Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mikey
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mikey

    DR650: gelijkenissen tss modellen?

    Dag allemaal Tegenwoordig snor ik dus rond op een DR650RSE uit '95. Leuk motortje maar blijkbaar zeer zeldzaam. Ik vind weinig info met betrekking op dit model. Dingen zoals uiterlijke of motorische modificaties, aftermarket onderdelen... Ik had heel graag zoveel mogelijk informatie...
  2. mikey

    Richa lederen jas

    Ik verkoop mijn lederen jas, aangezien deze ondertussen 8 maten te groot is. Jas is maat 60, pastte iets te ruim toen ik 95 kilo woog. Ben 1m72, redelijk breed gebouwd. Het gaat om een Richa jas, model Emple. Heel goede staat, veel gedragen, maar dit is er niet aan te zien. De jas was...
  3. mikey

    Honda NX250 probleem

    Start perfect, motor blijft netjes draaien. Bij het optrekken begint de motor te bokken. Alsof eender de brandstoftoevoer niet genoeg is of alsof hij nu en dan gewoon niet ontsteekt. Maakt niet echt uit in welk toerental, maar boven de 7k komt het niet echt voor denk ik. De CDI zou een...
  4. mikey

    Tk: Suzuki GSX1400

    TE LAAT, VERKOCHT! Aangeboden is een gsx1400 uit 2003. Heeft nu 16000km. Volgende dingen zijn aangepast: -HEL oliekoeler (Een steentje ofzo had de originele lek geprikt) -HEL stalen remleidingen (Remt net iets beter) -Titax rem + koppelingshendel (Mooi!) -zwarte Rizoma risers...
  5. mikey

    Tips ritje door Frankrijk / Italië / Spanje

    In de zomervakantie gaan ik en mn maatje er dus even op uit. In grote lijnen vertrekken we in Belgïe (dicht bij Gent). Van daaruit gaan we naar Parijs waar we 2 dagen de toerist willen uithangen. Het Louvre, de Eifeltoren, de Moulin Rouge O-) . Van daaruit dicht tegen de grens met...
  6. mikey

    Mask ophanging

    Simpel vraagje voor fighterbouwers denk ik. Persoonlijk heb ik hier geen enkele ervaring mee, vind ik niks op MF of xtremebikz.nl of het hele net bij gebrek aan zoektermen. Ik wil dus een bepaald 'fightermask' op mn motor monteren maar ik wil wat ideetjes over hoe ik het bevestig. Hier...
  7. mikey

    Mivv slip on triumph speed triple

    Voor het 2005 / 2006 model. Een carbon "GP stijl" slip on low-mount. Fotos heb ik op dit moment niet beschikbaar, maar hij staat op de site van Mivv. "GP round carbon" zijn de termen die je zou moeten vinden. Het is 2dehands, heeft een 2000km onder mijn moto gehangen en heb ik eraf gehaald...
  8. mikey

    Welke motor voor HELE kleine mensjes...?

    Na vele topics te zien voor "gewoon" kleine mensjes...nu het topic voor hele kleine mensjes. Desbetreffend persoon is 1.51m....en zou graag motorrijden. Iemand ervaring met dergelijk geval? Choppers houd ze niet echt van. Alvast bedankt.
  9. mikey

    Neurofibromatose en achterop de motor?

    Mn vriendin heeft dus al van bij dr geboorte last van NF waardoor haar rechter onderbeen slecht ontwikkeld is. Om dit been zo goed mogelijk te beschermen draagt ze bijna altijd een brace aan het been die er een beetje uitziet zoals op de foto in de bijlage. Hier past natuurlijk geen normale...
  10. mikey

    Dillema: Speed Tripple of Z750 '07

    Met dit dillema zit ik nu. De 2006 speed triple of de 2007 Kawa Z750. Momenteel gaat mn voorkeur naar de Triple maar eerst wil ik even weten van mensen met ervaring met deze motor of deze technish te vertrouwen is. Onderhoud / onderdelen, zijn deze zoveel duurder? Graag wat info hier over de...
  11. mikey

    kheb er eindelijk ook eentje...

    Jah idd, eindelijk, ik spaarde en zocht al een tijdje tot ik deze tegen kwam. Vandaag eventjes onder handen genomen. Losse stickers verwijdert, wat gepoetst, voorspatbord afgezaagd (was nog ori lengte). Machientje is motorisch nog origineel voor zover ik weet behalve de CRD voorbochten en...
  12. mikey

    ik ook al een XL600

    het is er eentje uit 1981, heeft nu supertrapp dempertje, let niet op mijn superfantastisch fietsrek :+ is rijdend weggezet bij vorige eigenaar dus geef ik em een klein onderhoudje en dan hopen dattie het doet btw, heeft iemand een WPH voor zo'n model?
  13. mikey

    XR250 nokkenas kapot en kleppen verbrand

    is et moeilijk om nokkenas en kleppen te vervangen van zo een XR? kheb al es een 600 blok opengegooid dus kweet ongeveer wel hoe het in elkaar zit mar zijn er bijkomende moeilijkheden? kheb alleen ervaring met tweetaktjes maar wel weet ik hoe het systeem ongeveer zit met de kleppen en nokkenas...
  14. mikey

    cb250/750/900

    daar benk dus nu opzoek naar, of zo een 250 of een boldor 750/900 voor als ik 21 ben maar de vraag, in hoeverre zijn dit motoren voor beginners, ik bedoel dan op vlak van sleutelwerk, is et zo dat je moet oppassen dat er niks aframmelt of zijn ze gewoon goed mits goed onderhoud, en die...
  15. mikey

    XL125

    ik ben geneigd om zo eentje te kopen. Ik weet er een staan uit '90, uiterlijk ziet hij er nog goed uit. Ik mag wel nog niet rijden maar misschien zou een korte testrit wel mogelijk zijn. Kan iemand me wat meer vertellen over dit dingetje, zwakke punten, goede punten, waarop te letten enzo thx
  16. mikey

    yamaha TT600 kopen?

    ik weet een TT600 te koop staan en ik ben er wel in geintresseerd, het is een witte met paars blauwe striping op ik dacht uit '94 (dacht ik hé) hij heeft een upsd voorvork, volgens de eigenaar is het origineel niet zo, volgens hem is et een voorvork van ohlins en de achterveer idem de motor is...
  17. mikey

    testje dus niks van aantrekken

  18. mikey

    XR600 goed voor beginner???

    tjah de titel zegt et al, zou een XR600 in supermotard versie beetje goed zijn voor een beginnend motorrijder??? nu rijd ik een honda mt'tje dus schakelen is geen probleem en rije ook niet maar zijn die fietsen in 25kw versie te krijgen of te begrenzen want die motoren vin ik wel leuk en ligge...
  19. mikey

    ik ben nieuw hier en ...

    hoi, ik ben michael, ben 16, word 17 in maart en ik ben gatverdamme gek van :} SUPERMOTARDS :} , al men tijd op inet verdoe ik aan pics en filmpjes zoeken van die te gekke mooie supermachines, dat zie je ook aan me huidige brommer die ik toch probeer een beetje supermotard allures mee te geven...
Terug
Bovenaan Onderaan