Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Alexxx_the_one

    Liberty media neemt MotoGP over…..

    Formule 1-eigenaar Liberty Media neemt voor miljarden MotoGP over Formule 1-eigenaar Liberty Media neemt voor miljarden MotoGP over | Sport Overig | NU.nl
  2. Alexxx_the_one

    Welke carb cleaner?

    Ik heb geprobeerd te zoeken, maar vind niet echt wat. Komende week wil ik even proberen of een carb cleaner nut heeft voor het beter lopen van mijn CBR. Nou ken ik van vroeger alleen de Moto Forté flesjes, maar nu zie ik allerlei andere merken (vaak flink goedkoper), zoals Wynn's, Putoline...
  3. Alexxx_the_one

    Motor meer warmte afvoeren

    De afgelopen week begon mijn motor (CBR600F uit 1993) zwaar te sputteren en in te houden. Op dat moment gooide ik het op oververhitting, aangezien ik stapvoets door de stad moest rijden en het was een bloedhete dag. Gisteren reed ik gewoon rustig 120 op de snelweg (al zo'n 70km) en gebeurde...
  4. Alexxx_the_one

    Geen meldingen

    Ik krijg van heel veel onderwerpen die ik "volg" geen meldingen meer terwijl er wel regelmatig nieuwe berichten in zijn geplaatst.
  5. Alexxx_the_one

    Harley Davidson laarzen maat 44 (vallen groter)

    Echte Harley Davidson laarzen. Staat maat 44 in, maar valt groter. Wegens verkoop van de motor. Bieden naar waarde Opbrengst komt ten goede aan Stichting Scipova.
  6. Alexxx_the_one

    Kettingset vervangen of niet?

    Hey hey, Ik vraag het voor de zekerheid; moet ik mijn kettingset vervangen of niet? A. Als ik aan de ketting trek bij het achterwiel, dan is er zo goed als geen speling (foto 1 zeg maar) B. Tandwiel ziet er nog top uit, amper enige slijtage op te zien C. Wel een paar schakels die "vast"...
  7. Alexxx_the_one

    28 MEI 2023 Ride Out 2023 tegen pesten en ongelijkheid!

    START : 12:00 uur, IJMUIDEN (Middenhavenstraat) HOOFDLOCATIE : 15:00 uur, DEN HAAG (Malieveld) Iedereen is welkom! Let op : De Burgemeester van Velsen (IJmuiden) heeft aangegeven dat er maximaal 500 motoren mogen deelnemen in IJmuiden! Indien dat er meer worden, kan de demo worden afgebroken en...
  8. Alexxx_the_one

    Open dag Korteland motoren (zat 29/4)

    Open dag, titel zegt genoeg hoop ik
  9. Alexxx_the_one

    Mega Ride Out 30/4

    Dit zijn de opstaplocaties. Zondag ochtend wordt de startlocatie bekend gemaakt
  10. Alexxx_the_one

    Distinguished Gentlemen's Ride 21 mei

    Zijn er nog mensen (bvk in Zuid Holland) die meerijden met DGR? https://www.gentlemansride.com/
  11. Alexxx_the_one

    Heropstapper op het circuit

    Vrijdag 7 April was het zover; na 15+ jaar weer eens op een circuit. Gekozen voor Midland in Lelystad met de heren van MCT. Snelste groep 2, maar de begeleiding was goed dat ik meteen mee durfde. De dag was vooral voor mij bedoelt om mijn zelfvertrouwen en het vertrouwen in de S22's te boosten...
  12. Alexxx_the_one

    Diverse motorkleding (jeans/leer/jas)

    Kastopruiming aan het doen, dus veel wat niet (meer) past bij mij of mijn vriendin. Mooie zwarte motorjeans van Esquad. Is 100% armalith, dus niet alleen bescherming met een voering, maar over de hele jeans. Maat 29/34, vriendin en dochters passen het helaas niet (meer) Mooie dames motorjeans...
  13. Alexxx_the_one

    Zgan motor zijtassen Bagtecs 60-80l

    Heb ze 1x gebruikt, maar ga ze niet meer gebruiken. Kunnen groter gemaakt worden (zie foto). Zijn 60-80l inhoud Regenhoezen zitten er uiteraard bij.
  14. Alexxx_the_one

    Openingsrit WRZH

  15. Alexxx_the_one

    Achtervelg en schokbreker CBR600f 1991-1994 (teab)

    Hierbij een rode velg en een originele vering. Zoals hierboven aangegeven zijn deze voor de F2 (PC25). Passen ook op de F3 (PC31), maar met deze vering verlaag je de motor een klein beetje. T.e.a.b. over te nemen.
  16. Alexxx_the_one

    Motorbeurs Zoetermeer

    Ook Hans van Wijk doet het liever zelf... Linkje
  17. Alexxx_the_one

    OPROEP: Trike, Goldwing of zijspan gezocht! (Den Haag)

    Beste bikers Komende zaterdag (11 feb) gaan we een rit organiseren voor een voor een terminale zieke man. De artsen hebben hem deze week nog maximaal 3 weken gegeven. Een grote wens van Perry en ons zou nog eenmalig een ritje achterop een motor zijn. Perry was totdat hij ziek werd net als wij...
  18. Alexxx_the_one

    Seizoensopening Goedhart

    Meer info
  19. Alexxx_the_one

    Op zoek naar specifieke bout...

    Iemand enig idee waar ik voor een normaal bedrag deze bout kan krijgen?
  20. Alexxx_the_one

    Heup- en rugprotectie gezocht

    Heeft iemand nog een setje heup protectie liggen? Deze vorm zit er nu in... Ben ook op zoek naar rugprotectie. Weet nog niet of ik een losse wil of eentje in de jas...
  21. Alexxx_the_one

    Europese motor meetings etc

    Er worden nogal wat topics geopend over aparte meetings in NL en daarbuiten. Helaas kan ik nergens een centrale kalender/agenda vinden met meetings, events, treffens etc etc. Aangezien ik hoop dit voorjaar e/o zomer een flinke roadtrip door Europa te maken, lijkt het mij leuk om te kijken of...
  22. Alexxx_the_one

    Welk systeem/model? Verschil met "gewone" navigatie?

    Heb al redelijk wat topics doorgescrold, maar kom er niet helemaal uit. Voor een roadtrip door Italie, Griekenland en diverse Balkan landen ben ik aan het kijken naar "iets" van navigatie. Aangezien ik geen 100en euro's wil uitgeven zijn er een aantal opties: 1. Een apart systeem van een...
  23. Alexxx_the_one

    Bagage tips?

    Hallo, Ben me aan het oriënteren op een reis door Europa. Heb geen BMW of Varadero oid, maar een CBR600F uit 1993 en het liefste wil ik deze niet volhangen met koffers rondom en het beperken tot een (grote) tanktas en een bagagerol achterop. A. Wat zou jij minimaal meenemen op een reis van...
  24. Alexxx_the_one

    CBR600F2 onderdelen

    Komen van een 1993 model, maar passen dus op elke F2/PC25 van 1991 tot 1994. - Achtervelg zonder band - Achterschokbreker - Voorruit - Bok/standaard - Achterlichten - Carburateurs In goede staat. Richtprijs excl verzending; 50 euro voor de velg, 40 euro voor de schokbreker. Kunnen bekeken of...
  25. Alexxx_the_one

    Halloween Ride Out

    👻HALLOWEEN RIDE OUT 2022 🎃 🎃 30 OKTOBER 2022 👻 Dit zijn alle DutchRideOut opstaplocaties. Al deze opstaplocaties komen bijeen voor het Halloween RIDEOUT. De start- en eindlocatie komen zondagochtend online op ons verhaal! 👀 🎃🎃 *Almere* Atlantis Almere Pim Mulierstraat 101, 1362 LC Almere...
Terug
Bovenaan Onderaan