Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: praetorian
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. praetorian

    Te koop: Zwart kuipruitje Honda CBR 600 RR

    Ik heb nog een zwart kuipruitje voor een Honda Cbr 600 RR te koop. Zonder beschadigingen. vraagprijs: 40 euro (Als je je afvraagt of je een dejavu ziet in dit topic: ( te koop zwart verhoogd kuipruitje Honda CBR 600 RR ) dan klopt dat, hij paste dus niet bij mij, maar nu ben ik er uit, mijn...
  2. praetorian

    Gezocht: goedkope woon-werk fiets

    Mijn enige eis is dat hij technisch goed in orde is, hoe hij er uit ziet zal mij een worst wezen, liefst met de ketting/tandwiel set en banden in goede staat. Max 250 euro's en in de buurt Rotterdam. (ben best bereid een half-uurtje te rijden)
  3. praetorian

    Rijders op terbregseplein ?

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Terbregseplein Het is nu voor de 2e keer laatste paar weken dat ik door een motor rijder ergens op wordt gewezen, ik snap er geen hol meer van. Ik rij al 3 jaar elke dag het zelfde stukje ergens tussen 8 en 9 's ochtends :z Maar vanochtend was het weer raak, een...
  4. praetorian

    Honda CBR 600/1000 RR achter/knipper licht unit

    Achterlicht met geintegreerde knipperlichten (LED) Model code: CTL-0062-IT Merk: Clear alternatives Het is een unit met behuizing, geen dremel werk dus... Past op de 2003-2006 CBR600RR en de 2003-2005 CBR1000RR modellen. Nooit gebruikt, waarom niet?... ik heb toch liever normale kleine LED...
  5. praetorian

    Gezocht: Laser demper voor 600RR (2003)

    Ik ben op zoek naar een demper, althans... ik zoek de versie met 2 pijpjes die onder de kont vandaan steken voor een 600RR uit oct-2003.. Volgens mij is dit de Laser Xtreme? Of zijn er nog andere merken die uitmonden in 2 losse pijpjes/demper?
  6. praetorian

    Hulp bij motor kiezen (R6, RR of GSX-R 750)

    Mensen, Ik heb een soort van luxe probleem denk ik... heb net mijn motor verkocht, m'n trouwe CBR600F uit 98 en ik ben nu op zoek naar een nieuwe motor! Maar zonder nog te hebben proef gereden ben ik zo ongeveer heel mijn weekend al aan het besteden aan het researchen.. 3 motoren maar liefst...
  7. praetorian

    Honda CBR 600 F uit 1998

    verkocht! :} Ik zoek nu een 2e hands zwarte gsx-r 750... kom je dus uit op een K6.... :Y Diegene die me daar aan kan helpen krijgt een twee kratjes bier naar keuze van mij!! Bijlage: 37518858.jpg
Terug
Bovenaan Onderaan