Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: N-Trance
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N-Trance

    Is er aanstaande zondag iets te doen?

    Zondag wordt het redelijk goed weer ! Iemand nog tips mbt :] :] Waar is aanstaande Zondag (18sept) iets te doen Want wil niet thuis zitten, met goed weer :N
  2. N-Trance

    Achterlicht R6 met geintegreerde knipperlicht ??

    Hé mensen, Weet iemand of er ook een achterlicht voor een R6 '01 is met geintegreerde knipperlichten ? -Zo ja, wa koste da -Zo nee, zijn alle tips/links welkom (of is dit ook zelf te maken.... :? ) Alvast bedankt voor evt. reacties
  3. N-Trance

    70 % Korting op motor kleding !!!!

    Hé mede motor freaks, Las net in een lokaal blad dat er in Den Bosch dit weekend en volgende week een partij verkoop gehouden wordt van motor kleding, tot 70% korting............dus ik ga morgen zeker ff kijken. Dus als je nog nieuwe motorkleding zoekt *D (Ik wilde dit graag met u allen...
  4. N-Trance

    :( LANG wachten voor stoplicht met motor :(

    Balen jullie er ook zo van, dat als je als motor-rijder alleen voor het stoplicht staat, het zéér langduurt voordat het stoplicht op groen springt :( Ben laatst gewoon aangereden, was niemand in de buurt en tocht gewoon op rood blijven staan !!!!
  5. N-Trance

    Wie rijdt er een kawasaki ZZR op het MF

    Ben sinds enkele maanden lid van het MF. Echter ik zie/lees dat er veel merken aanwezig zijn, alleen zie weinig mensen die een ZZR-rijden. Dus nu ben ik benieuwd hoeveel leden een ZZR hebben. Ben benieuwd..... Gr. KawaZZR600
  6. N-Trance

    Terrasje in Den Bosch ? (deel 2)

    Iemand zin om vanavond in Den Bosch wat te drinken. Nou, ik lees de reacties wel(of géén reacties '( ) Was van plan om rond 19:00 af te spreken. 8-) :W Gr.
  7. N-Trance

    Terrasje meeting(kje) in Den Bosch ?!?

    Heeft er iemand zin om vanavond ff een terrasje te pakken in de stad s'Hertogenbosch. Lekker de parade vol zetten met (mooie) motoren, en dan genieten van het MOOIE weer 8-) onder het genot van een drankje (of meer...) Houdoe (=de groeten, tot ziens)
  8. N-Trance

    12 juni ---- vanuit Den Bosch naar de Peel---

    Op 12 juni om 11:00 is er een rit (±220 km) vanuit Den Bosch naar de Peel. Voor meer info en aanmelding ga naar de Topic: "Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch" Gr. kawaZZR600
  9. N-Trance

    Nieuw Lid

    Mede MF-rijders, Ben sinds kort actief op het MF. Ben in het bezit van Kawasaki-ZZR600 uit '93 Hoop hier veel leuke en gezellige rijders te leren kennen, ook hoop ik met enkele van jullie veel kilometers te rijden :] . Ben nog 29,5 jaar ;) . Ik woon in Den Dungen (tussen Den Bosch en Veghel)...
  10. N-Trance

    Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch

    Nieuwe activiteit: Barbecue Wanneer: 23 September om 19.00 uur (20.00 start barbecue) Waar: Schuur van T.R Roadkill (route volgt nog) Wie komen er: ------------------Drinkt: T.R. Roadkill........bier met water PeerkeMikuni.........cola light/spa-? Mercy_symbol.........cola/fris (behalve fris...
Terug
Bovenaan Onderaan