Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tomaaz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tomaaz

    Yamaha WR 450F storing 'EP' in scherm van cockpit/tellerunit

    Hallo, Mijn WR 450 F uit 2006 heeft een probleem. Na een valpartij heeft de tellerunit een opdonder gehad. Hierbij is het pinnetje van de stekker van de rood/witte draad afgebroken. Deze is d.m.v. een bypass (ander draadje gesoldeerd op het printplaatje) gemaakt. Met een multimeter is te...
  2. Tomaaz

    KTM kappen, Excel voorvelg met wave remschijf

    Ik heb nog een set achterkappen van een KTM en een Excel velg met waveschijf voor de liefhebber. Graag bieden via PM! Foto's:
  3. Tomaaz

    CB 550 F3 '77 vragen, elektronisch / motorisch

    Ik ben momenteel druk met een CB 550 uit 1977 bezig. Deze heeft afgelopen jaren niet meer dan 200km gedraaid. Een en ander moet dus worden schoongemaakt wat gedaan is. De motor is motorisch origineel op een Marshall 4-1 uitlaat en open kelken na. Nu loop ik tegen het volgende aan: De motor...
  4. Tomaaz

    Aprilia Tuono R uit 2008, Akrapovic dempers, mooie prijs!

    Aangezien ik een andere motor te koop heb zien staan die me aanspreekt, mag de Tuono weg. De Tuono hoeft absoluut niet weg, dus zolang de motor te koop staat die ik op het oog heb, staat mijne ook te koop. Helaas is de motor die ik op het oog had verkocht. De Tuono mag, tegen een goed bod, nog...
  5. Tomaaz

    CBR 600 FS sport unieke staat+veel extra's. Prijsverlaging!

    Aangeboden voor een maat van me: CBR 600 F sport ROOD/ZWART Spec. Bouwjaar: 2001 Km-stand: 23776 De motor heeft de volgende opties: - Dyno-jet power commander ( Ten kate ) - Zwart kuipruitje ( Fabbri ) - Gear indicator ( Datatool ) - SBK Undertail - Rem /...
  6. Tomaaz

    Yamaha FZS 600 Fazer, 2001, Verlaagd, Weinig Kilometers!

    Bij deze bied ik de motor van mijn moeder te koop aan. Ze heeft de motor in 2006 bij Motoport Leeuwarden gekocht en er nadien een aantal tochtjes mee gereden. Ondanks dat de motor erg fijn rijdt vind ze hem, in gewicht, te zwaar. Hierbij wat gegevens van de motor: Bouwjaar: 2001 Km'ters...
  7. Tomaaz

    Led knipperlichten probleem

    Ik heb zojuist led knipperlichten gemonteerd op de GSX1400. Ik er heb de juiste weerstandjes tussen gezet en alle draden zitten op de juiste manier bevestigd. Nu loop ik tegen het volgende probleem aan. Als ik mijn alarm lichten aan zet branden ze op de juiste manier, dus niet snel achter...
  8. Tomaaz

    Honda VTR SP1 met veel extra's. Laatste kans: 4250,-

    Hallo MF'ers, Na een paar jaar supersport te hebben gereden is het tijd voor iets anders. Daarom bied ik mijn nette en goed onderhouden SP1 aan. Ik heb deze in mei 2008 overgenomen van Sp1ke van het MF. In de tussentijd heb ik er met veel plezier op gereden. Het is een prachtige machine om...
  9. Tomaaz

    ProLife Backprotector, nieuw

    De welbekende backprotector. Vorig jaar aangeschaft, maar nooit gedragen. Het gaat om een maat L. Prijs: 40,-
  10. Tomaaz

    Macna Canyon 4seizoens motorjas, veel uitneembare delen

    Wegens het niet meer dragen van de jas gaat hij de verkoop in. Ik heb hem 1 seizoen aan gehad. De jas is een all-season motorjas die is ontwikkeld volgens het Summer Comfort systeem. De jas heeft een uitneembare Thermolite binnenvoering met anti-balloon Lycra fit en is door middel van een...
  11. Tomaaz

    Shoei XR-1000 Diabolic Maat L

    Wegens het kopen van een nieuwe helm bied ik mijn Shoei XR-1000 te koop aan. De helm is in goede staat. Er zitten geen krassen op, is nooit gevallen en is voorzien van een nieuw vizier met pinlock. Ik heb de helm nooit met gel in mijn haren gedragen. De wangkussens zijn na het vorig seizoen...
  12. Tomaaz

    CB500 spul

    Ik heb voor de liefhebber nog aardig wat cb500 spul gevonden bij het opruimen van de garage. Uit mijn hoofd is dit: -Voorvork met nieuwe keeringen -Voorvelg met een goede Bridgestone bt45band (nog 85%) en schijfrem -Orginele demper -Achterrem mechanisme -Remmerij voor -Bridgestone bt45...
  13. Tomaaz

    Alpinestars s-mx laarzen maat45

    Voor de liefhebber heb ik nog een paar Alpinestars s-mx laarzen maat 45 liggen. Ik heb ze 2jaar geleden gekocht en in deze periode regelmatig gebruikt. Hierdoor zien de laarzen er niet meer nieuw uit. Er zitten wat slijtage plekken aan de bovenkant van de laarzen, en is 1 van de teen sliders...
  14. Tomaaz

    Suzuki GSXR 600 '99

    Hallo, Ik ben op zoek naar wat anders en zet daarom mijn gsxr600 uit '99 te koop. Ik heb er altijd met veel plezier op gereden, maar wil toch of een 2cilinder, of een wat nieuwere motor. Info: Km stand: 30k Banden: Pirelli diablo corsa (200km oud) Ketting+tandwielen: kunnen nog...
  15. Tomaaz

    CB500 Wannabee Streetfghter

    Hallo, Ik zit al een hele tijd te twijfelen wat ik wil na m'n 25kw perriode. De ene maand was het een supermoto, de andere een buikschuiver enz enz :P Nu vond ik laatst dit forum onderdeel en ben helemaal verkocht aan het streetfighter gebeuren :9~ Voor mij geen supermoto meer :P Ik ben dus...
  16. Tomaaz

    Shoei XR1000 vizier (smoke/silver/blue) gezocht

    Hallo, Ik zoek voor mijn Shoei xr1000 een ander vizier. Graag zou ik 1 van deze 3 willen: Heb er je 1 over/in de handel, laat het me weten! Email: eisenga_tom@hotmail.com Mvg, Tom.
  17. Tomaaz

    MegaMeeting vanuit het altijd gezellige Friesland

    Op vele verzoek( :+ ) hier dan toch maar een topic voor de mensen die vanuit Friesland naar de mega meeting gaan :] Het lijkt mij persoonlijk het leukste om, net zoals vorige jaar, weer bij de groep in Zwolle aan te sluiten! (Ja, nadat de groep vanuit Leeuwarden bij de groep van H'veen zich...
  18. Tomaaz

    Nog onvolwassenen in noord nl?? Deel 4? Ja deel 4!

    Een nieuw topic waar je weer terecht kan voor je dagelijkse portie doelloze informatie... Vorige deeltjes Onvolwassenen in het noorden deeltje 1 Onvolwassenen in het noorden deeltje 2 Nog onvolwassenen in noord nl?? Deel 3 alweer! Nog mensen zin in toertocht nr.4? Laatste toertocht...
  19. Tomaaz

    Nog onvolwassenen in noord nl?? Deel 3 alweer!

    Nieuwe ronde, nieuwe kansen! *O* Vorige deeltjes Onvolwassenen in het noorden deeltje 1 Onvolwassenen in het noorden deeltje 2 Nog mensen zin in toertocht nr.4? Laatste toertocht: Tourtochie van het noorden deel III Hier de lijst van mensen die zich aangesproken voelen door de term...
  20. Tomaaz

    Ratelen boven de 6000toeren

    Hallo, Mijn vraag: Als ik op m'n cb500 rij en ik kom met de toeren boven de 6000 komt er een ratelend geluid uit de kop. Ook heeft hij dit als ik stil sta en gas geef en de toeren boven de 6k komen. Nu heeft iemand mij verteld dat dit 1 van de kleppen is die een beetje begint te "zweven"...
Terug
Bovenaan Onderaan