Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Trunkenpolz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Trunkenpolz

    Foto kaartje Italië gevonden (Dolomieten)

    Van Facebook:
  2. Trunkenpolz

    Te koop: Spidi 3 XL jas retro

    Te koop 2-3 XL jas, retro look, witte bies op de mouw.
  3. Trunkenpolz

    Mening over rotonde's gevraagd

    Mening over rotonde's gevraagd door Britse website Visordown, naar nederlands model. Misschien kunnen wij iets nuttigs inbrengen. Bikers needed for Dutch-style roundabout trials
  4. Trunkenpolz

    MotoGp weg bij BBC

    Per seizoen 2014 gaat MotoGp weg bij BBC zoals t nu op Twitter staat. Gaat exclusief naar BT, een Britse provider vlgs mij.
  5. Trunkenpolz

    Drudi onderkleding windstopper XL

    Voor onder leren pak. Of andere. Drudi windstopper kleding, hemd lange mouwen en broek. In gebruikte, maar prima staat.
  6. Trunkenpolz

    Hyperpro stuurdemper kit R1 00/01

    Bevestigings set tbv Hyperpro stuurdemper (en andere ook vlgs mij) voor een 200/2001 R1. Niet zelf gemonteerd gehad, maar voorzover ik weet compleet.
  7. Trunkenpolz

    WP stuurdemper

    WP stuurdemper, geserviced, in zeer goede staat.
  8. Trunkenpolz

    Motopia

    Iemand hier al eens van gehoord? Motopia: nieuw motor evenement in Nederland Op zondag 7 april 2013 vindt de eerste editie plaats van Motopia. Een landelijk motor evenement aan de start van het seizoen, waarbij alle soorten motorfietsen samenkomen op een prachtlocatie: het DRU...
  9. Trunkenpolz

    I, superbiker the showden

    Heeft iemand toevallig de dvd I, superbiker, the showdown (dat is deel2 dus), via een NZB bestand beschikbaar? Ik kan m nergens vinden.
  10. Trunkenpolz

    Dainese casual jas

    Te koop Dainese jas, zwart met rood accent. geen protectie. Rits is dingetje afgebroken werkt verder prima. Maat 58
  11. Trunkenpolz

    F650 gas blijft hangen

    Voor een collega: heeft een BMW F650 uit 95 gekocht voor zijn zoon. 25 Kw (gemaakt?). Echter als de motor warm is, blijft het gas 8-10 seconden hangen. Carburateur is schoongemaakt, vervangen wat er te vervangen is. Nieuwe gas kabel en handvat gemonteerd. Het proobleem blijft. Iemand een idee?
  12. Trunkenpolz

    Voorwiel paddock stand

    Voorwiel paddock stand, tbv KTM Superduke gezocht.
  13. Trunkenpolz

    Wie weet (motor) hotel Belgie/ luxemburg?

    We willen even paar daagjes met de motor naar Belgie of Luxemburg, wie weet er even leuk en betaalbaar hotelletje of pension oid voor niet the duur?
  14. Trunkenpolz

    Stuurdemper WP/ Hyperpro

    Gezocht een (beetje recente) stuurdemper van WP of Hyperpro, voor een redelijke prijs.
  15. Trunkenpolz

    Gezocht dames (race) overal mt 50

    Dus, gezocht dames overal uit 1 stuk. Liefst van een vd bekendere merken. Confectie maat 44. Dus Italiaanse maat 52...
  16. Trunkenpolz

    Windstopper onder overall?

    Met deze koude dagen, wat te dragen onder een leren overall? Ik heb een overall met div ventilatie gaatjes en stukken, is een fiets windstopper handig? Heeft iemand een ander/ beter idee?
  17. Trunkenpolz

    Ace cafe nl

    Het zou leuk zijn als er in nederland iets als the Ace cafe London zou zijn. Ace Cafe London | Welcome to Ace Cafe London Homepage - Rev it up! Er zijn volgens mij in Engeland wel meer cafe's waar er veel motorrijders komen. THE BIKER GUIDE - The Ultimate Guide For Bikers In nederland...
  18. Trunkenpolz

    Tailpack

    Voor KTM Superduke, een tailpack. Liefst een Kriega...
  19. Trunkenpolz

    Rizoma spiegels voor naked

    Gezocht dus, Rizoma, of eventueel andere vergelijkbare mooi spiegels tbv naked.
  20. Trunkenpolz

    2e hands motor laten keuren?

    Weet iemand, of heeft iemand ervaring met het laten keuren van een 2e hands motor? De ANWB, is dat wat? Of kan ik beter naar een motorzaak gaan, en zo ja, heeft iemand tips welke?
  21. Trunkenpolz

    Bandit 1200 '97 te koop

    Aangeboden: Bandit 1200 uit 97. Zwart. Devil carbon demper, gedynojetted door Hoegee, K&N luchtfilter, Hyperpro veren voor en achter en daar afgesteld. 46 duizend Km. Geen schade, nooit mee onderuitgegaan. Prijs NOTK, geen onzin biedingen aub.
  22. Trunkenpolz

    Gezocht: SD

    Weet iemand nog een goede Superduke te koop? En is er een Superduke forum, anders dan deze? Het LC8 forum doet niet zoveel aan Superduke, ik wil me een beetje inlezen.
  23. Trunkenpolz

    Gezocht: Route rol

    Ik ben op zoek voor een maat van me naar een route rol, voor op een XJR. Wie heeft er misschien nog eentje 2e hands liggen, weet er een, of weet waar ze voor een beetje schappelijke prijs te koop zijn?
  24. Trunkenpolz

    Bering doorwaai zomer jas zwart XXXL

    Zoals de titel al doet vermoeden, een zgn doorwaai jas, zwart met klein beetje wit. Merk Bering, maat fors XXXL. Goeie staat, niet verkleurd oid. Prijs 60 euro
  25. Trunkenpolz

    Bandit 12 carburatie probleem?

    Ik heb eeb 97 Bandit 1200n, tnt probleemloos gereden. Nu heeft ie van de winter buiten gestaan, wat m geen goed heeft gedaan. In de lente weer aan de praat gekregen, wat wel wat moeite kostte. De choke kabel was vast geroest, met een hoop WD40 weer los gekregen. Nu zat onlangs de kabel weer...
Terug
Bovenaan Onderaan