Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mephisto
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mephisto

    Onderdelen voor een KTM Duke 2 Akrapovic

    Voor de buurman zoek ik een carbon huls, een vulling en een steuntje voor de Akrapovic pijp van z'n KTM Duke 2. De buurman zegt dat t ook best een complete pijp mag zijn, nieuw of 2e hands.
  2. Mephisto

    Gezocht: Startmotor Honda X-11 (CB1100SF)

    Accu is vol en koud start ie als een malle. Maar als ie eenmaal warm is krijgt ie m niet meer voorbij de eerste slag. "Even" tanken is dan ook een drama. Dus ben ik op zoek naar een andere (bij voorkeur gereviseerde) startmotor. Mocht ik me in de diagnose vergissen ... Eventueel...
  3. Mephisto

    Restanten '83 VF1100C (V65 Magna)

    Verkocht: Accu. Tellers. Aandrijfblokkie voor de kabel naar de snelheidsmeter. Te koop: De rest. De diverse vloeistofhouders zijn dicht en onbeschadigd. Electra was tot demontage geheel functioneel. Banden dienen vervangen/opgerookt te worden. Materiaal varieert in staat van...
  4. Mephisto

    Gezocht: Windscherm Honda VF1100 (V65 Magna)

    Wegens gepland woon-werk verkeer ben ik op zoek naar iets wat de wind van mijn karkas af houdt. Qua "nieuwkoop" schijnt alleen het type 8000 XS met vierkante koplamp nog beschikbaar te zijn / het meest toepasbaar te zijn. Iemand?
  5. Mephisto

    Koppelingshendel 1993 VFR

    Liefst vanmiddag nog eigenlijk. ;) Of eigenlijk ook mogelijk: Een adresje waar ik er een zou kunnen halen.
  6. Mephisto

    Bochten gezocht naar Zeeland

    Morgenmiddag vertrekken we met 3 motoren voor vier dagen uitwaaien richting Kamperland (Zeeland). Of er dus nog iemand een must-do advies heeft betreffende t bochtenwerk tussen (pak m beet) Breda en Kamperland?
  7. Mephisto

    *MegaMeeting* - 06 Mei 2007

    here we come ... again. }) Geef xxtreme maar de schuld van de letters. }) Verzamelen doen we vanaf 11:00u. Vertrekken voor een evt. rit doen we rond 13:30u. T plaatje van den locatie: Safety Guidelines and Disclaimer: - Er is voldoende parkeerplaats voor de motoren, mits er...
  8. Mephisto

    MegaMeeting 2007 DatumPoll

    Lijkt me duidelijk. Toch? p.s. Kan ie sticky?
  9. Mephisto

    MQP regenkleding

    Deze dus. Link naar de MQP site. De dealer in Breda heeft m niet. Een eventueel adres in de buurt van Utrecht of Breda waar ze m -met zekerheid- wel hebben is evenzo welkom. Ik wil m namelijk per a.s. vrijdag hebben.
  10. Mephisto

    ** MEGAMEETING 2K6 Part 2 ** 24 september!

    Er is geen M-Fer die t wil horen maar er schijnen mensen te denken dat het "motorseizoen" een begin en een eind zou moeten hebben. In mei hadden we t “begin” dus wordt t tijd om ook eens naar t “einde” te gaan kijken. Voor diegenen die niet geloven in een begin en een eind ..... lekker...
  11. Mephisto

    Winterstand met lege tank

    Nou ben ik zelf niet zo van de chemische processen en dat soort troep. Dus als iemand mij zegt dat mijn motor bij stilstand in de winter beter met een volle tank kan staan dan met een lege (omdat anders de binnenkant kan gaan roesten) geloof ik dat meteen. Mijn vraag is alleen, stel nou dat ik...
  12. Mephisto

    Onderhoudsboek GSXF gezocht

    Kwam er laatst bij de garage achter dat ik t doppie van t oliepeilertje niet eens wist te vinden. Iemand een idee waar ik een gedetailleerd verhaal over de bouw van een GSXF kan vinden?
  13. Mephisto

    Antwerpen - Metropolis

    Ik zit een beetje te dippen omdat ik vanavond niks te doen heb. Iemand zin om een filmpje te gaan pikken in Belgie? Tuurlijk ga ik :] . Ik hoor/lees het wel.
  14. Mephisto

    Intercom???

    Goed, ik begrijp dat zo'n ding bestaat om met je passagier te kunnen babbelen. Maar da's dan ook alles. Hoe werkt zo'n ding? Heb ik daar nog iets speciaals voor nodig? Kan ik t kant en klaar kopen? Waar dan? En wat moet dat kosten? Any help is more than welcome......
  15. Mephisto

    Rooien Duvel heb nen Rooien Duvel

    Mogguh!!! Ik heb sinds een weekje of twee eindelijk mijn A-rijbewijs. Het heeft wel even geduurd en ik heb er 2 generale repetities voor gedaan maar uiteindelijk ben ik toch naar de dealer kunnen stappen. Ik ben bij Van Meel in Made (Brabant) geeindigd en heb daar een vuurrode 1998 GSX600F...
Terug
Bovenaan Onderaan