, maar dat is niet gelukt, vergeten...
Terug
Bovenaan Onderaan