Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: zen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. zen

    Help! Mijn KTM rijdt zo bokkig...

    Mooie plek voor alle ex BMW rijders om te vragen hoe ze een 950/990/1090/1190/1290 soepeler kunnen laten rijden onder de 2000 toeren.
  2. zen

    KLIM altitude dames motorpak

    Te koop wegens stoppen hobby; een weinig gebruikt compleet motorpak voor dames. Maat M jas en maat 6 broek. Gedragen door een vrouw van 1.70 lang en normaal postuur, er zit speling in de grootte; kan door iets zwaardere en langere dames ook gedragen worden. Passen is uiteraard mogelijk. prijs...
  3. zen

    KTM 990 SM-R, SM-T, 990/1190 ADV en meer LC8 topic deel VII

    KTM 990 SM-R, SM-T, 990/1190 ADV en meer LC8 topic deel VI Informatie: Na zes succesvolle delen, hier deel zeven over de machtige tweecilinder LC8 motoren van KTM. Alles wat hier niet in staat kan je terugvinden in de eerdere delen. Deel I Deel II Deel III Deel IV Deel V Deel...
  4. zen

    welke motor is ideaal in Suriname?

    Hoi mensen, Mijn vader woont in Suriname en wilt graag een motorfiets aanschaffen. Hij gaat er niet mee de jungle in of serieus offroad rijden. Er is lokaal wel veel stof, bauxiet en zand. Topsnelheid is niet heel belangrijk, maar hij moet wel 100 kunnen zonder uit elkaar getrokken te...
  5. zen

    Cardo Scala G4 inear aanpassing

    Hoi forummers, Heeft iemand hier zijn G4 aangepast zodat er in-ear oordopjes op aangesloten kunnen worden ? Ik bedoel zoiets als in deze thread op advrider.com wordt beschreven : Cardo Scala G4 earbud mod Ik zit ook aan iets dergelijks te denken. Mijn vrouw en ik rijden namelijk...
  6. zen

    KTM 990 SM-R, SM-T, ADV en meer LC8 topic deel V

    KTM 990 SM-R, SM-T, ADV en meer LC8 topic deel V Informatie: Na vier succesvolle delen, hier deel vijf over de machtige tweecilinder LC8 motoren van KTM. Alles wat hier niet in staat kan je terugvinden in de eerdere vier delen. Deel I Deel II Deel III Deel IV De 950 sm is in...
  7. zen

    Grote beurt KTM 950 SM-R

    Hoi mede-forummers, Ik wil mijn ktm 950 smr zelf een grote beurt geven, met hulp van een handige vriend. Nu heb ik de volgende onderdelen nieuw gekocht, mijn vraag is nu of ik niet iets vergeten ben.. Nieuwe ketting, nieuwe tandwielen, nieuwe vloeistoffen, nieuwe filters, nieuwe...
  8. zen

    KTM 990 SM en meer LC8 deel III

    Na twee succesvolle delen, hier deel drie over de machtige tweecilinder LC8 motoren van KTM. Alles wat hier niet in staat kan je terugvinden in de eerste twee delen. Deel I Deel II De 950 sm is in 2004 geintroduceerd en was van het begin af aan motor die met weinig motoren vergeleken kon...
  9. zen

    Amsterdam - Nice - Zwitserland - Amsterdam

    Hee jongens, Ik wil met mijn KTM Super Enduro een tripje maken. Ik kan bij een vriendin langs die in Nice is, dus het eerste deel van de reis moet een beetje rap gaan, daarna heb ik meer tijd om mooie routes op te zoeken. Ik wil dag 1 van Amsterdam naar de Vogezen, ik dacht tot aan Metz via...
  10. zen

    KTM 620 Supermotard

    Ik verkoop mijn heerlijke speelbeest, een KTM 620 LC4 in supermotard uitvoering. Alle kappen zijn nieuw, inclusief zadel. Met als extra's : -Excel velgen, met een prachtige 5" achter velg. -Akrapovic uitlaat! -Wavedisc remschijf -radiaal gemonteerde rempomp De motor weegt slechts 130...
  11. zen

    Kappen KTM 620 1998

    Hela mede motorliefhebbers, Ik heb nu al een aantal jaar een KTM 620 uit 1998, overgenomen van N!co. Het is een heerlijke speelfiets en ik ben er nog steeds heel tevreden mee. Echter na al dat spelen beginnen de kappen nogal te verslijten. Nu wil ik graag mijn motorfiets een goeie...
  12. zen

    KTM 620 supermotard

    zie de advertentie
  13. zen

    Yamaha XT600 3tb 1991 onderdelen

    Op de mega meeting 2006 heeft mijn XT600 uit 1991 het leven gelaten. alle onderdelen zijn te koop. kijk ook op ebay, of mail me met specifieke vragen. reeds verkocht : leovince X3 demper acerbis multiplo 'e' handschalen ik heb ook een scottoiler te koop, staat niet op de foto.
  14. zen

    Tweesprong

    Ik sta voor een dilemma en zou graag jullie mening lezen. Ik bezit op dit moment een XT600e uit 1991. Ik sta nu voor de keus om de motor verder te 'pimpen' of te verkopen. Om een lang verhaal kort te maken : Ik ben niet helemaal tevreden met de XT, hij houdt mij motorisch tegen (te weinig...
  15. zen

    KTM Orange Day

    Voor de mensen die het niet al wisten :
  16. zen

    XT600 wielen

    Heeft iemand misschien wielen (of lossen naven) voor mijn 1991 3TB XT600 te koop ? Ik ga nu overstappen op sm-wielen, en ik wil graag nog een setje houden voor off-road.... fhooge@bio.vu.nl
  17. zen

    Kerst

    Nog een fijne kerst toegewenst aan alle mede-motor-gekken! veel plezier de komende dagen O-)
  18. zen

    KTM 520 EXC racing '00

    2000 km op de teller en gereviseerd, voor 2000 euro. Kan dat wel ? komt wel bij een winkel vandaan, maar het lijkt mij te goedkoop toch ? of is hij dan gejat/kapot ? mooie %^&@& motor voor dat geld
  19. zen

    XT600 onderdelen

    Ik zoek : -luchthappers (kappen op de tank) -zwart zadel -rechter spiegel die luchthappers zijn van 1991 - 2002 compatible.. zadel weet ik niet precies, ik heb 1991 model iemand ?
  20. zen

    SIDI Vertigo Laarzen

    Na een tijd het forum en google af gezocht te hebben, ben ik er uit... Mijn nieuwe laarzen moeten maar de SIDI vertigo's worden. Motowebshop biedt ze aan voor 189,= www.motowebshop.com/nl/shop/laarzen/race_laarzen/sidi_race_laarzen/sidi_vertigo_2005 TerMaat gaf telefonisch korting van 225...
  21. zen

    nieuwe uitlaat

    Hallo jongens en meisjes Ik wil een nieuwe uitlaat voor mijn '91 xt600. Het meest waarschijnlijke is dat ik van een mede-MF'er de LeoVince X3 overneem, maar ik wil mij wel goed informeren voordat ik het geld uitgeef (zwak budget, studentje). Nu heb ik veel goede dingen gelezen over de akrapovic...
  22. zen

    Acerbis "supermoto" voorspatbord

    Heeft iemand misschien een foto van zijn motor met dit spatbord erop ? Ik twijfel of ik hem moet kopen, zo een foto zou het makkelijker maken alvast bedankt edit : Acerbis dus.... typo
  23. zen

    XT600e 1991 --> 2002 ?

    Hallo mensen, Ik heb een aanbieding van een kennis gekregen om een nieuwe zwarte set van een XT600 uit 2002 over te nemen, bestaande uit een tank, buddy ,kapjes, koplamp en voorspatbord. Weet iemand hier misschien of al deze onderdelen van een 2002 model ook op een 1991 model passen ? Ik...
Terug
Bovenaan Onderaan