Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nocturna
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nocturna

    Gestolen KTM 990 SMT Voorburg

    Gestolen in Voorburg (Noord-West) op 29 of 30 november.
  2. Nocturna

    KTM LC8, ook voor niet-mannen (vrouwen, genderneutralen etc)

    Zelf rij ik sinds enkele weken een 990 SMT en beleef daar veel lol aan. Mijn vraag is wel of het inderdaad waar is dat de ene motor meer aandacht trekt van de gemotoriseerde politiemannen en -vrouwen dan de andere? Of heb ik wat toevallige ontmoetingen beleefd de afgelopen tijd?
  3. Nocturna

    Rijschool regio Den Haag?

    Beste zijspanners, Wat hebben jullie mooie machines om mee rond te touren. Dat zou ik ook willen! Omdat me inmiddels duidelijk is dat 3 wielen andere vaardigheden vereisen van de bestuurder dan 2 (en omdat ik wil weten of het echt zo leuk is voordat ik tot aanschaf overga) ben ik op het...
  4. Nocturna

    File tunnel (N14), middendoor of links erlangs?

    Inmiddels meerdere malen mezelf de vraag gesteld. In verschillende situaties. In sommige gevallen kwam ik direct na een andere motorrijder de weg op, in andere situaties kwam de andere motorrijder na mij de weg op (verschillende motorrijders). In beide situaties heb ik gekozen voor het...
  5. Nocturna

    Bandit 600, 1998, 75.000 km, 900 euro

    Na trouwe dienst te koop: Suzuki GSF 600 S Bandit Bouwjaar 1998, kilometerstand 75.000 km. Valschade (lage snelheid) aan kuipdelen, knipperlichten (voor) en koppelingshendel, maar niet aan het blok. Gebruikssporen op tank en buddyseat. De motor loopt goed en rijdt nog altijd erg fijn :)...
  6. Nocturna

    Starten: niets meer; ook geen contact

    In de hoop dat iemand mij kan aangeven wat het probleem is van mijn Bandit; dit was ongeveer mijn ervaring van vanochtend: Heb afgelopen dinsdag nog op de motor gereden; geen problemen. De tussenliggende dagen heeft de motor buiten gestaan. Vanochtend heb ik de choke open gedraaid, sleutel naar...
  7. Nocturna

    Motor gestolen

    Vannacht is in Delft mijn zwarte Suzuki Bandit 600 S gestolen. De politie heeft mij verteld dat motoren de laatste tijd veel worden gejat hier in de buurt.
  8. Nocturna

    Gegroet

    Zwarte Bandit 600. Nog maar net. Rijbewijs ook nog maar net. Maar al druk aan het rijden en er erg van aan het genieten. Nu maar 'ns hier kijken. Oh ja; vrouw, 29 jaar. Eh tja, hoi dus.
Terug
Bovenaan Onderaan