Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: The Wizzard
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. The Wizzard

    Extra verlichting VN1500

    Hallo mede FMers, Een jaar terug heb ik een VN1500 Classic gekocht. Daar zitten spotlights naast mijn koplamp welke ik eindelijk wel eens aan wil sluiten. Nu ben ik wel het een en ander tegen gekomen máár ..... Dat gaat om mistlampen !! Ik heb spotlights waar zowel dimlicht als ook...
  2. The Wizzard

    Motorrijders praat-topic over handicap na ongeval DEEL 2

    DEEL 2 Motorrijders praat-topic over handicap na ongeval. Motorrijden, het móóiste wat je kan overkomen ! Jaja, ná het op de wereld zetten van je eigen kind (voor de vaders en de moeders onder ons) 8-) Maar net als alles in het leven, kan het met motorrijden óók wel eens mis gaan en...
  3. The Wizzard

    Tegenoffensief op diefstal motorfietsen !

    Beste mensen, In november 2004 werd mijn GSX-R onder mijn raam ontvreemd :( Intussen is het de afgelopen jaren een ziekte geworden ipv een enkel insident. :? Elke keer als ik weer zo`n topic zie, voel ik wat de gedupeerde moet voelen en wat ik zelf destijds voelde. -O- Het is...
  4. The Wizzard

    Eervolle vermelding Kryptonite

    Zoals de meesten al weten is de alom bekende inruil aktie van Kryptonite geweest en de topics hierover ver in het stof verdwenen. De inruil aktie is al in 2005 stop gezet. Maar ik had nog steeds dat slot thuis en een bevestigings mailtje uit 2004 waarin beloofd werd dat ik een oproep zou...
  5. The Wizzard

    Motorrijders praat-topic over handicap na ongeval

    Na een tijdje gelezen en deel genomen te hebben, ben ik tot de ontdekking gekomen dat er links en rechts behoorlijk wat leed en frustraties overgebleven is onder mede MFers, nadat zij een ongeluk gehad hebben! We hebben al een topic waarin foto`s getoond kunnen worden van gecrashte motoren en...
  6. The Wizzard

    Off Topic

    Waar is de rubriek "Off-Topic" gebleven ???? Correctie; De rubriek Off-Topic is weer terug en bereikbaar dus dit Topic kan gesloten en verwijdert worden ;)
  7. The Wizzard

    Kleppendeksel gsx600f `93

    Hallo mensen, Ik ben voor een kennis op zoek naar een goede kleppendeksel van een Suzuki GSX600F bouwjaar 1993 Laat maar horen *O*
  8. The Wizzard

    2x kaartjes Winterdijktribune te koop !!

    Ik zag dat er nog meer vraag was naar kaartjes maar helaas zat er al een slotje op op verzoek ! DUS..... 2 kaartjes winterdijktribune te koop ! Speciale aanbieding 55€ per stuk. Géén reserverings kosten ! Word alleen per twee verkocht !! Afhalen zaterdag morgen in Olst Overijsel of aan het...
  9. The Wizzard

    Remembering "Ducky" 1 jaar na dato !

    Beste mensen, Ik heb toch maar de stoute schoenen aangetrokken na dagen van wikken en wegen '( 18 juni A.S. is het precies een jaar geleden dat we met 13 man een dagje gingen touren. Het was een perfecte dag geweest en toen we afscheid namen bij de pomp besloten we om tòch nog wat te gaan...
  10. The Wizzard

    Afgelopen met blazen in Duitsland

    Kleine waarschuwing voor diegene die denken in Duitsland onbeperkt te kunnen vreewhielen 8-) Duitsland heeft haar boetes FLINK opgeschroefd !! -O- Onderstaande bericht ontving ik van colega; _-------------------------------------------------------- BERLIJN - Duitsland wil sommige...
  11. The Wizzard

    :x

    })
  12. The Wizzard

    Nieuwe GSX-R site !!!

    Hallo beste mensen, Na maanden ploeteren heb ik onlangs een nieuwe GSX-R site online gezet. Hij is nog niet helemaal klaar dus er zullen nog een boel aanvullingen komen en de nodige verbeteringen, dus excuses alvast als het ergens niet helemaal lekker loopt ! Zie het maar als een proef...
Terug
Bovenaan Onderaan