Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Koopie a.k.a Stefan

    Wiz kneesliders

    Wiz kneesliders te koop wegens overcompleet cq geen motor meer. Ze zijn nieuw en ongebruikt. Sliders zijn gemaakt van hard kunststof en gaan hierdoor lang mee. €20,- per set excl. verzendkosten. Mvgr Stefan (ps: de 'lijn' van de afbeelding, van de smiley en de ster is straker...
  2. Koopie a.k.a Stefan

    TK: Suzuki GSX-R600 '07 - WorldSuperSport (Hoegee - Veneman)

    Zoals de titel al zegt,.... bij deze gaat mijn Suzuki GSX-R600 van 2007 in de verkoop. Het betreft een World Supersport motor van Hoegee team. Motor is in zomer 2011 gekocht bij Hoegee en alleen gebruikt voor circuitdagen. Vorig jaar 1 circuitdag gedaan en in 2016 helemaal geen dag...
  3. Koopie a.k.a Stefan

    Ohlins stuurdemper

    Te Koop aangeboden; Öhlins stuurdemper. 20 verstellingen. Slag 65mm. Artikel nummer welke erop staat; SD1222 108138 Komt van een Suzuki GSX-R 600 '04 af. Vraagprijs;; €125,- (excl. verzending)
  4. Koopie a.k.a Stefan

    Racekuip - Suzuki GSXR 600/750 K4/K5

    Te Koop, race kuip voor een Suzuki GSXR 600 of 750 uit 2004 of 2005. Zie foto's voor kleurstelling: Kuip is ideaal voor iemand die af en toe een circuitdagje wil doen, maar niet de kans wil lopen om zijn straatkuipen in puin te rijden. (dat was mijn reden voor aanschaf iig...
  5. Koopie a.k.a Stefan

    Te Koop; Suzuki GSX-R 600 K4 Full-Options

    Te Koop: Zeer complete Suzuki GSX-R 600 uit 2004. Motor is uitgevoerd met de volgende opties: - Yoshimura titanium High-mounted uitlaatsysteem (met decibel-killer,...niet dat je die gebruikt). - BMC luchtfilter. - Braking wave schijven, voor en achter - Hel stalen remleidingen, voor...
  6. Koopie a.k.a Stefan

    Welke kettingspray ivm vet aan de bandenwarmers?

    Hallo, Ik had een vraag over welke kettingspray of ketting vet de heren racers hier gebruiken. Ik gebruik op dit moment Motul kettingspray. Deze spray spat op zich aardig van de ketting af tegen de onderkant van de kont. Maargoed, dit is mijn probleem/vraag niet. Sinds kort heb ik...
  7. Koopie a.k.a Stefan

    Suzuki GSX-R 600 2004 Kuipruit

    Titel zegt het al,.. ik heb een kuipruitje in de aanbieding die past op een GSX-R 600 uit 2004/2005. Ruitje hoeft niet weg, maar mocht iemand hem willen kopen/nodig zijn. Richtprijs 30 euro.
  8. Koopie a.k.a Stefan

    Ducati 748 uit 2000

    Hierbij bied ik, voor een vriend, het volgende aan: Een rode Ducati 748 uit 2000, met 32183km op de teller. Motor is altijd goed onderhouden en staat er altijd strak bij. Aan de motor is het volgende gebeurd: * geblueprint door MCT (Motor Centrum Terneuzen), rekening aanwezig. * open...
  9. Koopie a.k.a Stefan

    Setje (gebruikte) Dunlop Sportmax GP 120-190

    Te Koop: Setje Dunlop Sportmax GP. Maten: 120 & 190. Beginnen in de weg te liggen. Dus hoogste bieder mag ze hebben. Ophalen in Bathmen, of opsturen mogelijk :W
  10. Koopie a.k.a Stefan

    Langere schakelstang

    Hallo, ik heb de voetsteunen van mijn GSX-R 3,5 cm verder naar achter geplaatst. Met bijkomend probleem dat de schakelstang te kort is geworden. Ben dus op zoek naar een stang, met aan de ene kant linkse en aan de andere kant rechtse draad. Het gladde stuk moet 17,5/18cm zijn...
  11. Koopie a.k.a Stefan

    Gezocht: Pirelli Supercorsa's 120 -180 (gebruikt)

    Hoi, maat van mij zoek een gebruikt setje Supercorsa's. In de maat 120 - 180. Als 't in de buurt is (Lochem, Gld), wil die ze komen ophalen, en anders moeten ze opgestuurd worden. Staat v.d. banden, gewoon gebruikt, maar niet verkracht/zo goed als op. Met andere woorden, geen banden...
  12. Koopie a.k.a Stefan

    Yoshimur label tri-oval

    hoi, ik ben op zoek naar een "metalen" Yoshimura label, voor Japans Tri-oval type. Label aan de binnenkant (dus een vlak label) is gescheurd. Label hoort 19cm lang te zijn, 4cm hoog en de afstand van de gaten is 18 cm. Iemand zo'n label liggen? Laat 't me even weten, als je deze...
  13. Koopie a.k.a Stefan

    Gezocht: Ex-race Supercorsa's 120/180

    Hoi, Iemand nog een setje gebruikte Pirelli Supercorsa's liggen? Moeten onder een 600 komen, dus 120/70/17 & 180/55/17. Woon zelf in Bathmen (Overijssel), dus bv. Den Helder is een beetje uit de richting... Heb wel een auto, maar om nou helemaal naar Den Helder en terug te rijden voor...
  14. Koopie a.k.a Stefan

    Welke commando's allemaal?

    Hoi, even een vraagje mbt commando's (of hoe je het ook mag noemen) Welke zijn er allemaal? of waar kan ik deze vinden? Bedoel commando's zoals je gebruikt voor plaatje posten: [img]_[/ img] kwam in een topic ook deze tegen: bla bla Kan ik deze code's ergens vinden? en de...
  15. Koopie a.k.a Stefan

    Gezocht: Motorgezelschap voor de vakantie

    Hoi, Zoals de titel al zegt, zoek ik motorrijders die (in de periode van 14-7 tot 2-8) met de motor een weekje weg gaan, of op vakantie gaan. Bestemming, maakt niet zoveel uit, Eifel, Dolemieten of iets dergelijks (een niet-rechte-wegen-bestemming zeg maar :P) Rij zelf een GSX-R 600 van...
  16. Koopie a.k.a Stefan

    Remleiding te lang?

    Hoi, even een vraagje. Gaat over de remleiding. Zie foto's hieronder. Eerste foto is het stuur tegen de linker aanslag (dat het stuurslot er op kan). Leiding komt dan helemaal tegen de steun van instrumenten-ophangbeugel. Op de tweede foto is die helemaal naar rechts, en komt de...
  17. Koopie a.k.a Stefan

    Power Commander III usb Suzuki GSX-R 600 K4/K5

    Hierbij verkoop ik mijn Power Commander III usb voor een Suzuki GSX-R 600 van 2004 of 2005. Alles is nog aanwezig, zoals te zien op de foto. Vraagprijs: 175 euro. Als je zelf wat anders in gedachten had laat maar horen. Gr. Koopie :W
  18. Koopie a.k.a Stefan

    Power Commander III usb Suzuki GSX-R 600 '04-'05

    Hierbij verkoop ik mijn Power Commander III usb voor een Suzuki GSX-R 600 van 2004 of 2005. Alles is nog aanwezig, zoals te zien op de foto. Ik doe hem weg omdat de ECU is herschreven. Vraagprijs: 175 euro. Als je zelf wat anders in gedachten had laat maar horen. Gr...
  19. Koopie a.k.a Stefan

    Te ruil/te Koop: Dunlop Sportmax GP's 120 / 190

    Dunlop Sportmax GP banden te koop. Voorband: 120-70-17 dot: 29-05 Achterband: 190-60-17 dot: 12-06 Banden zoals gewoonlijk goed voor nog 1000den kilometers. Banden zijn in goede tot zeer goede staat. Reden verkoop: heb zelf een GSX-R 600 waar dus 120/180's onder horen. Vorige eigenaar...
  20. Koopie a.k.a Stefan

    Meerdere quotes in één post?

    Wat is nu de beste, snelste manier om van bv. 3 personen iets te quoten in één post? Is dat van één persoon een post quoten, nog een keer motorforum in nieuw venster openen, daar een andere post quoten, de tekst daar wegknippen en in de post van het eerste venster plakken? En dan hetzelfde...
  21. Koopie a.k.a Stefan

    Te ruil/te Koop: Dunlop Sportmax GP's 120 + 190

    Bij deze wil ik mijn Dunlop Sportmax GP banden te koop aanbieden. Voorband: 120-70-17 dot: 29-05 Achterband: 190-60-17 dot: 12-06 Banden zoals gewoonlijk goed voor nog 1000den kilometers. Banden zijn in goede tot zeer goede staat. Reden verkoop: heb zelf een GSX-R 600 waar dus...
  22. Koopie a.k.a Stefan

    Te Koop: Kawasaki ZXR 400 25kw -1997

    Te Koop: Kawasaki ZXR 400 uit 1997. Kilometerstand staat op dit moment op: 30733 kilometers Motor is 25kw, staat ook 25kw op kenteken! - Motor is voorzien van een carbon Sebring demper. (orgineel aanwezig) - De duo-sit is voorzien van witte skai, zodat het een solo-sit lijkt (zwarte stof...
  23. Koopie a.k.a Stefan

    Te Koop: DKW RT 175vs 1958

    Te koop aangeboden: een DKW RT 175vs uit 1958. 64094 km gelopen, inclusief nieuwe accu, Netjes onderhouden. Reden verkoop: overlijden eigenaar. Vraagprijs: 1800,- Te bereiken op: 0573-431252 g.wesseldijk@orange.nl
  24. Koopie a.k.a Stefan

    Opleg / Afhaalvoetje Bandenapparaat

    Hoi, ik wil samen met een motor-maat zelf een banden-apparaat maken. Hebben al het idee hoe en wat het frame te maken, maar dat "voetje" om de band van de velg af te halen, en er op te drukken wordt een beetje lastig. Dan bedoel ik zo'n voetje als op onderstaande afbeeldingen...
  25. Koopie a.k.a Stefan

    Gezocht: Curcuitcanden van bv. SV650 cup o.i.d

    Er worden regelmatig banden aangeboden van 180 of 190 breed. Deze circuitbanden zijn dan nog goed voor vele kilometers op de weg. Maar nu ligt er onder mijn kawa 160 breed. Dus is de vraag nu of er ook iemand is die met 160/60/17 banden rijd en daar vanaf wil. Denk opzich dat er wel meer...
Terug
Bovenaan Onderaan