Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Freewman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Freewman

    Te koop: Moto-Detail bagagesysteem, 1x gebruikt, compleet

    Aangezien wij een voorkeur hebben voor rollen-bagage, mag deze tassenset weg. Compleet met 2 zijtassen en 1 zadeltas, connector en riemen, regenhoezen en opberghoes. Nieuwprijs was €79,99 Mag weg voor €60,-
  2. Freewman

    Alles vooraf plannen, wie doet dat ook?

    Beste forummers, ik vraag mij af: Wie maakt ook een volledige planning voor zijn motorvakanties? Mijn vrouw en ik vinden dit echt een stukje voorpret en zoeken dus alles uit. Zo weten we precies waar we slapen, welke leuke dingen we bezoeken, natuurlijk welke routes we rijden en wat alles...
  3. Freewman

    Nieuwe aanwinst! TTR 250 R Raid uit de UK

    Beste Motorforummers, Nooit geweten dat een 1 cilinder allroadje (250cc) zo leuk kon zijn. Heerlijk gereden op de NX 250 van mijn vriendin, alleen met mn 1.96m ben ik echt te groot voor deze fiets... Na het ritje ff op de verschillende verkoopsites gekeken voor een leuk alternatief, maar...
  4. Freewman

    De CB1000C Custom

    Er is nog geen topic over en volgens mij is deze amerikaan dat toch wel waard! Deze 1000cc Custom van Honda is alleen in 1983 gemaakt en heeft luchtvering achter voor het comfort op de "highway" en een extra versnellingsbak met low en high gearing. Ik ben benieuwd of andere MF ers deze motor...
  5. Freewman

    Met de motor door Japan

    Jaja, het gaat eindelijk gebeuren. De ticket is geboekt en deze jongen zit van 30 juni tot 2 augustus in Japan! *D We regelen alles zelf, dus moeten nog een route uitzetten, onderdak regelen en natuurlijk vervoer. Dit betekend dat de oude trouwe K100 in de schuur blijft en wij een motor...
  6. Freewman

    garage huren in den haag, hengelolaan/De Stede..

    Beste mede forummers, Gezien de grote aantal motordiefstallen ben ik voor mijn vriendin en mijzelf achter een garage aangegaan om onze motoren veilig te stellen. Ik heb er 1 gevonden met maar één klein probleempje. de garage is 40m2 en te duur voor ons alleen. Nu wil ik wel de garage...
  7. Freewman

    Blok ZXR 400 van '96 voor mijn motormeisje

    Hoi heren en dames van het MF. Tijdens onze vakantie in Oost-Europa heeft mijn vriendin pech gehad met haar ZXR 400 uit 96 doordat haar distributieketting is gebroken tijdens het rijden... ;( Hierdoor is haar hele blok naar de filestijnen en hebben we dus broodnodig een nieuw blok nodig...
  8. Freewman

    Motorbroek: Dane, Rukka of Stadler maat L/XL

    hoi medemotorforummers, ik ben toe aan een nieuwe broek, gezien ik door het dagelijks gebruik door mijn oude heen ben gesleten.... Echter word ik een beetje misselijk van de nieuwprijs van deze merken. Heb je nog een broek liggen van bovenstaande merken en gebruik je em eigenlijk nooit...
  9. Freewman

    Prijs indicatie verbouwde shadow 700

    Goedemorgen mede forummers. Ik zit te denken om naast mijn huidige fiets een kadootje voor mezelf te kopen. Nu heb ik al een tijdje een shadow met een Viper frame op het oog, echter vind ik het moeilijk om een reeele prijsschatting te maken. :? Er is namelijk zo veel verbouwd aan deze...
  10. Freewman

    lasser of trekhaak voor een freebird achter een K100

    Goeiemiddag allen, Ik heb sinds kort een freebird aanhanger gekocht en moet nu de trekhaak die er bij zit op maat maken voor achter mijn K100. Nu zou een collega van een vriend dit voor mij doen, echter laat dit te lang op zich wachten... Ik wil dus een beroep doen op medeforum lezers die...
Terug
Bovenaan Onderaan