Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Cobus-Jan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    werkplaats opruiming: Safetylights / Ontvetterbak

    Momenteel ben ik bezig met een grote opruiming waarvan onder andere de werkplaats. Ik heb diverse spullen te koop en zal ik in dit topic "venten". Vooralsnog ik alles af te halen in Apeldoorn en op verzoek toe te sturen tegen vergoeding van de verzendkosten. Voel je vrij om een lager of hoger...
  2. C

    [TK] ontvetterbak + Motorex ontvetter + vatenpomp

    Te koop van particulier: + ontvetterbak (gebruikt); + ontvetter: 58L Rex Reiniger van Motorex (nieuw); + vatenpomp (gebruikt); + PVC handschoenen (deze moet ik nog ergens hebben). Gebruikte ontvetterbak onderdelenreiniger met deksel met een capaciteit van maximaal 90 Liter. Inclusief...
  3. C

    [TK] Ducati speciaal gereedschap

    Verzameling Ducati gereedschap te koop. Omdat mijn Ducati nooit kapot gaat, is het gereedschap in de aanbieding. _O- :o Ik heb geen brommert meer, maar dat klinkt zo suf... Onder andere twee Houders voor losse cilinderkoppen voor twee en vierklepper koppen. Dan kan je werken aan de...
  4. C

    [TK] lichtbak "GARAGE"

    Jaja, ter verfraaiing van je werkplaats/garage nu een heuse lichtbak met opschrift "GARAGE". Voor €15,00 is deze van jou! Of doe een bod. Af te halen op afspraak in Apeldoorn of toegezonden à €6,75 porto.
  5. C

    TK: Werkplaatsinrichting: TIG lasapparaat / takel / DeWalt

    Te koop uit grote werkplaatopruiming! (Samenwonen, ruimtegebrek e.d.) Bij interesse graag mailen! Op afspraak is spul af te halen in Apeldoorn. /Edit: Zo, álles is weg! Da's mooi, want dat ruimt op! (Kan er weer andere zooi voor in de plaat komen...) ;-) Bedankt voor de aandacht!
  6. C

    Yamaha TZR 125 (NIEUW)

    Te koop aangeboden: Yamaha TZR 125. Splinternieuw! Merk: Yamaha Model: TZR125 Type: 4FL Generatie: MTL3 Eéncilinder tweetakt met "powervalve" Watergekoeld 125cc cilinderinhoud; Boring x Slag: 56.4 x 50 mm 6 Versnellingen Compressieverhouding: 5.9:1 Elektrische starter...
  7. C

    Ducati ODB (Diagnose) + uitlezen ECU

    Sleutelvrienden, Wie-o-wie kan mij verder helpen met een oplossing voor het volgende probleem: De Ducati 748 is uitgerust met een ECU welke kan worden uitgelezen via de OBD connector. (On Board Diagnostics) Ik geloof dat de ECU een "1.6M" model is (of "P8"?!). Ik heb een diagnose kastje...
  8. C

    [TK] Lichtbak voor werkplaats..

    Tada, Wellicht leuk voor in je werkplaats. Een "Van Lien" lichtbak met een 58W TL balk. De bak oogt zwart, maar bij netspanning lichten de rode letters "ZET MOTOR AF - VERLAAT GARAGE" zichtbaar. Werkend en getest. Behuizingsklasse IP20. Op afspraak af te halen in Apeldoorn.
  9. C

    [TK] Compressoren (2-Stuks)

    Te koop: Twee compressoren. Eén oliegesmeerde met 310l/min. Beide met een 25L tank. Werkend op 240V netspanning. Met Orion luchtkoppelingen. Prijs is voor twee stuks samen. Af te halen op afspraak in Ugchelen (Gemeente Apeldoorn).
  10. C

    [TK] Garage opruiming: Spiegel, olie en meer..

    Geachte lezer, Het begint weer lekker weer te worden en is het tijd voor de grote schoonmaak. Vandaag ben ik begonnen met het uitzoeken van alle overbodige zaken. Wat hieronder staat gaat in de verkoop. Waarschijnlijk zal het lijstje nog worden aangevuld naarmate er meer dingen tevoorschijn...
  11. C

    [TK] Camcorder (Canon) + RAM Mount

    Canon MV800 camcorder met drie DV tapes, schoonmaaktape, lader, twee accus, handleiding en RAM mount voor bijvoorbeeld montage op een motorfiets. Met Firewire aansluiting, stereo geluid, optische en digitale zoom, beeldstabilisatie en meer. Tja, wat kan ik er meer van vertellen... Dat deze...
  12. C

    Ducati Supersport 750 (Herbouwd/Gereviseerd!)

    Te koop aangeboden: Ducati Supersport 750 motorfiets uit 1993. Met Nederlands kenteken. Deze motorfiets verkeert in perfecte staat. Het blok is net bij 47.357km gereviseerd en heeft sindsdien nog maar 2,5Km gereden. (Naar het tankstation en terug...) Dit is een machine in topstaat met een...
  13. C

    Ducati onderdelen opruiming... (Supersport/Monster)

    Van mijn Ducati Supersport 750 project heb ik nog enkele onderdelen "over". Er zit ook nog wat van een Monster 600 tussen. En waarschijnlijk passen enkele delen ook op andere tweekleppers. Lage prijs, niet goed geld weg garantie. Alleen verzenden. In feite is alles te koop wat...
  14. C

    Ducati Monster M600 en/of Yamaha SR500

    De motorfietsen zijn verkocht Jaja, Cobus-Jan ruimt op. Nou ja, er gaan twee motorfietsen in de aanbieding. Doordat ik aan het kijken ben voor een Ducati vierklepper gaat de Monster in de verkoop. De Yamaha SR500 gaat in de verkoop omdat ik te weing tijd, ruimte en vooral motivatie heb om...
  15. C

    Ducati Supersport kuipdelen

    Gezocht: Linker en rechter kuipdeel voor een Ducati 750 Supersport uit 1993. Nou ja, of een soortgelijk model. 900SS kuipdelen zijn ook prima. Ik heb een nuda kuipset bij de motorfiets. Twee keer het deel om de koplamp, één linker en één rechter "half" kuipdeel en motorblok spoiler-dinges...
  16. C

    Voorband: 110/70-17 54H €5,00

    Zo, in een grote opruiming kwam ik nog een band tegen. Een voorband van een Suzuki GS500. Echter omdat er een scheurtje in het loopvlak zit, heb ik deze vervangen door een nieuwe. Deze is blijven liggen. Wellicht dat iemand deze nog kan gebruiken. Ik heb geen idee of dit te repareren is, maar...
  17. C

    [TKA] Ducati uitlaat dempers (L & R)

    Omdat ik twee dempers over heb, zijn deze te koop voor de liefhebber. Twee Ducati dempers. In ieder geval geschikt voor Monster M600 uit 1994. Echter hoort dit type ook op andere modellen. Originele roestvaststalen/aluminium dempers mét E-Keur. Linker en rechter demper. Gebruikt en in...
  18. C

    Café-Racer zadel voor Yamaha SR500

    Gezocht: Café-Racer zadel voor een Yamaha SR500 of equivalent. Kedo in Duitsland kan deze helaas niet meer leveren, dus wie kan mij verder helpen. Gebruikt of nieuw is om het even. Andere alternatieven zijn ook welkom. Deze dus:
  19. C

    Notificatie afmeldlijst niet compleet..

    Geachte lezer(s), Zoals bekend is het mogelijk om je aan te melden voor e-mail notificaties. En afmelden kan via de "Overige acties--> Notificatielijst". Echter heb ik het probleem dat enkele topics niet in deze lijst staan welke ik toch wil afmelden. Het lijkt erop dat "oude" notificaties...
  20. C

    [TK] Suzuki GS500 Blauw 33KW

    Deze mooie GS500E is helaas al verkocht...
  21. C

    Notificatie mail..

    Geachte lezer, De mail-notificatie is een fantastisch middel. Maar ik heb een idee waardoor het iets efficienter zou kunnen. Zo komt het voor dat ik een week op vakantie ben en als ik dan weer mijn mail lees grote aantallen notificaties krijg van hetzelfde topic. Het is natuurlijk zonde van het...
  22. C

    RVS Werkbank + extras

    Te koop aangeboden: Roestvaststalen werkbank voor de liefhebber. Het is eigenlijk een keuken, maar ideaal als revisiebak bijvoorbeeld. Er zit een spoelbak in (met kraan en sifon), vierpits gaskookplaat (voor koffie tijdens het klussen :z ), een elektrische oven (om lagers te verwarmen ofzo)...
  23. C

    ©2001-2005 Motor-Forum?!

    Geachte lezer, Onderaan de pagina staat de volgende tekst: ©2001-2005 Motor-Forum Echter zijn we al aangeland in 2006... :z Blijjkbaar wordt het tot nu toe nog handmatig bijgewerkt. Dit "probleem" had ik ook met mijn eigen website. Maar daar heb ik nu een oplossing voor. Al de regel...
  24. C

    Oxidatiebehandleing motorblok?!

    Geachte lezer, Omdat ik mijn Yamaha SR500 blok uit elkaar heb liggen voor revisie ben ik tegen een "probleem" aangelopen. De carterdelen zijn gecoat met een verflaag, de cilinder met zwarte verf en de kop met kappen zijn blank aluminium. Aanzgezien de zwarte verf gedeeltelijk van de...
  25. C

    Ducati, goed of slecht

    Geachte lezer, Zoals waarschijnlijk wel bekend zijn er verschillende meningen of Ducati. Sommigen vinden het helemaal geweldig en een ander moet er helemaal niets van hebben. Persoonlijk lijkt een Ducati (Monster) mij een geweldige fiets, dus vraag ik mij af of deze (voor)oorderelen waar...
Terug
Bovenaan Onderaan