Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. B

    Radiateur overdruk beveiliging???

    Ff een vraagje voor de technici onder ons : De afsluitdop die bovenop je radiateur zit, waar een rubberen slangetje aan zit Beveiliging voor te hoge druk in je koelvloeistofsysteem ?? Bvd :}
  2. B

    velglint schoonmaken ??

    Heb net velglint op m´n brommert zitten... Normaal maak ik de velgen schoon van kettingvet ed met WD-40 Kan ik er ook het velglint met schoonmaken of lost dit de lijm op ??
  3. B

    Te koop: voor de dames: motorbroek+motorjack

    Te koop aangeboden : -in 2003 aangeschaft, 5x gebruikt -Wegens geboorte van de kleine rijdt ze niet meer mee..... -Lengte ongeveer voor vrouw = 1.70m -Amerikaanse maat W=30 -Confectiemaat 38 -richtlijn gewicht = 60 kg -Lichtblauw motorjack met beschermstukken incl binnenvoering merk...
  4. B

    TE KOOP : Honda GAS long sleeves T-shirt

    Te koop : Wegens aanschaf van een Suzuki }) kan natuurlijk dit niet meer dragen _O- Paar keer gedragen, voor 30 euro stuur ik het shirt naar je op..... Maat = XL ben zelf 1.85m en 80 kg O-) Nieuwprijs 60 euro
  5. B

    TE KOOP:vrouwen motorkleding&motorhelm 5x gebr

    Te koop aangeboden : -Heb alleen het jack nog maar !!!!!! -in 2003 aangeschaft, 5x gebruikt -Wegens geboorte van de kleine rijdt ze niet meer mee..... -Lengte ongeveer voor vrouw = 1.70m -Amerikaanse maat W=30 -Confectiemaat 38 -Lichtblauw motorjack met beschermstukken incl binnenvoering...
  6. B

    Te koop: Yamaha FZR600R 2750 euro

    Te koop : Yamaha FZR600R vraagprijs : 2750 euro bouwjaar: 1994 km stand : +/- 30.000 km sportdemper goede bandjes gaat weg wegens aanschaf R6 zet hem voor een kennis te koop, dus mailen naar hoonaard@chello.nl
  7. B

    Yamaha FZR 600R: 3500 eurootjes!

    Wegens aanschaf R6 te koop : Yamaha FZR 600 R 32.000 km Bouwjaar 1994 opties BSM sport uitlaat / seatcover vraagprijs 3500 euro tel. mob. 06 30054655 e-mailadres hoonaard(@)chello.nl
  8. B

    laatste pagina bij aanklikken topic

    Nogmaals: Krijg het nog steeds niet voor elkaar om bij topic aanklikken op de laatste pagina te komen en ja het vinkje staat aan.... bvd *D
  9. B

    open uitlaten ZZR1100 uit '93

    Te koop gevraagd : open uitlaten voor kawa zzr1100 uit 1993....
  10. B

    automatisch laatste pagina weergeven

    Bij openen topic kom ik telekns op de 1e pagina ipv laatste terwijl ik dit aangegeven heb in instellingen :? Is gekomen door de storing van 4 weken terug...
  11. B

    #KOOPJE# Evolution leren motorbroek voor 35 euro

    Wegens aanschaf van leren motorbroek met kneesliders }) -Mt 48 (1.85m en 75 kg). -2 jr oud, nieuwprijs 200 euro. -Rits bovenaan, 2 ritszakken, ritsen onderaan. -Met knieprotectors. -Broek heeft aan rechterzijde lichte glijschade :( - 35 euro = vaste prijs
  12. B

    Superbike 4 sept > vertrek Barendrecht

    Wie rijdt er mee zondag naar de SBK, vertrek rond 07.00 bij Ikea Barendrecht.... :] Zou eerst met maatje gaan, maar die is op vakantie *O* Heb weinig zin om alleen te rijden ;( ;)
  13. B

    Zondag 4 september SBK vertrek Barendrecht

    Wil naar de superbike op Assen, vertrek ´s-ochtends vroeg vanaf Ikea Barendrecht, wie rijdt er mee ?? meld je aan !meld je aan !meld je aan !meld je aan !meld je aan !meld je aan !meld je aan !meld je aan !meld je aan !meld je aan !meld je aan !meld je aan !
  14. B

    TT-Assen 25-06, Ikea Barendrecht vertrekpunt..

    Zaterdag 25 juni ga ik naar de TT, ik ga al met een groep, maar des te meer zielen des te meer vreugd !! ´s-Ochtends vertrekken we waarschijnlijk rond een uur of acht vanaf ikea Barendrecht (langs de A29). Wie zin heeft om mee te rijden, reageer !!
  15. B

    Honda vtr-f-sp TT-Assen 25 juni

    Ga zelf met een groep naar de TT zaterdag 25 juni.. Maar meer deelnemers zijn altijd welkom, wie gaat er nog meer mee ?? Vertrek ´s-ochtends rond een uur of 7-8 vanaf Ikea Barendrecht (langs de A29) :]
Terug
Bovenaan Onderaan