Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: purpleblue
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. purpleblue

    Micron Uitlaat GSX-R 750W

    Ik heb nog een nette uitlaat liggen van een Suzuki GSX-R 750W uit 1994 Het gaat om een Micron waar een heel leuk geluid uit komt! }) :Y Fototje: Filmpje met het geluid: Doe een leuk bod zou ik zeggen! :)
  2. purpleblue

    T.K GSX-R 750W '94

    Ik bied bij deze mijn Suzuki GSX-R 750W aan uit 1994. De motor rijdt en stuurt nog perfect, en rijd gewoon erg lekker. :) De voorband is goed, de achterband iets minder NIEUW. (Pilot Power) Kilometerstand : 52.000 De voorvork is voorzien van WP-binnenveren. Er zit nu een Micron uitlaat...
  3. purpleblue

    GSX-R '94 Koelvloeistof bijvullen

    Goeden dag, Ik heb een nieuw blok onder mijn GSX-R 750 uit '94, en wil het koelvloestof vullen, alleen hoe doe ik dit? achteraan zit een reservoir.. gooi ik kvs in, maar dat loopt niet door. als ik start, dan begint het ook niet te lopen. Onder de tank zit een ontluchting (volgens...
  4. purpleblue

    Blok montage GSX-R 750W (94)

    Hoi, Ik ben bezig om onder mijn soes een ander blok te zetten. Alleen kwam ik wat tegen, waar ik niet precies meer van weet hoe het vast zat :X Tijdens het demonteren viel het onderdeel onder de motor uit toen ik een bout losdraaide. Alleen weet ik niet precies hoe ik hem/ waar moet...
  5. purpleblue

    Motor rijder geflitst

    Gisteren na mijn werk reed ik in het koekblik ff naar twello, en toen zag ik dat ze een flitscontrole aan het opzetten waren! rijd ik terug uit het dorp naar huis, en rijd achter een Suzuki SRAD aan. (blauw-wit en zwarte kont). hij reed lekker door, totdat ik besefte dat er dus die flitscontrole...
  6. purpleblue

    Originele demper GSX-R '94

    Hoi, ik heb voor mijn verjaardag een CRT(Circuit Rijvaardigheids Training) gehad :} Helemaal geweldig, totdat ik las dat je max 88db mag hebben :( Ik heb mijn gixxer gekocht met Micron pijp uitlaat, dus ben ik op zoek naar een originele eindemper uitlaat :) Moet er goed uit zien, das...
  7. purpleblue

    aanschaf motor

    Hoi, Ik ga aanstaande zondag ff kijken naar een Suzuki GSX-R 750 uit 1994 (en ja, ook mischien kopen :9 ) Nou weet ik wel dat je ff op de banden, remmen, ketting enzo moet letten, maar er zullen genoeg dingen zijn waar ik niet van weet dat je er op moet letten en nakijken! voor foto's...
  8. purpleblue

    paars gele GSX-R 750 SRAD uit 96

    Hoi, Weet iemand iets meer over deze motor: Ik weet wel dat het een Suzuki GSX-R 750 SRAD is uit 1996. ik ben namelijk geinteresseerd in zo'n fiets, maar aangezien ik niets over deze fiets kan vinden op internet. '( Ik heb ze alleen nog maar op Marktplaats gezien. (gele velgen zijn volgens...
Terug
Bovenaan Onderaan