Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. meik de beik

    tips voor sächsische schweiz grens Duitsland, Tsjechie en Polen?

    Ik ga binnenkort een week naar Berlijn en wil met een omweg van een dag of 3 of 4 mooie bochtjes rijden in de Sächsische Schweiz en Tsjechische/ Boheemse Schweiz. Heeft/weet iemand tips voor mooie dagtrips daar in de buurt? gpx-tracks?? Kent iemand beetje gezellige camping in de buurt van...
  2. meik de beik

    Schuurvondst: Squire zijspan

    Unieke schuurvondst (in mn eigen schuur....) Prachtig klassiek Squire ST zijspan met een lange instap! (dus geen klapruitje) Een jaar of 10 geleden heb ik er zelf lang naar gezocht en uiteindelijk gevonden in Wervershoof. Vol enthousiasme in de schuur gezet in afwachting van meer tijd om aan...
  3. meik de beik

    Susten, Grimsel, Furka Linksom of rechtsom???

    Begin sept gaan we rondje alpen doen. Vanuit Andermatt willen we een rondje Susten, Grimsel en Furka of een rondje Furka, Grimsel en Susten doen ;) Welke rij-richting is mooier/leuker/spannender? Ik hoorde dat de Susten mooier is van oost naar west maar de Grimsel juist van zuid naar...
  4. meik de beik

    Goeie en mooie YAMAHA TDM 900 (voor de prijs van een 850!)

    Ik wil eens kijken of er belangstelling is voor mijn prima TDM 900 van 2002. Zowel optisch als technisch in hele goede staat. Deze week nog een beurtje gehad met hagelnieuwe kettingset + check van wiellagers, achtervorklagers en remblokken (a 325 euro+ nota). In maart 2006 bij een...
  5. meik de beik

    sputterende TDM900 (injectie) bij constant toerental

    Heb de vraag ook al gedropt in het TDM-topic maar hoop hier ook nog zinvolle tips te krijgen Probleem: bij constant toerental, bijvoorbeeld bij 5000 tpm sputtert de motor 'een beetje'. Niet al te ernstig, alhoewel ik het idee heb dat het iets toeneemt. Bij gas geven vanuit de sputter-toestand...
  6. meik de beik

    Yamaha TTR 600 (uber XT)

    Te koop Yamaha TTR 600 Belgarda, BJ 1999, 13794 km Voor wie het nog niet wist: de off-road-broer van de XT 600 maar dan 30 kg lichter en met o.a. volledig instelbare Ohlins achterschokbreker, Paioli voorvork, aluminium achtervork, alu velgen en een niet roestend RVS-uitlaatsysteem. Bedacht...
  7. meik de beik

    beetje leuke route van Nijmegen of Venlo richting Ardennen?

    We gaan (weer eens) met de motormannen richting Spa/ Stavelot voor een ongecompliceerd-lekker-dichtbij-weekendje. Ardennen zijn prima om een stukje te rijden. De route er naar toe via A 73 of Peelroute is nu wel eens bekend en behoorlijk slaapverwekkend;( Weet/heeft (gps-track??) iemand een...
  8. meik de beik

    Mooie en goeie XT 600 E (DJ02, 2001)

    Spontane actie ivm mogelijke impuls-aankoop mijnerzijds: (moet/mag dus vlug weg!!) Te koop, mijn mooi en goeie XT 600 e (DJ02) met elektrische starter, BJ 2001, 19xxx km. In prima staat. Met rekje, kleine knippers (de originele krijg je erbij) en progressieve voorvorkveren van Wilbers...
  9. meik de beik

    welke rijschool lest met all/off road-motor??? (omg arnhem)

    Collega van mij wil zijn vrouw een proefrijles geven voor haar verjaardag. Zij is helemaal gek van off/allroad motoren en zou heel graag die proefles op een all/off road doen. In het verleden zag ik nog wel eens een honda NX, kawa KLE of transalp oid rijden. Wie kent een rijschool die...
  10. meik de beik

    (Kleine/ lichte) Off/ All Road gezocht

    Dag vrienden en vriendinnen, Ik zoek een kleine en/of lichte off (all) road om op de aanhanger mee te nemen tijdens familievakanties in het warme Zuiden en het modderige oosten ;) Bijvoorkeur tussen 250/400 cc + voetsteunen voor duo (kind) voor kleine stukjes + bagagerekje...
  11. meik de beik

    Z1000 a1 1977 (de enige echte!!!)

    Help! mijn garage raakt vol. Ik heb mijn zinnen gezet op een off the roadje zodat ik nu (na veel twijfel) mijn Zed te koop zet. Tenminste als ik er minimaal 1500 euro voor vang, anders laat ik hem rustig oud worden en is ie over een paar jaar aan de beurt voor een make-over. Het is en blijft...
  12. meik de beik

    nick wijzigen????

    Heb een keer een link gezien dat je eenmalig je nick kunt wijzigen, kan 'm niet mee terug vinden.... |( Wie weet waar dat kan?? nb Meik blijft Meik natuurlijk maar wil een mede-forummer tippen.... (die heeft nl echt een verkeerde nick :Y )
  13. meik de beik

    100.000+ kilometers op de teller???

    Heb zoekfunctie gebruikt maar kom overwegend behoorlijk oude topics tegen. Daarom maar een nieuwe. Ik rij zelf 20/30.000 km per jaar met heel veel lol uiteraard, zou ook niet anders willen. Over het algemeen hou je dat dus niet 10 jaar vol met dezelfde motor. Kilometerstanden van 100.000+...
  14. meik de beik

    gezocht motoraanhanger om motor op te vervoeren

    Ik ben op zoek naar een motoraanhanger om een of twee motoren op te vervoeren. (dus geen aanhanger voor achter de motor). Het liefst een verzinkte of gegalvaniseerde in goeie staat Nieuw (!) kun je ze tegenwoordig kopen voor een krappe 600 euro. Ik zoek bijvoorkeur iets wat ongeveer de...
  15. meik de beik

    gezocht: Bandit 600, CB sevenfifty of Zephyr 750

    Mijn nieuwste motormaatje Ed heeft vorige week z'n Rijbewijs gehaald. *O* *O* *O* Het heeft even geduurd voordat ie begon maar toen ie eenmaal begonnen was ging als een trein. Geslaagd met vlag en wimpel, hadden we ook niet anders verwacht natuurlijk. Als ie binnenkort met MCKOE mee gaat...
  16. meik de beik

    cb sevenfifty: waar op letten bij aankoop???

    Een maatje van mij overweegt een honda CB sevenfifty met 35000km uit 93 te kopen. Weet iemand of er behalve de normale zaken waar je zoal op let bij aankoop van een tweedehandsje ook nog typische sevenfifty-kwalen waar we extra op moeten letten?? Alle tips zijn bruikbaar :Y We gaan zaterdag...
  17. meik de beik

    zon op de tellers

    Is 't eindelijk weer eens fatsoenlijk zomerweer met een lekker zonnetje :} , heb ik weer wat te zeuren.... Heb 'last' van de zon die op m'n snelheidsmeter schijnt. Dat ik de snelheid niet kan aflezen is niet zo'n probleem (sorry agent, kon snelheid niet zien). Lastiger is dat de reflectie wel...
  18. meik de beik

    nieuwe motor: geknoeid met km-stand!?? Wat nu??

    Dringend advies gevraagd!! Half maart gebruikte TDM 900 gekocht bij bovag-dealer. bj 2002, 17.456 km. Mooi ding, geen bijzondere gebruikssporen (denk ik), goeie prijs en 6 maanden Bovag-garantie. So far so good. Maar nu: Zag vandaag bij eerste grote poetsbeurt opeens een klein magneetje...
  19. meik de beik

    dijk-controles Terwolde

    Uit de Stentor van 21 april: Politie opent jacht op jakkeraars IJsseldijk door RENÉ NIJLAND 21 APRIL 2006 - TERWOLDE - De politie Voorst gaat de komende maanden op de IJsseldijk in Terwolde extra controleren om verkeersgevaarlijke acties van motorrijders aan te pakken. De jakkeraars worden er...
  20. meik de beik

    na-ploffende Laser duo-tech TDM 900

    Beter na-ploffend dan ont-ploffend ;) maar toch graag jullie mening. Heb kort geleden tdm900 gekocht met hele fraaie laser-duotech dempers. Prachtige donkerbruine sound. Alhoewel de originele db-killers erin zitten maakt ie toch wel een soort van illegaal (te hard) geluid. Op zich is dat niet...
  21. meik de beik

    Gezocht: TDM 900

    Ben op zoek naar een tdm 900. 'Alles' wat op internet staat heb ik ongeveer wel gezien (denk ik) :Y Daar zit ook wel wat tussen wat interessant genoeg is om (heel) binnenkort eens te gaan kijken. Maar mocht je een mooie/goeie 900 hebben staan met niet al teveel km's(<20.000) hoor ik het graag...
  22. meik de beik

    Kawasaki Zephyr zeldzaam met spaakwielen!

    Goed onderhouden en mooie Zephyr 750 D. Originele Kawasaki-uitvoering, in Nederland nooit officieel verkocht. Spaakwielen, twee-kleurig gespoten, carburateurverwarming. Bouwjaar 1997, door mij zelf uit Duitsland geimporteerd in 2003. (onderdelen gewoon in NL leverbaar!). KM-stand 67000...
  23. meik de beik

    kawasaki Z1000 A1 1977 gereviseerd blok

    Z1000 A1 uit 77 (de echte dus ;) ) Gereviseerd blok (20.000km na revisie), Wiseco zuigers, nwe dynamorotor, rvs remleidingen, koni's, nico bakker uitlaat. Frame helemaal origineel. Goeie basis dus om helemaal origineel te maken of beter nog een streetfighter. Al 10 jaar in mijn bezit. Staat nu 2...
  24. meik de beik

    moordpoging op de A1

    Vandaag maar weer eens de verstandigste geweest en gekozen voor Het Leven. Op A1 tussen Stroe en Apeldoorn zo rond 1700 uur ga ik naar linx om in te halen. Grote blauwe C5 is kennelijk niet blij en wil nog eerder thuis zijn dan ik en besluit om zo'n 30 centimeter achter mij te gaan rijden. Ik...
  25. meik de beik

    wat is mooi in Teutoburgerwald (D)????

    Waar moet je nu echt zijn in het teutoburgerwald om een lekker stukkie te sturen en een hapje te eten en te slapen (camping)??? Ik heb al vaak gehoord dat het daar OK is maar niemand kan een plaats (laat staan camping) noemen waar het dan ook echt ok is.... WIe o wie heeft een goeie tip??? meik...
Terug
Bovenaan Onderaan